Eftersnack: Skyline/Supraträff Borås 16/5

Snelhest Hertig
27 april 2009 · 182 Inlägg

Hej!

Uppdate om plats!
Bredvid kasärnvägen i  Borås finns en stor och mestadels tom parkering. Mycket enkelt att hitta då man ser parkeringen samt den intilliggande Statoilmacken ifrån motorvägen.

Kl: 13:00 på bästa solljustid!

Kasärnvägen på eniro:
http://kartor.eniro.se/query?mop=aq& … &pis=0

Parkeringen på google.maps:
http://maps.google.se/?ie=UTF8&t=h& … 7&z=18

Den 16/5 ska vi ha en Skyline/Supraträff i Borås. Hoppas på bilar både ifrån Göteborg, Jönköping samt städerna nedanför och ovan Borås. Tanken med träffen är möjligheten att kika på andras Skyline&Suprabilar och diskutera med likasinnade om det bästa Japan hade att erbjuda under 70-90talet.

Endast Supror och Skylines!

Glöm inte att skriva detta i kalendern, vet att många missade detta förra hösten smile.

*OBS* Ska där fotas finns det önskemål om att vid publicering sudda ut registreringsnummer på bilderna. Respektera vänligen detta.

Trådar på Skyline&Supraforum jag postat:
http://www.supras.nu/forum/showthread.p … post106594
http://www.skyline.se/forum/viewtopic.p … mp;t=15317


Tack sålänge!

Senast redigerat av TP_ (11 maj 2009)

christofferedil Yellow bug!
27 april 2009 · 1 640 Inlägg

"SKALL" låter som ett tvång, men ni kan inte tvinga någon att sudda reg-nummer, ej heller göra någonting om dessa bilder kommer upp på Garaget. Vill man inte ha sin plåt med på bild, så är det bara att täcka över den! smile



Hur många bilar hoppas ni på? Någon uppfattning om hur många Skylines som finns här runtomkring? smile

Senast redigerat av Edil_ (27 april 2009)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Snelhest Hertig
27 april 2009 · 182 Inlägg

Ne det går väll inte att tvinga någon, ändrade det till önskemål då. Hoppas att folk respekterar det.
Jag har skickat runt till samtliga registrerade skylineägare på garaget som bor inom västra götaland och Jönköpings län, och det är väll ett 50tal bilar totalt. Kommer det över 10 ses det väll som lyckat då höstens lilla träff enbart resulterade i 5 bilar smile .

Senast redigerat av TP_ (27 april 2009)

Bernhardsson
27 april 2009 · 57 Inlägg

ja får hoppas man har ihop bilen bara.

StefanNyqvist
27 april 2009 · 172 Inlägg

Så synd att jag jobbade då sad...

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
27 april 2009 · 2 258 Inlägg

Hmmm.. Vilken tid på dygnet hade ni tänkt ha detta?? En massa supror på Almenäs hade man ju itne klagat över wink

Sump Runk Rätt O Slätt!
Snelhest Hertig
27 april 2009 · 182 Inlägg

Fan Martin du är ett Geni, på Almenäsparkeringen kanske det vore något.
Vi gör som förra året, 13:00 och vi kan köra träffen på Almenäsparkeringen. Jag återkommer med en bild på parkeringen och vägbeskrivning.

Viktorsson
27 april 2009 · 180 Inlägg

HyperSonica skrev:
Hmmm.. Vilken tid på dygnet hade ni tänkt ha detta?? En massa supror på Almenäs hade man ju itne klagat över wink

Du som kör japanskt bör väll veta skillnad på supror o skylines roll

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd
preamos
27 april 2009 · 7 Inlägg

HyperSonica skrev:
Hmmm.. Vilken tid på dygnet hade ni tänkt ha detta?? En massa supror på Almenäs hade man ju itne klagat över wink

ja själv kör skyline men har 2 polare med supror som kanske är sugna på att följa med

ohhshitgatdamm
imser
27 april 2009 · 29 Inlägg

förhoppningsvis har jag lyckats få ihop bilen o även besiktigat den....

please don´t make me angry, you wouldn´t like me when i´m angry
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
27 april 2009 · 2 258 Inlägg

Oj... ser nu att jag skrev lite vet... satt o kollade på Supror innan på Blocket.. så jag snöade in lite på de... menade SJÄLVKLART Skylines wink

Senast redigerat av HyperSonica (27 april 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!
Snelhest Hertig
27 april 2009 · 182 Inlägg

Jag och några till hade en ursprungside om att ha en sorts "japsradsexeträff". Därav lade jag till att det blir en Skyline och Supra träff, detta borde ge ihop till en större bilträff med det bästa japan haft att erbjuda i bilväg.

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
27 april 2009 · 2 258 Inlägg

TP_ skrev:
Fan Martin du är ett Geni, på Almenäsparkeringen kanske det vore något.
Vi gör som förra året, 13:00 och vi kan köra träffen på Almenäsparkeringen. Jag återkommer med en bild på parkeringen och vägbeskrivning.

Parkeringen på Almenäs är väll inte o rekomendera... Men om man pratar med ägaren av marken kan man kanske få stå på gräsmattan.. liiite finare miljö.. Plus att man slipper köra ner i nått stort hål smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Snelhest Hertig
27 april 2009 · 182 Inlägg

Ska kika på det. Jag ska försöka leta igenom och komma fram till några bra platser där bilar får plats.

Edit: Lutar mest åt Ica Maxi´/Åhaga parkeringarna.

Senast redigerat av TP_ (27 april 2009)

Kofoten carsound.se
27 april 2009 · 244 Inlägg

Supra träff, detta låter kul! Jag är på om inget annat dyker upp!

Niklas "Kofoten" Bengtsson
carsound.se LjudiBil.com
Importör av Audiopipe i Sverige
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
27 april 2009 · 2 258 Inlägg

TP_ skrev:
Ska kika på det. Jag ska försöka leta igenom och komma fram till några bra platser där bilar får plats.

Edit: Lutar mest åt Ica Maxi´/Åhaga parkeringarna.

Okej.. men de är ju inte direkt nån fin Miljö ju hmm plus att om du har de 13,00 så kommer de KRYLLA av folk typ.. sad

Sump Runk Rätt O Slätt!
Snelhest Hertig
27 april 2009 · 182 Inlägg

Mjo, men kom med förslag jag letar för fullt.

Edit: Uppe på viared finns ju hur mycket utrymme som hellst, men en del vill nog ha nära centrum.

Senast redigerat av TP_ (27 april 2009)

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
28 april 2009 · 2 258 Inlägg

TP_ skrev:
Mjo, men kom med förslag jag letar för fullt.

Edit: Uppe på viared finns ju hur mycket utrymme som hellst, men en del vill nog ha nära centrum.

Helt sant.. det finns massa platts.. men chansen att man blir bortkörd är ganska så duktigt stor sad

Men almenäs gräsmattan är ju ganska så najsig annars tycker jag... Men men.. Kör hårt smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Banny69
28 april 2009 · 506 Inlägg

är ju synd att d e samma dag som Emmaboda strippen!!... Kommer att finnas där om jag fått ihop bilen... tyvärr

Born to be wild and crazy
Volvo V70II (2010)
Nissan Skyline R33 GT-R "Banny drft edition" (1997)
DjFreaky Nissan Freak
29 april 2009 · 67 Inlägg

Skulle vilja åka men har inte fått ihop bilen tyvärr...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang