Efteryser: tonare i Gävleborg!

Soderqvist
23 april 2009 · 660 Inlägg

Hejsan!

Söker någon Toningskunnig som kan tona 3 rutor åt mig, 2 sidorutor bak och en bakruta! Kan plockas ur om så önskas!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
larssoon
23 april 2009 · 71 Inlägg

finns ju en del firmor i stan som gör detta, men det kostar ju tyvär hmm
vad är du beredd att betala?

Soderqvist
23 april 2009 · 660 Inlägg

Igentligen behöver jag bara hjälp med bakrutan, vet ej vad jag kan tänka mig... Det beror juh lite på vad personen i fråga har för meriter.. 500-spänn kan jag tänka mig om någon "privatperson" gör det och kanske upp mot en tusing om personen är en riktig proffstonare.

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
23 april 2009 · 1 342 Inlägg

Jag tonar för en liten slant, Gjort det på ett antal bilar! Flyttar till Bollnäs 2maj har funderingar kring eget företag smile

Audis in Scandinavia Crew
larssoon
23 april 2009 · 71 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Jag tonar för en liten slant, Gjort det på ett antal bilar! Flyttar till Bollnäs 2maj har funderingar kring eget företag smile

jo det kanske är ett alternativ iaf! dock så är det 10 mil mellan gävle och bollnäs tongue kanske inte är så aktuellt då?! men det ska inte jag svara på!

Soderqvist
24 april 2009 · 660 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Jag tonar för en liten slant, Gjort det på ett antal bilar! Flyttar till Bollnäs 2maj har funderingar kring eget företag smile

Som tidigare skrev så är det 10 mil dit, hur snabb är du? Tar det bara någon/några timmar så kan jag tänka mig att anlita dig om du är intresserad.

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
17 maj 2009 · 1 342 Inlägg

Din bil, Kanske 3-4h med all för å efter jobb plus ev rökpauser tongue

Audis in Scandinavia Crew
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang