Vilken grill till 850?, hjälp mig välja!

Thaien
17 mars 2009 · 933 Inlägg

Den översta, och skit i kromlist wink

BMW M5 (1999)
Loci
17 mars 2009 · 471 Inlägg

Jag köpte min grill från vparts.se och köpte sedan tvärstaget från XC90 02-05,fila till tvärstaget lite så att emblemet sitter rakt.Och sedan nät på baksidan.
http://forumbilder.se/images/007200954332P0fc1.jpg

Volvo V60 "T4 Ocean Race" (2016)
biber
17 mars 2009 · 429 Inlägg

TurbOla skrev:

biber skrev:
Gillar inte kromram så mycket samt att jag har hittat en ny begagnad sådan, så blir nog hel svart, men XC blir det smile MVH Pontus

En ny begagnad? wink

Det jag menar är att det är en oanvänd samt omonterad grill, som köptes begagnad, så den är som ny.

Hur som helst, monterade o märkte att jag skulle behöva ett nät bakom som du har gjort Loci, vill dock att det ska vara lite avstånd mellan dom så att det blir som en mörk hinna där inne, så man slipper se tuttor, kylare osv. Hur långt mellan grill och nät har du?

MHV Pontus

// Pontus
Aronsson_Kil
17 mars 2009 · 653 Inlägg

Den översta, utan krom list runtom, nät är så fruktansvärt fult och krom lister ser så himla plastigt ut

Loci
17 mars 2009 · 471 Inlägg

biber skrev:

TurbOla skrev:

biber skrev:
Gillar inte kromram så mycket samt att jag har hittat en ny begagnad sådan, så blir nog hel svart, men XC blir det smile MVH Pontus

En ny begagnad? wink

Det jag menar är att det är en oanvänd samt omonterad grill, som köptes begagnad, så den är som ny.

Hur som helst, monterade o märkte att jag skulle behöva ett nät bakom som du har gjort Loci, vill dock att det ska vara lite avstånd mellan dom så att det blir som en mörk hinna där inne, så man slipper se tuttor, kylare osv. Hur långt mellan grill och nät har du?

MHV Pontus

Satte nätet på baksidan av grillen,vet dock inte hur det ser ut på bilen ännu.Men tutorna lär jag iallafall inte se,då jag har flyttat ner mina tutor.Skall ta och provmontera nån dag i veckan tänkte jag iallafall.

Volvo V60 "T4 Ocean Race" (2016)
biber
17 mars 2009 · 429 Inlägg

Aha ok nice, får ta och prova det med smile

// Pontus
Loci
18 mars 2009 · 471 Inlägg

Kunde inte hålla mig,så jag satte på min xc-grill idag smile
http://www.garaget.org/?car=10842&image=1287088

Volvo V60 "T4 Ocean Race" (2016)
professor_nord
18 mars 2009 · 178 Inlägg

xc inget annat  tycker jag

four rings to rule them all
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang