Inför: Norrortsträff 16 maj kl. 19.00 Ikea/Barkarby *Karta på sidan. 7*

CarpeDiem German Engineering
29 april 2009 · 9 081 Inlägg

Vi ska se till att det blir Sthlms största Norrortsträff wink Som avslutning på det hela kör vi med en hederlig cruising och det kommer bli stort wink

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
SpliFF3n
29 april 2009 · 145 Inlägg

Har vi en jävla tur så kommer ja få dit lite strobbar, laser å rök  å skit till lastbilen:D HELL YEAH

Östbergs Tryckeri \ www.holmqvist-tryckeri.se
CarpeDiem German Engineering
29 april 2009 · 9 081 Inlägg

Jag håller tummarna att du kan fixa det, med lite tur wink

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
SpliFF3n
29 april 2009 · 145 Inlägg

Dom de ser ut så kommer " DJ Kettmpa " eller " DJ Plingu " spela eller kanske båda 2!!  smile

Östbergs Tryckeri \ www.holmqvist-tryckeri.se
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
30 april 2009 · 1 177 Inlägg

Det här är ju ingen träff, det är ju en Fest!! Kanon grabbar, fortsätt så big_smilebig_smile

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
-Zeus- BMW
30 april 2009 · 183 Inlägg

Funkiee skrev:

-Zeus- skrev:

CarpeDiem skrev:
Det är ganska mkt tid kvar tills träffen börjar men jag längtar som fan big_smile

//CarpeDiem wink

Helt ärligt kan jag knappt sova om nätterna för att jag längtar till träffen!! hmm
Jobbigt och gå upp och jobba på morgonen...

Låter bannemig som jag! tongue längtar stört mycket!!!!!!!!!

Hahaha! Bra då känner jag mig inte ensam.. big_smile
Trodde det var något fel på mig!



En fet jäkla fest! tongue
PAAAARTY PARTY!!!

Senast redigerat av -Zeus- (30 april 2009)

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
CarpeDiem German Engineering
30 april 2009 · 9 081 Inlägg

-Zeus-: Du är inte ensam om det, jag längtar också efter träffen big_smile Haha, tror mig. Det är inget fel på dig tongue

Jodå, det blir en bilträff med en trevlig fest och som avslutning ska vi köra runt stan och härja fritt wink

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Funkiee Saab älskare!
30 april 2009 · 4 597 Inlägg

AS grymt! big_smilebig_smilebig_smilebig_smile jag längtar stört mycket! tongue disco o fest här! big_smile

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Psycopatrik
30 april 2009 · 28 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Vi ska se till att det blir Sthlms största Norrortsträff wink Som avslutning på det hela kör vi med en hederlig cruising och det kommer bli stort wink

//CarpeDiem wink

de låter skit bra, ja kommer iaf alltid oavsett wink hehe

CarpeDiem German Engineering
30 april 2009 · 9 081 Inlägg

God eftermiddag allihopa big_smile Det är 30 april idag och det betyder att man får byta till sommardäck big_smile Riktigt skönt att vintern är över och all snö är borta, dessutom är det riktigt skönt väder ute. Torrt väglag också wink

Nu kommer en uppdatering!

Om 2 veckor och 2 dagar från och med idag så är det dags för Norrortsträff på Ikea/Barkarby och jag tror att det är ganska många som längtar efter det. Några ligger ju sömnlösa om nätterna och tänker konstant på den efterlängtade träffen tongue I mitt fall ligger jag dock inte sömnlös men kan inte sluta att tänka på det tongue

Vill ge lite information om vad som kommer hända under träffen smile

Till att börja med så börjar den kl. 19.00, en timme tidigare alltså än den förra lyckade träffen som var säsongens första till och med big_smile

När alla har anlänt så kan man kolla runt lite på bilarna, prata gärna också med varandra smile Jag ska försöka att prata med er också, även om många inte vet hur jag ser ut tongue

Om det är nån som är hungrig, käka på Donken eller Max, det är öppet till 23.00 varje dag smile

SpliFF3n har lyckats fixa en Dj som ska spela musik live från en lastbilsflak och det kommer bli grymt big_smile

Cruising kommer att genomföras men då är det viktigt att de som vill följa med åker vidare till Jula-parkeringen som ligger vid Media-Markt. Samling kl. 21.30 vid Jula, när alla har anlänt och det är dags att åka så kör vi vidare in till stan. Nån karta har man inte lagt in eftersom jag vet inte hur man gör tongue Vart vi ska köra är inte bestämt än men till att börja med så kommer vi köra längs Sveavägen smile

Det var allt för idag smile Om ni har några förslag på vart vi ska köra, skriv gärna in det här på tråden smile Den uppdateras då och då smile

Mvh

SpliFF3n & CarpeDiem wink

Senast redigerat av CarpeDiem (30 april 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Psycopatrik
30 april 2009 · 28 Inlägg

CarpeDiem skrev:
God eftermiddag allihopa big_smile Det är 30 april idag och det betyder att man får byta till sommardäck big_smile Riktigt skönt att vintern är över och all snö är borta, dessutom är det riktigt skönt väder ute. Torrt väglag också wink

Nu kommer en uppdatering!

Om 2 veckor och 2 dagar från och med idag så är det dags för Norrortsträff på Ikea/Barkarby och jag tror att det är ganska många som längtar efter det. Några ligger ju sömnlösa om nätterna och tänker konstant på den efterlängtade träffen tongue I mitt fall ligger jag dock inte sömnlös men kan inte sluta att tänka på det tongue

Vill ge lite information om vad som kommer hända under träffen smile

Till att börja med så börjar den kl. 19.00, en timme tidigare alltså än den förra lyckade träffen som var säsongens första till och med big_smile

När alla har anlänt så kan man kolla runt lite på bilarna, prata gärna också med varandra smile Jag ska försöka att prata med er också, även om många inte vet hur jag ser ut tongue

Om det är nån som är hungrig, käka på Donken eller Max, det är öppet till 23.00 varje dag smile

SpliFF3n har lyckats fixa en Dj som ska spela musik live från en lastbilsflak och det kommer bli grymt big_smile

Cruising kommer att genomföras men då är det viktigt att de som vill följa med åker vidare till Jula-parkeringen som ligger vid Media-Markt. Samling kl. 21.30 vid Jula, när alla har anlänt och det är dags att åka så kör vi vidare in till stan. Nån karta har man inte lagt in eftersom jag vet inte hur man gör tongue Vart vi ska köra är inte bestämt än men till att börja med så kommer vi köra längs Sveavägen smile

Det var allt för idag smile Om ni har några förslag på vart vi ska köra, skriv gärna in det här på tråden smile Den uppdateras då och då smile

Mvh

SpliFF3n & CarpeDiem wink

aa men shit de här kommer ju bli helt sjukt kul big_smile

dbmike
30 april 2009 · 591 Inlägg

kommer att vara grymt=)

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
Funkiee Saab älskare!
30 april 2009 · 4 597 Inlägg

Perfekt! tänkte på att du vill få in en karta. Ta en printscreen o sen ladda upp, så har vi alla en bild på hela kartan! smile

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
-Zeus- BMW
30 april 2009 · 183 Inlägg

CarpeDiem skrev:
God eftermiddag allihopa big_smile Det är 30 april idag och det betyder att man får byta till sommardäck big_smile Riktigt skönt att vintern är över och all snö är borta, dessutom är det riktigt skönt väder ute. Torrt väglag också wink

Nu kommer en uppdatering!

Om 2 veckor och 2 dagar från och med idag så är det dags för Norrortsträff på Ikea/Barkarby och jag tror att det är ganska många som längtar efter det. Några ligger ju sömnlösa om nätterna och tänker konstant på den efterlängtade träffen tongue I mitt fall ligger jag dock inte sömnlös men kan inte sluta att tänka på det tongue

Vill ge lite information om vad som kommer hända under träffen smile

Till att börja med så börjar den kl. 19.00, en timme tidigare alltså än den förra lyckade träffen som var säsongens första till och med big_smile

När alla har anlänt så kan man kolla runt lite på bilarna, prata gärna också med varandra smile Jag ska försöka att prata med er också, även om många inte vet hur jag ser ut tongue

Om det är nån som är hungrig, käka på Donken eller Max, det är öppet till 23.00 varje dag smile

SpliFF3n har lyckats fixa en Dj som ska spela musik live från en lastbilsflak och det kommer bli grymt big_smile

Cruising kommer att genomföras men då är det viktigt att de som vill följa med åker vidare till Jula-parkeringen som ligger vid Media-Markt. Samling kl. 21.30 vid Jula, när alla har anlänt och det är dags att åka så kör vi vidare in till stan. Nån karta har man inte lagt in eftersom jag vet inte hur man gör tongue Vart vi ska köra är inte bestämt än men till att börja med så kommer vi köra längs Sveavägen smile

Det var allt för idag smile Om ni har några förslag på vart vi ska köra, skriv gärna in det här på tråden smile Den uppdateras då och då smile

Mvh

SpliFF3n & CarpeDiem wink

Jag är en av dom som är sömnlösa!! tongue Haha!
Denna träff kommer bli DUNDERHET!!! big_smile
Fyfan vad kul det ska bli.

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
mah88 Schwarz Funf
30 april 2009 · 222 Inlägg

Skit bra ju!! Nu vet jag inte om samma info finns på andra hemsidor , men det skulle vara bra mycket mer bilar som kommer wink

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes
Supra_robin
30 april 2009 · 4 663 Inlägg

fy fan va härligt  :Dsitter och längtar big_smile

matte_dj
1 maj 2009 · 258 Inlägg

fan va grymt big_smile då får man börja och puttsa på bilen nu då tongue

Ford Sierra 2,9i V6 XR 4x4 "Gratis bilen" (1990)
CarpeDiem German Engineering
1 maj 2009 · 9 081 Inlägg

God morgon allihopa smile Det är valborg och då ska man passa på att festa wink Jag var med polarna och tog det lugnt igår kväll på en bar, jag tog en päroncider, resten av gänget drack läsk eftersom de andra hade med sig sina bilar. Dock så fick man skjuts till Sundbyberg för att ta pendeltåget hem smile Det var riktigt trevligt, hade inte träffat polarna sen Elmia. Idag är det fredag den 1 maj och det betyder att det är röd dag och många är lediga från skola och jobb. Det är skönt att vara ledig ibland smile

Nu kommer en uppdatering!

Jag längtar tills träffen börjar, kan knappt sluta tänka på det tongue Som jag sa tidigare så kommer cruisingen bli bättre uppstyrt och de som vill följa med så vill jag påminna om samlingsplatsen för de som inte har följt tråden:

Förberedelse inför cruising: Samling kl. 21.30 på Jula-parkeringen, mitt emot Media-Markt. Skulle det vara så att om man kommer försent till träffen och samlingsplatsen, åk vidare in till stan så hittar ni oss där nånstans wink

Med Vänliga Hälsningar

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Urkas Kräsen grafiker
1 maj 2009 · 1 775 Inlägg

Kanske dags att göra en ny tråd istället för att skriva långt bak i en tråd som har ett rätt gammalt datum som topic? Tror betydligt fler kommer se att det är en ny träff då!

Whine whine!
CarpeDiem German Engineering
1 maj 2009 · 9 081 Inlägg

Urkas: Startar inte ny tråd, de flesta vet redan att det är den 16 maj.

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang