Inför STREET CARS FEST - Eskilstuna söndag 17 maj

Jungmar
12 maj 2009 · 847 Inlägg

Dyker upp, anmäler mig i morgon eller på torsdag om jag hinner få bilen "klar"

johan_kallman
12 maj 2009 · 38 Inlägg

Drog just iväg en anmälan men man har väl inte sån nackvridande bil att man platsar kanske, nåja lär kika över iaf....

Jensi
12 maj 2009 · 394 Inlägg

Vi har haft lite problem med hemsidan under helgen (framförallt under söndagen). Du som har anmält din bil under helgen och ännu inte har fått svar - din anmälan fladdrar troligtvis runt i cybervärlden.

Vänligen - GÖR EN NY ANMÄLAN.

Tack.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
ford_orion_RS Eskilstuna
12 maj 2009 · 70 Inlägg

ska bli nice med lite snygga bilar.. händer ju inte så mkt här i lilla Eskilstuna annars.. men ska bli roligt ..

Jensi
13 maj 2009 · 394 Inlägg

Absolut, det tycker vi också....

Men hörni, flickor och pojkar - kom igen nu, kom och visa era bilar i och runt omkring Eskilstuna... Anmäl din bil till Street Cars Fest på söndag. Enklast gör du din anmälan på hemsidan (se ovan).

Det har varit trögt med anmälningar, men det verkar som att det börjar ta lite fart nu och normalt brukar ju intresset öka ju närmare träffen man kommer. Men det är ju inte så långt kvar nu, och det ser sådär ut. Så vi är fortfarande inte nöjda...

Come on - make me happy! Anmäl din bil på hemsidan - Nu!

Ses på söndag,

/J

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
13 maj 2009 · 271 Inlägg

Ses på söndag!!! Hoppas på lika fint väder som det var i Uppsala och Gävle. Sol och värme i massor... big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
jenje
13 maj 2009 · 1 Inlägg

Jag och familjen kommer och kikar,
våra bilar är inte tillräckligt coola för att visas upp dock ;-)

Zeeeta
13 maj 2009 · 228 Inlägg

jo, hade jag fått lite mer ordning på bilen skulle det vara intresant att ställa ut! men nu vettefan hehe..

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
kevlar_soul
13 maj 2009 ·

Men grejjen med Street Cars Fest är att alla är välkomna! Klart det alltid finns bilar som sticker ut mer eller mindre!

Det roliga är ju det sociala i det hela! Träffas och utbyta erfarenheter samt ge varandra inspiration! smile

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
13 maj 2009 · 271 Inlägg

kevlar_soul skrev:
Men grejjen med Street Cars Fest är att alla är välkomna! Klart det alltid finns bilar som sticker ut mer eller mindre!

Det roliga är ju det sociala i det hela! Träffas och utbyta erfarenheter samt ge varandra inspiration! smile

Ska du ställa ut Supran i Eskilstuna på söndag?

// Lena

Senast redigerat av lilla_tingeling (13 maj 2009)

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Nafets86
13 maj 2009 · 821 Inlägg

håller med Kevlar_Soul i det han säger.. Jag ställde ut bilen helt original i Uppsala..
nu har jag hunnit fått på kjolpaket och fälgar..

Och SCF Är verkligen något för alla!! Alla har kanske inte ett plastat monster men står där ändå och gnuggar på en volvo eller en saab.. Det är det som gör dessa träffar. Att ändå alla har en chans plus att alla är välkomna samt en oerhört fin gemenskap. Alla pratar med alla osv..
(så fint skrivet så man börjar nästan gråta)

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
johan_kallman
13 maj 2009 · 38 Inlägg

Nu blire putsning hela helgen för min fick plats på utställningen smile

Jensi
14 maj 2009 · 394 Inlägg

Bra.

Nu hoppas jag att fler "vågar" anmäla sina bilar och komma med på söndag. För som det har sagts ovan - det här är inte på blodigt allvar... Utställningen är ett moment av flera - det sociala, samhörigheten, det gemensamma intresset är andra bitar som är precis lika viktiga.

Kom med din bil (eller kom utan din bil) och inspirera, eller låt dig inspireras av vad andra har gjort med sina. Och sluta jämföra ditt bygge med de allra bästas, vilket oftast leder till att du inte vill eller "vågar" åka på ex. en SCF utställning. För om alla resonerade så, så skulle det komma väldigt få bilar på sådana här evenemang i framtiden, och det blir väl ingen gladare av?

Kom och våga stå för att du inte är fullärd men gärna tar till dig tips och idéer från andra som kanske kommit lite längre än du - men som kanske också har hållit på mycket längre än du. Kom med i gemenskapen ändå. Du är unik, dina förutsättningar också. Sluta jämföra dig med de som kanske har mycket annorlunda och bättre förutsättningar än du - både ekonomiskt, resurs- och tidsmässigt. För det spelar ingen roll. Vi bryr oss mer om det som förenar än det som skiljer. Vi älskar bilar allihop.

Street Cars Fest är inte bara en utställning - det är också en trevlig och inspirerande m ö t e s p l a t s för bilintresserade. Och då spelar det ingen roll om du har bil, tänker skaffa eller bara är allmänt bilintresserad.
No big deal.

Nu vill jag att det rasslar in en massa nya anmälningar under torsdagen och fredagen - så ses vi a l l a på söndag, right?

/J

Senast redigerat av Jensi (14 maj 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
johan_kallman
14 maj 2009 · 38 Inlägg

Jensi skrev:
Bra.

Nu vill jag att det rasslar in en massa nya anmälningar under torsdagen och fredagen - så ses vi a l l a på lördag, right?

/J

Är du igång igen med L Ö R D A G nu wink Antar att du menade S Ö N D A G smile

Jensi
14 maj 2009 · 394 Inlägg

johan_kallman skrev:

Jensi skrev:
Bra.

Nu vill jag att det rasslar in en massa nya anmälningar under torsdagen och fredagen - så ses vi a l l a på lördag, right?

/J

Är du igång igen med L Ö R D A G nu wink Antar att du menade S Ö N D A G smile

Bra att det finns folk som tänker klart även mitt i natten.... s ö n d a g - naturligtvis (men jag har redigerat mitt inlägg redan, ovan). See ya´.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
suzukitompa
14 maj 2009 · 41 Inlägg

jag hoppas att jag kan komma, ska inte ställa ut bilen men bara få ideer av er andra som gör det;) fortfarande ingen bil såhär 4 v efter körkortet så lånar mammas och pappas bil haa haa

suzukitompa
14 maj 2009 · 41 Inlägg

finns det någon lista på bilar som ska ställas ut på söndag?

ford_orion_RS Eskilstuna
14 maj 2009 · 70 Inlägg

man skulle haft en bil att ställa ut men tyvär så har man ju inte det:) men det får nog bli till Nästa år isåfall:) men ditt och tittar gör jag allt

Chippen Bilplåtslagare/Bilbyggare
14 maj 2009 · 201 Inlägg

Droppar in på söndag morgon ställer ev ut...

Cbc
Mazda RX 7 FC "Re aiyma Drift attack" (1987)
x40
15 maj 2009 · 157 Inlägg

Bestämde mig sent ,fick ok,Kommer på Söndag /Peter

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang