Katamso's Projekt (2002-2007)

tobi
28 augusti 2006 · 562 Inlägg

en ska jag aldrig fattat hur ahar folk råd tongue okej jag går ej i skola nelle rjobbar inte.. men ändå

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Katamso Superstar
30 augusti 2006 · 511 Inlägg

Jag jobbar, sparar, har lånat lite, har snälla kompisar, får lite rabbatter. Det räcker för va jag har byggt big_smile

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

BTW katamso du kommer ha kvar detta projekt va så du kör hårt med det nästa år? tänkte på allt sturl som blivit i år. tråkigt de där. Vad ska du göra mer på bilen?


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
30 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

tobi skrev:
en ska jag aldrig fattat hur ahar folk råd tongue okej jag går ej i skola nelle rjobbar inte.. men ändå

i så fall ahr jag svårare att förstå hur du har råd. ? vart ifrån får du pengar om du inte jobbar eller pluggar.. ?


Bmw osv..
Katamso Superstar
31 augusti 2006 · 511 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
BTW katamso du kommer ha kvar detta projekt va så du kör hårt med det nästa år? tänkte på allt sturl som blivit i år. tråkigt de där. Vad ska du göra mer på bilen?

Jag ska i med det sitsta. Lite grejer inne o mer ljud o ljus. Sen får vi se. Jag e så trött o less på allt med denna bil nu så jag får se om jag bara ställer undan den o bygger nytt sen. För det blir en bil till så långt har jag bestämt iaf. Men vet inte om denna ska säljas eller bara stå o ruttna.


//Ola

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
31 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

Katamso skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
BTW katamso du kommer ha kvar detta projekt va så du kör hårt med det nästa år? tänkte på allt sturl som blivit i år. tråkigt de där. Vad ska du göra mer på bilen?

Jag ska i med det sitsta. Lite grejer inne o mer ljud o ljus. Sen får vi se. Jag e så trött o less på allt med denna bil nu så jag får se om jag bara ställer undan den o bygger nytt sen. För det blir en bil till så långt har jag bestämt iaf. Men vet inte om denna ska säljas eller bara stå o ruttna.


//Ola

absolut inte stå o ruttna .. prelude börjar bli mer o me rpouplärt nu verkar det som så mitt råd är att exmp i vinter ellt nått plocka den all styling o sälj de löst sen sälja hela bilen.. då får du nog ut rätt bra ändå.. men de klart de är ju jobbigt att hålla på sälja massa me


Bmw osv..
Katamso Superstar
31 augusti 2006 · 511 Inlägg

Nja isåf säljer jag den nog hel tongue

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
AlvereZ
31 augusti 2006 · 787 Inlägg

Hur mycket? smile

Katamso Superstar
6 september 2006 · 511 Inlägg

Vi får se... om jag inte får ut nåt vettigt för den så får den nog stå kvar här...

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Katamso Superstar
25 september 2006 · 511 Inlägg

Va på träff i Norrköping i helgen. Träffade mkt trevligt folk o såg massa snygga bilar. Fick bilen fotad av "Griffin" spana in dom på hans sida...

http://www.westaroze.se/superstar/


Se, FILM & FOTO här på forumet.

Senast redigerat av Katamso (25 september 2006)

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
raditz
25 september 2006 · 26 Inlägg

Det där är bilporr alltså! smile
Första bilden är ju Grymt snygg!

Rally86 Skåne
25 september 2006 · 269 Inlägg

riktigt fin bil du har byggt trots alla motgångar!!! roligt att du fixa det ändå! smile

Man lever bara en gång......
Katamso Superstar
25 september 2006 · 511 Inlägg

Tackar. Ja det e kul med all uppbackning man fått från forumena runt om i landet. Samt att folk som skriver här kommer fram o pratar på träffar. Sånt som får en att orka fortsätta bygga!

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Syyhn Calibra Is The Shit!
25 september 2006 · 662 Inlägg

Jaa de är en fördel att folk vågar gå fram... När de gäller min bil så kan jag höra folk stå o prata o peka på bilen men kommer inte fram... Vet inte varför... Var själv framme o kollade in ditt bygge som sagt i Norrköping o blev riktigt imponerad... De är mycket mäktigare att se bilarna i verkligheten än på bild... I verkligheten kan man kolla på vad man vill se... Lycka till i fortsättningen...

/// SyyHn
LillNaisarn
26 september 2006 ·

F**K så läcker den blir ju bara mer och mer läcker för varje gång man kikar på kärran, ser värkligen fram emot nästa bygge, för jag antar att det blir ngt nästa... alla dina byggen håller Show-klass smile

KUSHTER
15 oktober 2006 · 85 Inlägg

fint fan !

Katamso Superstar
16 oktober 2006 · 511 Inlägg

Tackar tackar!

Ja nu e bilen till salu så vi får väl se om det blir nåt mer bygge!

http://www.blocket.se/view/9702868.htm


Mvh

Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
galenone
16 oktober 2006 · 45 Inlägg

fint ju!! jo klart att det blir ett till bygge!!! tongue

Burken Utanlem
16 oktober 2006 · 895 Inlägg

OH önskar man kunde hålla på som du smile.. alltid kul o se dina fina bilar rulla runt i kalmar!

Hoppas du väljer en supra nu wink

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Katamso Superstar
16 oktober 2006 · 511 Inlägg

Ja om jag orkar o så blir det nog ett sista bygge nästa år.... vi får se hur det utvecklar sej. Så mkt tjafs med folk som inte gillar en omkring här när man bygger bil så då tröttnar man ju lätt...


mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang