Billig, Snygg och bra bil att styla och trimma!?

Di
16 mars 2009 · 10 Inlägg

Tjena, nu är det så att jag ska köpa mig en bil och budget ligger på 15 000 - 25 000 kr. Vad ska jag köpa för bil som är lätt att styla och trimma som blir bra resultat? Skulle vilja jobba mig till ett så bra resultat att den kan platsa på utställningsmässor. Vad har ni för förslag på bil då?

Tack på förhand! big_smile

Di
16 mars 2009 · 10 Inlägg

Kan berätta att jag var sugen på en s40 och a4 men a4 har mycket orginalfel och s40 rostar lätt, Men vad tycker ni?

Kesler
16 mars 2009 · 3 650 Inlägg

Di skrev:
Kan berätta att jag var sugen på en s40 och a4 men a4 har mycket orginalfel och s40 rostar lätt, Men vad tycker ni?

ska du bygga utställningsbil, så behöver du inte bry dig om det tongue

Janosch
16 mars 2009 · 205 Inlägg

Haha en fiat uno turbo wink

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
16 mars 2009 · 2 853 Inlägg

golf..3a 4a..billiga att styla men inte så mkt att köra med tongue

DusanMandick Random Hero
16 mars 2009 · 4 047 Inlägg

Di skrev:
Tjena, nu är det så att jag ska köpa mig en bil och budget ligger på 15 000 - 25 000 kr. Vad ska jag köpa för bil som är lätt att styla och trimma som blir bra resultat? Skulle vilja jobba mig till ett så bra resultat att den kan platsa på utställningsmässor. Vad har ni för förslag på bil då?

Tack på förhand! big_smile

skaffa dig en uppfattning om pengar och vad saker o ting kostar först

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
sir_daniel www.kudoz.se
16 mars 2009 · 3 802 Inlägg

honda civic 92-95 får jag säga.

Perrra87
16 mars 2009 · 91 Inlägg

Volvo 740!

Eisenhut
16 mars 2009 · 1 827 Inlägg

Denna tråden ligger väldigt fel...

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Di
16 mars 2009 · 10 Inlägg

sir_daniel skrev:
honda civic 92-95 får jag säga.

Ja det skulle kunna funka... Vet du om det finns mycket styling och så vidare... hemsida?

Di
16 mars 2009 · 10 Inlägg

tråden kanske ligger fel ja ^^,

DusanMadick - jag vill bara säga att det är bilen jag ska köpa för dom pengarna och lite styling kanske och håller på att skrapar ihopp mer (ska bli en serriös rolig grejj).

En volvo 740 vet inte om man kan få den att sticka ut så mycket mer än vad den gör

evilaudio
16 mars 2009 · 16 195 Inlägg

Di skrev:
tråden kanske ligger fel ja ^^,

DusanMadick - jag vill bara säga att det är bilen jag ska köpa för dom pengarna och lite styling kanske och håller på att skrapar ihopp mer (ska bli en serriös rolig grejj).

En volvo 740 vet inte om man kan få den att sticka ut så mycket mer än vad den gör

25000 får man knappt lacken för.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Koddas
16 mars 2009 · 542 Inlägg

Jag håller med sir_daniel billiga o kan göras sjukt snygga!

Di
16 mars 2009 · 10 Inlägg

Koddas skrev:
Jag håller med sir_daniel billiga o kan göras sjukt snygga!

Ja det är sant, sånna projekt som är roliga tycker jag big_smile

FormulaV8
16 mars 2009 · 32 Inlägg

Snygg, bra, lätt (billig) att trimma och billig i inköp? Nån sån bil har jag nog aldrig sett...
S40 som du nämnde är inte helt fel, men lägger du max 25 lax på en bil får du nog räkna med att skicket inte är det bästa=mycket jobb och deg för att få den i "utställningsskick"...

Dodge Stealth ES "P.O.S." (1991)
Pontiac Trans Am "WS6 RA Moby Dick" (1997)
HOLLELLE
16 mars 2009 · 409 Inlägg

Di skrev:
Tjena, nu är det så att jag ska köpa mig en bil och budget ligger på 15 000 - 25 000 kr. Vad ska jag köpa för bil som är lätt att styla och trimma som blir bra resultat? Skulle vilja jobba mig till ett så bra resultat att den kan platsa på utställningsmässor. Vad har ni för förslag på bil då?

Tack på förhand! big_smile

Du får ingen bil i utställningsskick för 25000 om du inte kan göra det mesta själv (och av din post att dömma så har du inte sysslat så mycket med bilar förut).. Bara ett kjolpaket och lackningen av bilen ligger över din budget och då har du inte ens någon bil som dessutom inte är trimmad och stylad i övrigt tex fälgar,sänkning,ljud eller vad du nu kan tänkas vilja göra. Sätt rimliga mål är mitt tips i all välmening! smile

Di
16 mars 2009 · 10 Inlägg

Haha aa kanske det men det finns fräsha s40 på blocket som ligger på 25000 som är näst intill rostfri så 25 lax räcker ju den biten sen blir det att sommarjobba till sig mer så kan man fixa kjolpaket och lacka det för en simpel peng sen är det ju bara skulpturera inredning och mätare och sånt så får man fin finnish i den!

Baku Snickarjävel
16 mars 2009 · 554 Inlägg

sir_daniel skrev:
honda civic 92-95 får jag säga.

Jag håller med du tongue

Aronsson_Kil
16 mars 2009 · 653 Inlägg

En 850 t5 kanske? smile

Robino
15 april 2009 · 241 Inlägg

Har ungefär samma planer, jag med.
Mina förslag är väl dessa;

-Opel Calibra
-Honda Prelude
-Honda Civic (finns som coupé)
-Saab 9000/9-3

Finns massa roliga bilar som man kan ha som projekt. Hoppas du kommer ut med en projekt-tråd senare där du visar hur det går med allt. smile

Lycka till

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang