Inför: Norrortsträff 16 maj kl. 19.00 Ikea/Barkarby *Karta på sidan. 7*

vonekfalk Team Night Meet
16 maj 2009 · 217 Inlägg

Det är jag som parkerar utan för UBG stora parkeringen ja smile Skäms dock lite över hur förra ägaren "stylat" bilen, skruvat fast kjolar från utsidan, sne frontläpp, rinningar i lacken osv.. men en första bil är en första bil + att det finns lite att jobba vilket är en av de roligaste delarna smile

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
mulleri
16 maj 2009 · 508 Inlägg

då ses vi snart då!

Hamberg R-Berg
16 maj 2009 · 392 Inlägg

Tysken är nytvättad och waxad, nu väntar det mat sen avfärd mot barkarby. Vi ses där smile

Volkswagen Caddy "Airlift Performance" (2006)
CarpeDiem German Engineering
16 maj 2009 · 9 081 Inlägg

Då har man kommit hem från MaskinExpo, dock så provkörde man inte maskiner tongue Men kanske nästa gång isåfall wink

Nu kommer dagens sista uppdatering!

Det är mindre än 2 timmar kvar tills Norrortsträffen börjar big_smile Ska bli riktigt kul, får se om det är många bilar som dyker upp som förra gången wink Eftersom SpliFF3n uteblir från träffen så antar jag att det blir ingen Dj-spelning sad Tråkigt men ni andra kan få spela lite musik från bilarna big_smile Vad vore livet utan musik wink

Jag kommer en timme tidigare så man hinner fika och snacka med de andra som också kommer tidigare smile Vi ses ikväll, alla deltagare big_smile Kör lugnt och försiktigt wink

Med Vänliga Hälsningar

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Psycopatrik
16 maj 2009 · 28 Inlägg

nu ere snart daxs då smile ska bara vänta på en polare å hans tjej kommpisar sen kommer vi tongue

Rawad C20LET
16 maj 2009 · 1 041 Inlägg

kan nog inte dyka upp pga att en av mina spridare inte tät o sprutar bränsel över hela motorn, men får hoppas att kunna komma till nästa träff sad

Senast redigerat av Rawad (16 maj 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
NKM-Chand021
16 maj 2009 · 155 Inlägg

Kommer lite senare men jag har inget spec. att visa upp är där för att titta på alla andras åk wink

"You wanna drive it, then buy it!"
Mitsubishi Evolution VIII "Turbo Center I Stockholm AB" (2003)
Sarge
16 maj 2009 · 2 337 Inlägg

Jag dekorerade badrummet idag istället för att komma till Barkarby hmm Hoppas ni har en bra träff och ta mycket bilder!

Jocke91
16 maj 2009 · 138 Inlägg

Sarge skrev:
Jag dekorerade badrummet idag istället för att komma till Barkarby hmm Hoppas ni har en bra träff och ta mycket bilder!

Synd att du inte dök upp men de va massa fotografer där, jag bland annat så bilder kommer det komma är jag helt säker på, själv tog jag 200+ men kan min dator e paj så mina bilder kommer dröja ett tag.

Rock-Star
16 maj 2009 · 2 982 Inlägg

Jocke91 skrev:

Sarge skrev:
Jag dekorerade badrummet idag istället för att komma till Barkarby hmm Hoppas ni har en bra träff och ta mycket bilder!

Synd att du inte dök upp men de va massa fotografer där, jag bland annat så bilder kommer det komma är jag helt säker på, själv tog jag 200+ men kan min dator e paj så mina bilder kommer dröja ett tag.

jag försöker lägga upp mina redan inatt  / enda blattefotografen på plats höhöhö smile

mah88 Schwarz Funf
16 maj 2009 · 222 Inlägg

Sjukt roligt det var idag!!! Var typ 5 -6 bilen i leden när vi körde mot Sveavägen big_smile  och bakom sig såg man bara en LÅNG rad med bilar big_smile

* Någon som har bilder att ladda upp ?

Senast redigerat av mah88 (16 maj 2009)

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes
BuRrE08
17 maj 2009 · 678 Inlägg

Det var en bra träff synd att det vart en sån splitring med crusingen!
Åkte tillbacks i barkaby sen efter hade hänt ngn slags olycka helikopter och allt var där och gjorde hjärt och lugn räddning! hoppas killen klara sig!

nordstromj
17 maj 2009 · 1 772 Inlägg

BuRrE08 skrev:
Det var en bra träff synd att det vart en sån splitring med crusingen!
Åkte tillbacks i barkaby sen efter hade hänt ngn slags olycka helikopter och allt var där och gjorde hjärt och lugn räddning! hoppas killen klara sig!

Nån som vet mer om vad som hände?

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
WeDo
17 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare om träffen.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang