Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

CarpeDiem German Engineering
6 april 2009 · 9 083 Inlägg

Jösses, här var det många som skrev big_smile Tråden har fått en massa respons och det gör mig glad big_smile

Nu kommer en uppdatering smile

Vad jag hoppas är att många fotografer kommer och tar en massa bilder från träffen, dokumenterar och filmar också smile På träffen så ska vi börja med att äta middag tillsammans smile Efter det så kan vi väl bara ta det lugnt och snacka lite skit och såna saker smile Som avslutning så kan vi ta en gruppfoto, det blir kul big_smile

När det gäller cruising så har jag skrivit tidigare att de som vill (inget tvång) får gärna åka till stan och cruisa runt på Sveavägen smile

Vill man åka hem efter träffen så får man göra det också, ingen är tvingad så ni vet det.

TLO: Det är väl klart att du ska dyka upp till träffen med Corradon smile

Zeeeta: Du kan ju fråga folk i Västerås om de är sugna på att komma till en vårträff här i Sthlm smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Zeeeta
6 april 2009 · 228 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Zeeeta: Du kan ju fråga folk i Västerås om de är sugna på att komma till en vårträff här i Sthlm smile

//CarpeDiem wink

Jag jagar runt!

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
CarpeDiem German Engineering
6 april 2009 · 9 083 Inlägg

Zeeeta: Det blir kul om ni blir många från Västerås smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
-Zeus- BMW
6 april 2009 · 183 Inlägg

Har träffen spridit sig till västerås också? tongue
WOW! Hoppas ni blir ett gäng då! smile
Självklart ska M6:an komma likaså Corradon!

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
Jocke91
6 april 2009 · 138 Inlägg

Hej, jag funderar starkt på att komma till träffen men har ett litet problem, de e nämligen så att jag nyss flyttat hit från Göteborg och tar körkort snart men har inte fått upp min bil hit ännu tyvärr så jag undrar ifall det är så att man skulle kunna få åka med någon av er på cruisingen isåfall? (A)
Skulle vara helt suveränt skoj, vill lära känna nytt folk här med för jag känner knappt några tongue

Alex_M Steker som aldrig förr
6 april 2009 · 503 Inlägg

ska försöka dra med mig ett gäng från västerås

8-)
mulleri
6 april 2009 · 508 Inlägg

kommer förbi om jag inte har har ngt annat ivägen!

Sarge
6 april 2009 · 2 337 Inlägg

Jocke91 skrev:
Hej, jag funderar starkt på att komma till träffen men har ett litet problem, de e nämligen så att jag nyss flyttat hit från Göteborg och tar körkort snart men har inte fått upp min bil hit ännu tyvärr så jag undrar ifall det är så att man skulle kunna få åka med någon av er på cruisingen isåfall? (A)
Skulle vara helt suveränt skoj, vill lära känna nytt folk här med för jag känner knappt några tongue

Det är alltid någon som har plats, om inte annat får du åka med i min fantastiska Bora wink

OE
6 april 2009 · 318 Inlägg

Kommer!

Jocke91
6 april 2009 · 138 Inlägg

Riktigt nice big_smile
De är synd att man inte känner så många men de blir väl bättre med det efter några sköna träffar hoppas jag smile

Alex_M Steker som aldrig förr
6 april 2009 · 503 Inlägg

Alltså äta middag tillsammans. vart då. på donken eller ? tongue jag är hursomhelst på vilket ställe de än blir. mat är ju alltid mat lixom wink

Senast redigerat av Alex_M (6 april 2009)

8-)
ftaube
6 april 2009 · 75 Inlägg

Kommer om ni tycker det är OK med en vit flodhäst i gänget...?

Volvo XC90 "Familje SÄPO" (2010)
-Zeus- BMW
6 april 2009 · 183 Inlägg

Vad kul att träffen har spridit sig längre ut än stockholm! smile
Finns alltid någon som har någon extra plats i kärran för dom som inte lyckats/har med sig sin egna bil. big_smile
Är det någon mer än jag som är SJUKT TAGGAD????

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
Supra_robin
6 april 2009 · 4 663 Inlägg

-Zeus- skrev:
Vad kul att träffen har spridit sig längre ut än stockholm! smile
Finns alltid någon som har någon extra plats i kärran för dom som inte lyckats/har med sig sin egna bil. big_smile
Är det någon mer än jag som är SJUKT TAGGAD????

hehe e SJUKT TAGGAD ja med big_smile

CarpeDiem German Engineering
7 april 2009 · 9 083 Inlägg

Jocke91: Vad gör det att du inte har fått upp din bil hit? Det är en öppen träff, ingen som behöver fråga om man får komma. Kom gärna till träffen, det blir kul smile Välkommen hit till Sthlm förresten wink

Alex_M: Vi har ju McDonalds och MAX här i Barkarby så man kan välja själv smile Alla får ju inte plats på ett matställe samtidigt tongue

ftaube: Spelar ingen roll vad man har för bil tongue Det är ju en öppen träff smile Välkommen smile

-Zeus-: Det är kul att träffen spridit sig utanför Sthlm big_smile Folk från Västerås och andra städer i närheten kan också komma, ju fler, desto roligare smile

Saab_Robin: Kul att du är taggad wink

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Alex_M Steker som aldrig förr
7 april 2009 · 503 Inlägg

Jahaaa är det i barkarby. det såg jag nu haha big_smile okej. men aa jag gillar det. kommer nog bli riktigt skojj tror jag big_smile får hoppas att man har fått på nya diffen då wink så kanske man kan bjuda på lite driftskills. ska dra med mig så många som möjligt från västerås. så får ni stockholmare komma på västerås träffarna sen wink

8-)
Jocke91
7 april 2009 · 138 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Jocke91: Vad gör det att du inte har fått upp din bil hit? Det är en öppen träff, ingen som behöver fråga om man får komma. Kom gärna till träffen, det blir kul smile Välkommen hit till Sthlm förresten wink

//CarpeDiem wink

Det beror på att jag flyttat in hos min flickvän för ett tag sen och har inte hunnit fixa allt rent ekonomiskt ännu, måste skaffa extra parkeringsplats i garaget å så med men jag tar körkort nu i månaden så när jag har det i handen så tar jag första bästa flygplan hem & kör hit bilen big_smile
Tack förresten de värmer & jag har bara bra erfarenheter här än sålänge smile

Mvh Jocke

Chevrolet_racing Fullständigt galen
7 april 2009 · 319 Inlägg

ftaube skrev:
Kommer om ni tycker det är OK med en vit flodhäst i gänget...?

Du har ju annars två schyssta Land Rovers tongue

Jocke91 skrev:
Hej, jag funderar starkt på att komma till träffen men har ett litet problem, de e nämligen så att jag nyss flyttat hit från Göteborg och tar körkort snart men har inte fått upp min bil hit ännu tyvärr så jag undrar ifall det är så att man skulle kunna få åka med någon av er på cruisingen isåfall? (A)
Skulle vara helt suveränt skoj, vill lära känna nytt folk här med för jag känner knappt några tongue

du ska se att det löser sig wink fan synd att jag har TVR:en full men om hon som ska med inte orkar cruising sen så har du en plats hos mig wink välkommen till Stockholm!!!

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm
Volkswagen Beach Buggy "Badkaret" (1969)
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
7 april 2009 · 887 Inlägg

Drar nog med mig M5:an och Monzan. smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Jocke91
7 april 2009 · 138 Inlägg

du ska se att det löser sig wink fan synd att jag har TVR:en full men om hon som ska med inte orkar cruising sen så har du en plats hos mig wink välkommen till Stockholm!!!

Okej fan va schjysst big_smile
Tack än en gång!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang