S60 2.5T AWD geartronic -04 Vad skulle ni betala för denna ?

tobee
19 mars 2009 · 735 Inlägg

Är verkligen i valet och kvalet att köpa denna bil.

20300 mil lugna pendlarmil. 1 ägare.
blåmet
Business och Business Plus
Utöver detta:
telefon, sportläderstolar(ljus inredning), 17 tumshjul, vinge, adaptiv , larm, styrservo,antisladd, träratt, löstagbar dragkrok, mvg, extraljus

Liten skada på kofångare bak  annars helt ren. endast handttvättad. fin invändigt

edit: bla bla

Senast redigerat av tobee (19 mars 2009)

Minitaylor Killen med idéer.
19 mars 2009 · 193 Inlägg

Rent spontant sådär...Vill du ha 75k för den sen i höst så tycker jag nästan du ska strunta i att köpa den, det är ju inte logiskt att du ska sälja en bil för samma pris när den inte är värd så mycket vid den tidpunkten(alla extra mil och så, förutsatt att den förblir i samma skick).

- True to the Source -
tobee
19 mars 2009 · 735 Inlägg

Jag skulle avstått från att skriva vad bilpriser tycker att den är värd för det är förmodligen lite lågt med tanke på att det endast går att välja business + där. Bilen har business ++ med mera.
Och bortse från vad jag vill ha för bilen i höst. Det är omöjligt att säga vad bilen är värd då och jag kommer gå med förlust hur jag än gör. Bilar kostar att underhålla.

Jag vill ha reda på vad ni skulle betalat för bilen i dagsläget?

equal PKW
20 mars 2009 · 115 Inlägg

skulle aldrig lägga ut över 100 000 på en bil som gått 20 000+ mil. JAG skulle väll kunna ge 70-80 kanske om den är i ypperligt skick, men då är det jag som pratar

Volkswagen Golf 4 GTI "V2.0 incoming" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang