Angående: Bilträff enbart för TJEJER!

exiZ
16 mars 2009 · 533 Inlägg

Hej alla tjejer!

Nu är jag tillbaka och i år hoppas jag på en ännu bättre TJEJträff än den vi hade förra sommaren vid Vadstena slott! smile

Spelreglerna är precis som förra året, dvs. denna träff är ENBART till för oss tjejer så killarna gör sig bäst i att hålla sig borta! Skillnaderna mot förra året är att i år kommer träffen att hållas på min hemplan, dsv. i Stockholm och att de som anmäler sig till året träff ska vara så pass säkra på att dom kommer dyka upp! Eventuellt blir det ett besök av Gröna Lund på kvällen och det vore som vanligt roligt om så många som möjligt kunde delta!

Om du eller någon du känner, skulle kunna tänkas vara intresserad av denna träff och om du tror att du kommer delta så är det bästa sättet att visa sitt intresse här i tråden, men det går även bra att PM:a mig eller skriva i min gästbok här på garaget.org.

Kram Anna

Senast redigerat av chrizz (26 maj 2009)

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Kanse
16 mars 2009 · 1 120 Inlägg

Så länge det inte krockar med SCF el. ACS så e jag kanske på!!!

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
exiZ
16 mars 2009 · 533 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:
Så länge det inte krockar med SCF el. ACS så e jag kanske på!!!

Det kommer inte krocka med SCF. Så mycket kan jag lova smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Tr1dent
16 mars 2009 · 406 Inlägg

Tog det typ 2 inlägg innan en tråd på garaget spårade?

Russian spacestation, american spacestration, its all made in taiwan
mange_240
17 mars 2009 · 1 562 Inlägg

hmm de flesta träffar är ju mansdominerade men jag har aldrig sett att de bara är killar som är välkomna.

Tokken Team dBakuten
18 mars 2009 · 3 453 Inlägg

mange_240 skrev:
hmm de flesta träffar är ju mansdominerade men jag har aldrig sett att de bara är killar som är välkomna.

Vilket liv det skulle bli om man portar det kvinnliga könet från någon enskild träff under sommaren.
Inte för att jag nekar tjejerna en egen träff.. absolut inte, men det känns lite som att det är värre
om vi gubbar skulle anordna en träff där tjejerna är portade.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Kanse
18 mars 2009 · 1 120 Inlägg

Tokken skrev:

mange_240 skrev:
hmm de flesta träffar är ju mansdominerade men jag har aldrig sett att de bara är killar som är välkomna.

Vilket liv det skulle bli om man portar det kvinnliga könet från någon enskild träff under sommaren.
Inte för att jag nekar tjejerna en egen träff.. absolut inte, men det känns lite som att det är värre
om vi gubbar skulle anordna en träff där tjejerna är portade.

neeee.. vill inte bli portad.. sad jag kan försöka smuggla med mej er wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
TLO
18 mars 2009 · 1 062 Inlägg

Vi (singel)-killar får väl ha storsamling på andra sidan stan, sedan styr vi upp en jätteträff med brudarna senare på kvällen när de är klara o har kul allihop? smile)

"You Go, we go!"
Kanse
18 mars 2009 · 1 120 Inlägg

TLO skrev:
Vi (singel)-killar får väl ha storsamling på andra sidan stan, sedan styr vi upp en jätteträff med brudarna senare på kvällen när de är klara o har kul allihop? smile)

MVG!! wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Steffi aka Lilla My
18 mars 2009 · 122 Inlägg

Jag är på big_smile

BMW m535 "Min man" (1986)
850_GLT
18 mars 2009 · 947 Inlägg

hade gärna vart på tongue.. iofs så kanske min tjej har körkort då tongue.. får vi killar inte ens komma å kolla på åken yikes

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
exiZ
18 mars 2009 · 533 Inlägg

Orsaken till att jag vill ha en ENBART tjejer-träff är att jag vet att det är många tjejer som inte kommer till sin rätt (till rätta) under allmänna träffar, då deras killar oftast tar all plats. Det finns så många motor/bilintresserade tjejer där ute som inte vågar visa upp sitt intresse och som alltid tvingas stå i skuggan av sin bilintresserade kille. DÄRFÖR ger jag nu, för andra året i rad, tjejerna chansen att visa vad VI GÅR FÖR!

Ps. killar ni kanske, men bara kanske, är välkomna senare på kvällen wink

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
juniioor
18 mars 2009 · 15 Inlägg

haha , ja är på . låter som de skulle va kul big_smile

Tokken Team dBakuten
18 mars 2009 · 3 453 Inlägg

BMW_Galen_Tjej skrev:

Tokken skrev:

mange_240 skrev:
hmm de flesta träffar är ju mansdominerade men jag har aldrig sett att de bara är killar som är välkomna.

Vilket liv det skulle bli om man portar det kvinnliga könet från någon enskild träff under sommaren.
Inte för att jag nekar tjejerna en egen träff.. absolut inte, men det känns lite som att det är värre
om vi gubbar skulle anordna en träff där tjejerna är portade.

neeee.. vill inte bli portad.. sad jag kan försöka smuggla med mej er wink

Men.. men.. Människosmuggling e ju förbjudet juu! wink

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Peking_tjej
19 mars 2009 · 82 Inlägg

Kul men tjej träff igen smile

Jag har ett förslag om den nu inte måste vara i stockholm.

Som många vet så drar Meet of the month i Norrköping MYCKET folk.
Min tanke var att på första MoM träffen för i år(brukar vara mest folk då) ha en tjej träff där, men att vi tjejer kanske parkerar på andra sidan vägen, så att vi tjejer får visa upp våra bilar. Och så kanske det drar mer tjejer från hela sverige att komma om dom kan ta med sig killen eller killkompisar. Men visst så blir vi ju inte heelt själva, för antar att killarna kommer o kollar på våra bilar oxåtongue

Var bara en tanke cool

850_GLT
21 mars 2009 · 947 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Kul men tjej träff igen smile

Jag har ett förslag om den nu inte måste vara i stockholm.

Som många vet så drar Meet of the month i Norrköping MYCKET folk.
Min tanke var att på första MoM träffen för i år(brukar vara mest folk då) ha en tjej träff där, men att vi tjejer kanske parkerar på andra sidan vägen, så att vi tjejer får visa upp våra bilar. Och så kanske det drar mer tjejer från hela sverige att komma om dom kan ta med sig killen eller killkompisar. Men visst så blir vi ju inte heelt själva, för antar att killarna kommer o kollar på våra bilar oxåtongue

Var bara en tanke cool

Det tycker jag lät som en bra ide. Jag tycker det kan vara skoj att se vad ni tjejer bygger för nått oxå.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
smeagoll Xzation
25 mars 2009 · 101 Inlägg

exiZ skrev:
Orsaken till att jag vill ha en ENBART tjejer-träff är att jag vet att det är många tjejer som inte kommer till sin rätt (till rätta) under allmänna träffar, då deras killar oftast tar all plats. Det finns så många motor/bilintresserade tjejer där ute som inte vågar visa upp sitt intresse och som alltid tvingas stå i skuggan av sin bilintresserade kille. DÄRFÖR ger jag nu, för andra året i rad, tjejerna chansen att visa vad VI GÅR FÖR!

Ps. killar ni kanske, men bara kanske, är välkomna senare på kvällen wink

Det där var riktigt väl valda ord..... smile

BMW 323i "Convertible" (1996)
MariaGT
15 april 2009 · 31 Inlägg

Sånt roligt!

Skall självklart försöka vara med!

Tyvärr är jag inte så mkt på detta forum, så om nån mailar mig på maria@cyberdelia.nu så vore det kanon när ni kommit så långt att datum tid å plats är bestämt!

/Maria

Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!
Mobil: 0763-498601
Mail: maria@wroom.org
Msn: maria_miranda@spray.se
Memme I'am AWESOME..
15 april 2009 · 2 783 Inlägg

Jämlikheten här ja !tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
PBergendahl
16 april 2009 · 223 Inlägg

jag klär ut mig big_smile

Keep calm and wrap your car!
kolla in mitt projekt helfoliering av twingo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=280351/
Peugeot 107 "skalbaggen" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang