Vem äger min gamla volvo 244 -83 lnm 106

rossboss
8 mars 2009 · 265 Inlägg

skulle vara roligt att veta vem som äger min gamla 240 som var ett ihop plock lnm 106 och isf om någon som är medlem hära äger den skulle vara kul att se bilder i dagens läge smile

Volvo_Mannen Volvoskadad
8 mars 2009 · 6 017 Inlägg

testa att ringa vägverket och fråga vem som äger den??

Jonas
Kinnastreet
8 mars 2009 · 362 Inlägg

ägs av stefan vallmark från ursviken. bara skicka reg.nr. i ett sms till 71456 så får du svar direkt. sen är det bara att gå in på eniro å plocka fram nr

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!
DustRatRacing Vem f*n behöver V8? ;)
8 mars 2009 · 117 Inlägg

Eller skicka iväg ett mess med reg. nr. till
714 56
(jag gjorde det nyss, bilen finns i Ursviken)

www.dustratracing.se
//Livet börjar vid 2 kg laddtryck\\
Kivik
8 mars 2009 · 264 Inlägg

Lägg upp en bild på den:)

Volvo v70n (2002)
rossboss
8 mars 2009 · 265 Inlägg

tack för era snabba svar jooo jag formade nog min topic lite svår
skulle vara kul att veta om han har en garaget.org sida skulle vara trevligt och se hur bilen mår ´!
och jag ska uppa en bild så fort jag får tag i dom min burk crashade nyss mvh /tb

Race_Chick Snäll liten biltjej
8 mars 2009 · 880 Inlägg

Jag bor ca 1 mil från ursviken så ja kan kolla hur det är med bilen tongue .... om det är ursviken i skellefteå?

Senast redigerat av ¤¤740Racing¤¤ (8 mars 2009)

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
rossboss
8 mars 2009 · 265 Inlägg

jo det verkar vara det smile försök få en bild vore kanon  hare / t

Race_Chick Snäll liten biltjej
8 mars 2009 · 880 Inlägg

Jag vet vilken bil det är exakt smile den verkar ju må bra smile skjutsa ägaren igår och han pratar bara gott om bilen haha

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
rossboss
8 mars 2009 · 265 Inlägg

härligt att höra jooo jag trimmade den lite med k kam extractor och plana porta toppen diffad axel med mera den var grymt fin då jag hade den 1 ägare innan mig och så var det en grym väghållning på den sad) hälsa gott till killen /t

Race_Chick Snäll liten biltjej
8 mars 2009 · 880 Inlägg

ja men det ska ja göra,den står då där iallafall på hans parkering. Han tjata lite på mig att ja skulle köra den för nån helg sen men ja orka inte tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
rossboss
8 mars 2009 · 265 Inlägg

okey jooo den rörde på sig fint då jag hade den ahahah när jag körde men den och trampa drog den 2.58 liter milen körde ren 98oktan för tädningen var därefter
smile

Race_Chick Snäll liten biltjej
9 mars 2009 · 880 Inlägg

Oj haha smile Ja den verkar vara en pigg liten sak de där smile Men ja ska fixa fram lite bilder på den som den står nu så får du se hur den ser ut i dagens läge i norrland tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
rossboss
9 mars 2009 · 265 Inlägg

ja men gr8t m8te  hade ju takvinge och en massa plast på den smile mvh / t

Race_Chick Snäll liten biltjej
9 mars 2009 · 880 Inlägg

okej smile som jag såg den sist så var den blå med en svart vinge på skuffen,men då såg jag den i  halvmörker så vet inte om all plast satt kvar tongue Har du några bilder på den sen förr?

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
rossboss
9 mars 2009 · 265 Inlägg

nej hittar inga den hade blå takvinge med blå vinge på kofferten r-sport klädsel vita mätare sänkt penta fälgar smile och diffad axel smile

rossboss
9 mars 2009 · 265 Inlägg

jag bor i älvsbyn jooo alltså jag hade gått igenom hela bilen ångrar ltie att jag sålde den hade planera att sänka i v8 med dubbla lätt trycks turbos och lite mera godis men jag ska skaffa på mig en 242a nu och bygga på den då ekonomin kommer igång wink

rossboss
10 mars 2009 · 265 Inlägg

jg har ingen 242a än ska försöka få tag i en 75a i hyffsat skick men dom kostar skjortan och så bygga på den antingen v8 eller 16 v turbo motor /t

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang