Inför: Norrortsträff 16 maj kl. 19.00 Ikea/Barkarby *Karta på sidan. 7*

Skyssis Love my Godzilla!
11 maj 2009 · 289 Inlägg

mikaela skrev:

volvo_tjejen skrev:
ja, får se gjorde slut med min gamla kille så har en nu nu men han har ingen bil den har hans mamma haha XD har sparar till en ford mustang tg Nya hehe XD nice hehe

Okej.. Intresseklubben antecknar..

Haha.......



Jag dyker upp med skajjan wink

"Godzilla" R32GTR
mah88 Schwarz Funf
11 maj 2009 · 222 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Evo_Alex: Jag vet att du är taggad inför träffen big_smile
Hehe, tvätta bilen så fort du kan big_smile Men den är ändå fin, men vi ses på lördag big_smile Ska hålla utkik efter din bil wink

Sitter just nu hemma och tar det lugnt, lyssnar på musik och vill att det ska bli fredag nu big_smile

Nu kommer en uppdatering!

Längtar till lördag som fan! Jag ska göra mitt bästa och försöka ta med mig Almeran till träffen, kan inte lova nåt men vi får se. Annars så promenerar jag till träffen, bor inte så långt från träffplatsen wink

Nån som har plats över till "lilla" jag inför cruisingen? Dvs, om man inte har bilen med sig tongue

//CarpeDiem wink

Jag tror att jag har plats i bilen, ifall du vill komma med ... jag säger till ifall det skiter sig big_smile

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes
Jezek
11 maj 2009 · 14 Inlägg

dyker nog förbi med några från Eskilstuna

Det är inte lätt när det är svårt!
zebbmachine Mr X
11 maj 2009 · 122 Inlägg

ill be there

Www.Team222.se
JiDeÄMPoWAH
BuRrE08
12 maj 2009 · 678 Inlägg

zebbmachine skrev:
ill be there

Jasså Sebbe så du ska komma iaf wink

Psycopatrik
12 maj 2009 · 28 Inlägg

fan snart ere lördag big_smile ska bli riktigt trevligt, hoppas på mera bilar än föra gången...........

Sakis
12 maj 2009 · 4 Inlägg

CarpeDiem skrev:
God eftermiddag smile Efter en lyckad träff den 17:e april så tänkte jag att det är dags för en till här i Barkarby. Det blir den 16:e maj kl. 19.00

Ta med era fina bilbyggen, polerad, nya fälgar, full tank också (tongue) och gott humör så kommer det bli en riktigt trevlig träff, precis som förra gången big_smile

Cruisingen kommer bli bättre styrt den här gången, men då vill jag ha lite hjälp utav er så om ni kan ställa upp så vore det snällt smile

//CarpeDiem wink

'
Se you out there bro smile

CarpeDiem German Engineering
12 maj 2009 · 9 083 Inlägg

Sakis: Jättekul att du kommer till träffen big_smile Vi går och käkar på Donken som du bjuder mig på wink

God eftermiddag allihopa. Skulle till skolan idag men fick besked av min mattelärare att hon är sjuk så man får vara hemma idag. Egentligen ska jag ha matteprov men det får jag göra på fredag. Måste göra klart mina övningar så man får gåt till träningstiden imorgon som är på 3 timmar inom matte tongue Men jag brukar ta 2-3 pauser emellan smile Kollade på termometern och det är 11 grader och blött ute. antagligen så har det väl regnat under natten. Hoppas att vi får ett kanonväder på lördag smile

Nu kommer en uppdatering!

Det är 4 DAGAR kvar till den efterlängtade Norrortsträffen big_smile Ska bli riktigt kul, hoppas att ni alla deltagare längtar efter det också smile Ni som vill ha era bilar fotade, skicka ett PM eller skriv det här i tråden så kan jag fixa det smile Dock så är jag ingen fotograf men känner några stycken smile

Tänk på att träffen börjar kl. 19.00, en timme tidigare än den förra lyckade träffen den 17:e april smile Men det är på samma plats: Ikea/Barkarby smile

Det var allt, uppdaterar ikväll smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
saab_9
12 maj 2009 · 117 Inlägg

kommer nog förbi med lite polare !!

SpliFF3n
12 maj 2009 · 145 Inlägg

CarpeDiem skrev:
SpliFF3n: Hehe ok, men då vet jag det smile Spännande att få se nya bilder på T5r big_smile Håller utkik efter den på lördag så kan vi snacka lite smile

//CarpeDiem wink

Jo de klart du ska hålla kolla efter dej å komma fram å snakka skit=)

Östbergs Tryckeri \ www.holmqvist-tryckeri.se
SpliFF3n
12 maj 2009 · 145 Inlägg

Skyssis skrev:

mikaela skrev:

volvo_tjejen skrev:
ja, får se gjorde slut med min gamla kille så har en nu nu men han har ingen bil den har hans mamma haha XD har sparar till en ford mustang tg Nya hehe XD nice hehe

Okej.. Intresseklubben antecknar..

Haha.......



Jag dyker upp med skajjan wink

HAHAHA smile

Östbergs Tryckeri \ www.holmqvist-tryckeri.se
Nafets86
12 maj 2009 · 821 Inlägg

Ska nog ta mig lite tid och åka dit! kan vara skoj och se vad för tokiga människor det finns i sthlm!

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
matheus
12 maj 2009 · 181 Inlägg

snart är det äntligen dax! längtar som få!
hoppas bara att man hinner få bilen helt fungerande.. big_smile mätarhuset är dött! tongue
nu får dagarna gå fortare!!!!

Volvo 945 T5 "MyToy" (1991)
Tommy_Enk Toyota-Frälst
12 maj 2009 · 310 Inlägg

Jag kommer nog big_smile
taggad efter västeråsträffen!

PLindblom
12 maj 2009 · 1 200 Inlägg

sengstr skrev:
Ska nog ta mig lite tid och åka dit! kan vara skoj och se vad för tokiga människor det finns i sthlm!

Tommy_Enk skrev:
Jag kommer nog big_smile
taggad efter västeråsträffen!

Minikaravan, rentav? tongue

CarpeDiem German Engineering
12 maj 2009 · 9 083 Inlägg

Ganska många som har skrivit sen man uppdaterade sist och det är kul smile Jag ska se till att inte komma försent till träffen på lördag, är på plats typ 20-30 min innan träffen börjar och det är lika bra tongue Deltagarna måste ju veta vem jag är tongue Eller har jag wink Ni får avgöra det smile

Nu kommer en uppdatering!

Jag är glad att ni är taggade inför Norrortsträffen smile Tro mig, ni är inte ensamma om det tongue Man tänker på det hela tiden, dock så ligger man inte sömnlös tongue Angående Almeran: Det ser ut som att den är upptagen så man kan inte ta med sig den. Som jag nämnde förut, är det nån som har plats till "lilla" jag inför cruisingen? Man kan ju inte missa det med tanke på att man är inblandad i det tongue SpliFF3N hjälper till också och jag måste tacka honom för det smile Kanske bilen är ledig i sista sekund och då har man tur men vi får se på lördag. Fortsätt att diskutera i tråden inför träffen/cruisingen smile

Har ni några frågor, skicka ett PM till mig eller SpliFF3n smile

Med Vänliga Hälsningar

SpliFF3n & CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Sarge
12 maj 2009 · 2 337 Inlägg

Jag ska försöka dyka upp igen och fota lite, dock är det väldigt mycket som ska göras (en månad kvar till yoffexamen wink ), så jag kanske är upptagen på annat håll under helgen. Men rullar det in en röd Bora är det nog jag!

CarpeDiem German Engineering
12 maj 2009 · 9 083 Inlägg

Sarge: Kul att du ska få examen big_smile Gör så gott du kan och försök att komma hit till träffen på lördag big_smile Annars ses vi på nästa istället smile Om Boran är här på lördag så ses vi på träffen big_smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Nafets86
12 maj 2009 · 821 Inlägg

Minister skrev:

sengstr skrev:
Ska nog ta mig lite tid och åka dit! kan vara skoj och se vad för tokiga människor det finns i sthlm!

Tommy_Enk skrev:
Jag kommer nog big_smile
taggad efter västeråsträffen!

Minikaravan, rentav? tongue

Det låter ju helt klart intressant smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
turboputte
12 maj 2009 · 44 Inlägg

låter kul det här big_smile  Har inte läst hela tråden men är det tänkt några fler aktiviteter som körning eller så eller är det bara som utställning ?

mvh

Senast redigerat av turboputte (12 maj 2009)

R32 Gtr
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang