Hur många har iPhone här på garaget? och vad tycker ni om den.

GOLF_TDI_
28 mars 2009 · 141 Inlägg

Senast redigerat av GOLF_TDI_ (29 mars 2009)

Claeson
GOLF_TDI_
28 mars 2009 · 141 Inlägg

Jag gillar min skarpt......

Claeson
RobertS
28 mars 2009 · 71 Inlägg

Kort svar, ungefär 16 miljoner människor har iphone, somliga gillar dem andra inte.. Korkad fråga korkat svar

dahboy
28 mars 2009 · 1 002 Inlägg

tycker du om mjölk?

...
Martin 9-3 Fisketokig
28 mars 2009 · 2 997 Inlägg

Nutidens mest överskattade pryl. På tok för mycket brister för att ens få komma innanför väggarna här.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
alain www.bimmerpower.org
28 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Eftersom trådskapare har tagit bort första inlägg så frågar jag: jag har en Soni Eriksson k850i, det är inget fel på den, är mycket nöjd och tänker köpa en IPfone, är det bättre än det jag har, vad är skillnad vilka är bra att har?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Bjork OEM <3
28 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Tycker iPhone är sjukt överskattad, den är snygg det nekar jag inte till, men njaa
Ska byta mobil nästa månad och kommer köpa Nokia 5800, folk sa att den är skit...håller inte
med och det gör nog inte heller tidning "Mobil" visa att Nokian spöa iPhone i deras test, de ni wink

OEM <3
Rquired Allmänt envis
28 mars 2009 · 12 512 Inlägg

Har en iPhone 3G och är supernöjd med den, det finns ingen annan mobil som gör det lika snyggt och användarvänligt som iPhone. Visst finns det mobiler med bra mycket fler funktioner men jag har ingen användning av dessa i alla fall, det enda jag saknar är full bluetooth kompatibilitet.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Rquired Allmänt envis
28 mars 2009 · 12 512 Inlägg

Bjork skrev:
Tycker iPhone är sjukt överskattad, den är snygg det nekar jag inte till, men njaa
Ska byta mobil nästa månad och kommer köpa Nokia 5800, folk sa att den är skit...håller inte
med och det gör nog inte heller tidning "Mobil" visa att Nokian spöa iPhone i deras test, de ni wink

Det är många mobiler som har spöat iPhone i tester, trots detta är iPhone fortfarande så uppskattad. Tycker det är ett bevis om nått över att folk bryr sig mer om användarvänlighet än massa funktioner och ett lågt pris.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Murvald Knegare
28 mars 2009 · 718 Inlägg

Bjork skrev:
Tycker iPhone är sjukt överskattad, den är snygg det nekar jag inte till, men njaa
Ska byta mobil nästa månad och kommer köpa Nokia 5800, folk sa att den är skit...håller inte
med och det gör nog inte heller tidning "Mobil" visa att Nokian spöa iPhone i deras test, de ni wink

Du kommer inte bli besviken.. Jag har själv en 5800 och är ruggigt nöjd.. Det enda jag stör mig på är den välkända "glipan". Men det är inte så himla farligt egentligen.
/M

William 2009-02-20
Bjork OEM <3
29 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Rquired skrev:

Bjork skrev:
Tycker iPhone är sjukt överskattad, den är snygg det nekar jag inte till, men njaa
Ska byta mobil nästa månad och kommer köpa Nokia 5800, folk sa att den är skit...håller inte
med och det gör nog inte heller tidning "Mobil" visa att Nokian spöa iPhone i deras test, de ni wink

Det är många mobiler som har spöat iPhone i tester, trots detta är iPhone fortfarande så uppskattad. Tycker det är ett bevis om nått över att folk bryr sig mer om användarvänlighet än massa funktioner och ett lågt pris.

Nya iPhone 3.0 kommer kosta från 7995kr...de är väl i häftigaste laget? tongue

Du kommer inte bli besviken.. Jag har själv en 5800 och är ruggigt nöjd.. Det enda jag stör mig på är den välkända "glipan". Men det är inte så himla farligt egentligen.
/M

Har testat den 2 ggr nu big_smile förstår vrf den får bra betyg, min C902 ska ha 5mpx..jo tjena! Denna har ju Carl Zeiss optik med 3.2mpx och spöar ju min telefon i hästlängder.
Kommer införskaffas nästa lön big_smile

Mvh

OEM <3
Rquired Allmänt envis
29 mars 2009 · 12 512 Inlägg

Bjork skrev:

Rquired skrev:

Bjork skrev:
Tycker iPhone är sjukt överskattad, den är snygg det nekar jag inte till, men njaa
Ska byta mobil nästa månad och kommer köpa Nokia 5800, folk sa att den är skit...håller inte
med och det gör nog inte heller tidning "Mobil" visa att Nokian spöa iPhone i deras test, de ni wink

Det är många mobiler som har spöat iPhone i tester, trots detta är iPhone fortfarande så uppskattad. Tycker det är ett bevis om nått över att folk bryr sig mer om användarvänlighet än massa funktioner och ett lågt pris.

Nya iPhone 3.0 kommer kosta från 7995kr...de är väl i häftigaste laget? tongue

Du kommer inte bli besviken.. Jag har själv en 5800 och är ruggigt nöjd.. Det enda jag stör mig på är den välkända "glipan". Men det är inte så himla farligt egentligen.
/M

Har testat den 2 ggr nu big_smile förstår vrf den får bra betyg, min C902 ska ha 5mpx..jo tjena! Denna har ju Carl Zeiss optik med 3.2mpx och spöar ju min telefon i hästlängder.
Kommer införskaffas nästa lön big_smile

Mvh

Det är verkligen i häftigaste laget, men om du läser mitt inlägg ordentligt så skriver jag att kunderna uppenbarligen tycker den är värd det wink

Har testat 5800 också, en toppentelefon smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Urkas Kräsen grafiker
29 mars 2009 · 1 775 Inlägg

Bjork skrev:
Nya iPhone 3.0 kommer kosta från 7995kr...de är väl i häftigaste laget? tongue

3.0 är än så länge bara mjukvara. Apple har inte sagt ett knyst om en helt ny telefon.

Men själv har jag haft 2g-versionen i drygt ett år nu och jag är gryyymt nöjd. Faktiskt första mobilen jag har betalat för.
Dock så vet jag inte hur det är att han en "vanlig" iPhone då jag alltid har haft min jailbreakad. Dom flesta grejerna som folk klagar på att iphonen inte har får man ju om man vill efter en jailbreakning. Så imo är det väl den ultimata telefonen.

Whine whine!
Arradin
29 mars 2009 · 631 Inlägg

Bra tråd, för jag funderar själv på iphone nu när det är dags för att byta mobil..

Samsung Omnia
Sony Ericsson X1
Apple Iphone

Hrm, inte säker.

Urkas Kräsen grafiker
29 mars 2009 · 1 775 Inlägg

Vad jag har hört och läst så är både Samsungen och Ericssonen inge vidare. Fast då har jag såklart inte testat någon av dom.

Whine whine!
Rquired Allmänt envis
29 mars 2009 · 12 512 Inlägg

Urkas skrev:
Vad jag har hört och läst så är både Samsungen och Ericssonen inge vidare. Fast då har jag såklart inte testat någon av dom.

Håller med, och jag har testat dem. Nokia 5800 är en mycket bra telefon om du inte gillar iPhone, annars köp en sådan smile Som skrivits tidigare så kan man jailbreaka en iPhone och på så sätt fixa alla de där extra funktionerna, jag saknar dom inte och har därför inte gjort något sådant.

Mer om iPhone hittas på:
http://www.iphoneinfo.se/
http://www.iphoneinfo.se/forum/

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Arradin
29 mars 2009 · 631 Inlägg

Nokia är dock inget alternativ, för jag tycker den är FUL ..     Och då spelar det ingen större roll hur bra den är smile 

Men tack för info... Beslutsångest som vanligt..

Rquired Allmänt envis
29 mars 2009 · 12 512 Inlägg

Arradin skrev:
Nokia är dock inget alternativ, för jag tycker den är FUL ..     Och då spelar det ingen större roll hur bra den är smile 

Men tack för info... Beslutsångest som vanligt..

Ska du ha en snygg lur är det bara iPhone kvar då wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Shibby
29 mars 2009 · 24 Inlägg

Iphone är inte endast en telefon.

Det är en Dator, Gps, Musikspelare, Underhållning (i form av spel), samt telefon.

Gillar man inte Iphone, ja då vet inte jag om man överhuvudtaget ska ägna sig åt teknik.

Finns inget som kan jämföra sig med Iphone, förutom Palms "pre" som kommer i sommar.

Nokia,ericsson osv kan bara göra telefoner. inte multimaskiner som en iphone.

Shibby
29 mars 2009 · 24 Inlägg

www.halebop.se Säljer Iphone till det mest förmånliga priset, Sjukt bra erbjudande!

Halebop har värdelös Support. endast via E-Mail. Vilket suger röv!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang