Söker hemsida som säljer limbalkar (Sthlms området)

Hiller
5 mars 2009 · 79 Inlägg

Hej gorg! Igår hittade jag en hemsida på ett företag som sålde limträbalkar, man kunde beställa efter egna önskemål verkade det som. IDAG kan jag inte förmå mig att hitta den =S, någon som har någon på lager så får ni gärna delge mig. Är det en fabrik i Nynäs / Oskarshamns området eller Stockholm så är det det bästa!

Mvh / John

Senast redigerat av Hiller (5 mars 2009)

Johnsson_T
5 mars 2009 · 156 Inlägg

limträbalkar? e de det du menar

Senast redigerat av Johnsson_T (5 mars 2009)

Aerocombi Xenoholic
5 mars 2009 · 2 559 Inlägg

Limbalkar?

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Hiller
5 mars 2009 · 79 Inlägg

Johnsson_T skrev:
limträbalkar? e de det du menar

ah exakt smile


ändrade i första inlägget nu.

Senast redigerat av Hiller (5 mars 2009)

Johnsson_T
5 mars 2009 · 156 Inlägg

ok, gå in på nån byggvaruhandel typ optimera så kan de säkert fixa fram nått företag i området. vad e de til, måste vara stort om du ska ha limträbalk, men finns nått i de området men kommer inte ihåg var

Benni86
5 mars 2009 · 167 Inlägg

Kolla på www.moelven.se
Vet inte om man kan beställa där men jag använder den sidan mkt till jobbet då jag jobbar med trä. MVH Benni

Hiller
5 mars 2009 · 79 Inlägg

Johnsson_T skrev:
ok, gå in på nån byggvaruhandel typ optimera så kan de säkert fixa fram nått företag i området. vad e de til, måste vara stort om du ska ha limträbalk, men finns nått i de området men kommer inte ihåg var

Inte jag som ska  använda det, det är till farsans projekt. Vettifan riktigt vad han har tänkt bygga ^^ Han bad mig bara kolla upp vart man kan köpa limträbalkar ^^.

saababenni skrev:
Kolla på www.moelven.se
Vet inte om man kan beställa där men jag använder den sidan mkt till jobbet då jag jobbar med trä. MVH Benni

Tack, ska kika där!

Turbo_Erik
5 mars 2009 · 526 Inlägg

Kolla om du hittar någon kertobalk..

Lite svårt att ge förslag då man inte vet vad den ska användas till??
Växla av golv? Bytta egen travärs?? smile

Edit:

http://www.uppsalatra.se/

Senast redigerat av Turbo_Erik (5 mars 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang