Varför inte åka till skogen om man vill köra fort eller på bana?? mvh

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 mars 2009 · 5 753 Inlägg

Är trådskaparen nykter tro?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

volvo_245_racing skrev:

-Mackan- skrev:
Hoppas att jag inte är allt för vulgär om jag påstår att din syster lutar lite åt det så kallade fjortis hållet.


/Markus

tror du??

Kom igen nu, hur gammal är hon?

Din tråd är ändå dömd till sin död... tongue

fyllde 21 i onsdags!!

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Smajly
1 mars 2009 · 3 059 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

FLindgren skrev:

Spelis skrev:
Hahahaha årets mest meningslösa jävla tråd?! big_smile


Skulle vara roligt o se TS ( trådskapare ) säga samma sak om hon körde en corvette eller liknande..

Det är en han... det är hans syrra på bilden, han vill att fler ska besöka honnom när han har en tjej som visningsbild wink

vill?? jag gör ett test och motbevisar alla som tror att man inte får fler folk som kollar på bilarna!! vissa folk fattar tydligen inte!! läs vad en av killarna skrev han var ärlig han. han skrev att han gick in på min sida bara för att det var en tjej på avataren!! men vissa folk kan inte stå för vad dem gör och varför.. mvh

Asså detta test du gör funkar ju inte ändå, det blir inte rättvist resultat. All vet ju att det är du, behöver ju bara läsa dina trådar.. ingen som kollar på din bil när man ser innehållet i dina trådar du skapar bara för att höja dina antal inlägg.

För att citera några visa landsmän:

FireTraXX skrev:
Fett onödig tråd.

Mr_EmCom skrev:
blogg?

expect1991 skrev:
Bloggar är bra.

Senast redigerat av Smajly (1 mars 2009)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 mars 2009 · 5 753 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

Mr_EmCom skrev:

volvo_245_racing skrev:

tror du??

Kom igen nu, hur gammal är hon?

Din tråd är ändå dömd till sin död... tongue

fyllde 21 i onsdags!!

Well, fjortis är inte en ålder, det är ett beteende så det bortförklarar inget roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
-Mackan- Fire And Silk
1 mars 2009 · 2 254 Inlägg

Houston we have a problem.............Den omtalade visningsbilden är spårlöst försvunnen. sad tongue

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

Smajly skrev:

volvo_245_racing skrev:

FLindgren skrev:

Det är en han... det är hans syrra på bilden, han vill att fler ska besöka honnom när han har en tjej som visningsbild wink

vill?? jag gör ett test och motbevisar alla som tror att man inte får fler folk som kollar på bilarna!! vissa folk fattar tydligen inte!! läs vad en av killarna skrev han var ärlig han. han skrev att han gick in på min sida bara för att det var en tjej på avataren!! men vissa folk kan inte stå för vad dem gör och varför.. mvh

Asså detta test du gör funkar ju inte ändå. All vet ju att det är du, behöver ju bara läsa dina trådar.. ingen som kollar på din bil när man ser innehållet i dina trådar du skapar bara för att höja dina antal inlägg.

För att citera några visa landsmän:

FireTraXX skrev:
Fett onödig tråd.

Mr_EmCom skrev:
blogg?

expect1991 skrev:
Bloggar är bra.

skapade min sida på 740n för 2 veckor sedan 400besökare ca sedan den skapades bara idag har 105 vart inne vad säger det?? mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
mackyfr
1 mars 2009 · 260 Inlägg

Posting in a legendary thread.

Tagg3N Konsult
1 mars 2009 · 1 247 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Well, fjortis är inte en ålder, det är ett beteende

roll

Att du har 100+ besökare idag kan ju bero på.... nej nu ska jag vara sån. De flesta vet nog vad jag pratar om..

Senast redigerat av Tagg3N (1 mars 2009)

luunggan
1 mars 2009 · 956 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

Smajly skrev:

volvo_245_racing skrev:

vill?? jag gör ett test och motbevisar alla som tror att man inte får fler folk som kollar på bilarna!! vissa folk fattar tydligen inte!! läs vad en av killarna skrev han var ärlig han. han skrev att han gick in på min sida bara för att det var en tjej på avataren!! men vissa folk kan inte stå för vad dem gör och varför.. mvh

Asså detta test du gör funkar ju inte ändå. All vet ju att det är du, behöver ju bara läsa dina trådar.. ingen som kollar på din bil när man ser innehållet i dina trådar du skapar bara för att höja dina antal inlägg.

För att citera några visa landsmän:

FireTraXX skrev:
Fett onödig tråd.

Mr_EmCom skrev:
blogg?

expect1991 skrev:
Bloggar är bra.

skapade min sida på 740n för 2 veckor sedan 400besökare ca sedan den skapades bara idag har 105 vart inne vad säger det?? mvh

Ja du, det bevisar att folk vill veta vad det är för idiot som startat denna tråd.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Smajly
1 mars 2009 · 3 059 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

Smajly skrev:

volvo_245_racing skrev:
vill?? jag gör ett test och motbevisar alla som tror att man inte får fler folk som kollar på bilarna!! vissa folk fattar tydligen inte!! läs vad en av killarna skrev han var ärlig han. han skrev att han gick in på min sida bara för att det var en tjej på avataren!! men vissa folk kan inte stå för vad dem gör och varför.. mvh

Asså detta test du gör funkar ju inte ändå. All vet ju att det är du, behöver ju bara läsa dina trådar.. ingen som kollar på din bil när man ser innehållet i dina trådar du skapar bara för att höja dina antal inlägg.

För att citera några visa landsmän:

FireTraXX skrev:
Fett onödig tråd.

Mr_EmCom skrev:
blogg?

expect1991 skrev:
Bloggar är bra.

skapade min sida på 740n för 2 veckor sedan 400besökare ca sedan den skapades bara idag har 105 vart inne vad säger det?? mvh

Det är ju bara dom som läser dina trådar som vatt inne för att se hur gammal du är o sånna saker.. har inget att göra med att du byta till nån fjortis på din avatar. Du skriker ju ut överallt att du har bilden för den sakens skull.
Jag har osse kollat på den men det har inget med din avatar att göra.. det är av helt andra anledningar lol

För att citera ytterligare en vis man (hela garaget.org är proppat med visa män)

luunggan skrev:
Ja du, det bevisar att folk vill veta vad det är för idiot som startat denna tråd.

Senast redigerat av Smajly (1 mars 2009)

Spelis
1 mars 2009 · 1 926 Inlägg

FLindgren skrev:

Spelis skrev:
Hahahaha årets mest meningslösa jävla tråd?! big_smile


Skulle vara roligt o se TS ( trådskapare ) säga samma sak om hon körde en corvette eller liknande..

Det är en han... det är hans syrra på bilden, han vill att fler ska besöka honnom när han har en tjej som visningsbild wink

Hahaha men va fan?!


Man kan undra om TS har dunkat bilen i ett träd nyligen ? roll

Mr_EmCom Med.lem
1 mars 2009 · 3 759 Inlägg

mackyfr skrev:
Posting in a legendary thread.

Nja inte riktigt va?

Skulle mer säga:

http://www.razaodiada.orcon.net.nz/Stupid%20thread.gif

Senast redigerat av Mr_EmCom (1 mars 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

Smajly skrev:

volvo_245_racing skrev:

Smajly skrev:

volvo_245_racing skrev:
vill?? jag gör ett test och motbevisar alla som tror att man inte får fler folk som kollar på bilarna!! vissa folk fattar tydligen inte!! läs vad en av killarna skrev han var ärlig han. han skrev att han gick in på min sida bara för att det var en tjej på avataren!! men vissa folk kan inte stå för vad dem gör och varför.. mvh

Asså detta test du gör funkar ju inte ändå. All vet ju att det är du, behöver ju bara läsa dina trådar.. ingen som kollar på din bil när man ser innehållet i dina trådar du skapar bara för att höja dina antal inlägg.

För att citera några visa landsmän:

FireTraXX skrev:
Fett onödig tråd.

Mr_EmCom skrev:
blogg?

skapade min sida på 740n för 2 veckor sedan 400besökare ca sedan den skapades bara idag har 105 vart inne vad säger det?? mvh

Det är ju bara dom som läser dina trådar som vatt inne för att se hur gammal du är o sånna saker.. har inget att göra med att du byta till nån fjortis på din avatar. Du skriker ju ut överallt att du har bilden för den sakens skull.
Jag har osse kollat på den men det har inget med din avatar att göra.. det är av helt andra anledningar lol

du kanske är en av dem som röstade etta för du blev sur för detta?? mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Mr_EmCom Med.lem
1 mars 2009 · 3 759 Inlägg

Du är medveten om att du har en rätt orginal 740 upplagd?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Smajly
1 mars 2009 · 3 059 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

Smajly skrev:

volvo_245_racing skrev:

skapade min sida på 740n för 2 veckor sedan 400besökare ca sedan den skapades bara idag har 105 vart inne vad säger det?? mvh

Det är ju bara dom som läser dina trådar som vatt inne för att se hur gammal du är o sånna saker.. har inget att göra med att du byta till nån fjortis på din avatar. Du skriker ju ut överallt att du har bilden för den sakens skull.
Jag har osse kollat på den men det har inget med din avatar att göra.. det är av helt andra anledningar lol

du kanske är en av dem som röstade etta för du blev sur för detta?? mvh

Nä.. gå in på min profil och se min betygsättning så ser du att jag inte lämnat nått betyg på ett tag.. och särskilt inte idag.

Tagg3N Konsult
1 mars 2009 · 1 247 Inlägg

volvo_245_racing skrev:
du kanske är en av dem som röstade etta för du blev sur för detta?? mvh

Hahaha lol

volvo_245_racing
1 mars 2009 · 667 Inlägg

Mr_EmCom skrev:
Du är medveten om att du har en rätt orginal 740 upplagd?

jo har ju ingen värsting men senaste tiden bara ettor varför?? mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
twin_cam Smålänning
1 mars 2009 · 7 877 Inlägg

Man behöver inte köra lika snabbt i skogen som på landsväg för att ha lika kul big_smile För jäkla gutt att slänga ut bilen på ställ i 80 blås så snön/gruset sprutar big_smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
-Mackan- Fire And Silk
1 mars 2009 · 2 254 Inlägg

Tagg3N skrev:

volvo_245_racing skrev:
du kanske är en av dem som röstade etta för du blev sur för detta?? mvh

Hahaha lol

http://www.theodoresworld.net/pcfreezone/huhImage2.jpg

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Tagg3N Konsult
1 mars 2009 · 1 247 Inlägg

Tråden heter Varför inte åka till skogen om man vill köra fort eller på bana?? mvh. Nu diskuteras betyg roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang