Vilken komfort har japanska bilar?

Haniball_s
11 maj 2009 · 455 Inlägg

laazy skrev:

Palicuse skrev:
Är inte camry och carina nära på samma bil?.

Njaee, Har fått uppfattningen av att Camryn är en lite större bil med bättre komfort och lite mer lull lull, Rätta mig gärna om jag har fel..

tycker du har rätt!wink

>syns man inte finns man inte<
Hunda
11 maj 2009 · 147 Inlägg

Du får ju en Honda Legend för väldigt lite pengar annars.

Volvo740-88 Volvo850-92
11 maj 2009 · 1 678 Inlägg

Kör amerikanska bilar om du är ute efter komfort.

Amerikanarna tänke att det SKA vara skönt att köra bil. Kosta vad det kostar. Det ska vara skönt.
Fransmännen tänkte tvärtom. Dom tänkte att det ska vara SNÅLT och JÄVLIGT att köra bil. Därför byggde dom Citroen eller så kallad Sit O träng big_smiletonguelolcool

Senast redigerat av Volvo740-88 (11 maj 2009)

Palicuse
11 maj 2009 · 1 129 Inlägg

Volvo740-88 skrev:
Kör amerikanska bilar om du är ute efter komfort.

Amerikanarna tänke att det SKA vara skönt att köra bil. Kosta vad det kostar. Det ska vara skönt.
Fransmännen tänkte tvärtom. Dom tänkte att det ska vara SNÅLT och JÄVLIGT att köra bil. Därför byggde dom Citroen eller så kallad Sit O träng big_smiletonguelolcool

Sitt o träng är inge favorit, men däremot så har jag jobbat med peugeot. Och de bilarna är helt ok.

Pierre_r Lastbilsmekaniker
12 maj 2009 · 729 Inlägg

Japanska bilstolar är lika mjuka som en bit sten tycker jag. Fast det kan ju vara för att jag har vant mig vid stolarna i mina Jeepar.

trippelturbo Trucker
12 maj 2009 · 2 710 Inlägg

det är olika. kan rekomendera en maxima. 3L aut.. där har du tyskt komfort i en japanare wink själv kört den nyare bilen.. den som kom 97 lr 98 nånting där. Efter den har dom slutat säljas i sverige eller europa. säljs bara i usa numer. men kolla upp en sån wink

Fart missbrukare
Zairon Tyskstuk.se
12 maj 2009 · 630 Inlägg

Det ska inte vara skönt att åka bil, det ska vara kul wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang