gta san andreas --- hästsskor

diforce
16 april 2006 · 279 Inlägg

tja alla!!!smile nån som hittat alla "hästskor" i detta spel? (gta san andreas) lyckas inte själv, o det är jä---gt störande*s* , är gta fan;) ................. o nån som hört nått om när nästa kommer ut??? smile

two lies don´t cancel each other out
__hogberg__
16 april 2006 · 1 161 Inlägg

har inte nästa redan kommit ut?
eller va de bara till psp kanske?

diforce
16 april 2006 · 279 Inlägg

__hogberg__ skrev:
har inte nästa redan kommit ut?
eller va de bara till psp kanske?

kommit ut nu???? har bara data men ändå.. men skriv!!!!! måste skaffa det isf;)

two lies don´t cancel each other out
Engen HEAVY METAL
16 april 2006 · 765 Inlägg

Vad jag har hört kommer nästa att släppas till PS3 först typ i maj eller när det nu skulle lanseras!!!   Dock är det bara vad jag har hört!!!

Annars har jag jagat en del hästskor men inte hittat alla..  Kanske ska ta upp jakten igen-.!! MVH/ adde

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
MeloveGolf Vw trimmare
16 april 2006 · 2 995 Inlägg

nästa kommer ut? nu får du lugna dig wink du får lira lite GTi racing istället wink....googla efter en karta där du kan se alla hästskor det är enklast tongue...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Hee-Maan
16 april 2006 · 3 113 Inlägg

hehe.. jag har hittat alla hästskor med hjälp av kartor. big_smile GTA Liberty City är ute nu och är till PSP annars har jag inte hört något om nästa. hmm

Semper Fi
_Erre_
16 april 2006 · 117 Inlägg

men nya PS3 kommer inte förren i december ju...

diforce
16 april 2006 · 279 Inlägg

vill inte använda karta ju, blir lite för lätt dåwink men verkar faaan omöjligt att hitta dom utan:(

two lies don´t cancel each other out
diforce
16 april 2006 · 279 Inlägg

tack för svaren förresten;)

two lies don´t cancel each other out
MeloveGolf Vw trimmare
17 april 2006 · 2 995 Inlägg

"liberty city" är bara en special version till psp typ gta 3....nästa kommer ej ut för 2007/2008

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Saabare Avstängd
25 april 2006 · 1 106 Inlägg

Då jag vill toppa farten på GTA så åker jag till flygplatsen i San Fierro o kör i full fart framåt. Då jag snor en bil så dödar jag ägaren av bilen innan jag smiter iväg. Skönt att man kan styla vissa bilar. Synd att man inte kan köra med fraktbåtarna. På spelet så stylade jag en "EMPEROR" med vinge, avgasrör, fälgar, omlackning av bilen, baslåda. Kan nån hjälpa mig här nu lite. Jag har ett uppdrag då jag ska döda en massa folk o det pågår upplopp i Los Santos. Hur gör man uppdraget? Kan det ta timmar att göra uppdraget? En bil som har namnet "STRATUM" är lik en Saab 9-5 Kombi enligt mig.

Livet startar vid 220 km/h
MuMz_
25 april 2006 · 13 Inlägg

www.gtasajten.com har dom flesta svaren smile

MuMz på "ELEANOR"
Simppi too fast to live, too young to die
25 april 2006 · 357 Inlägg

det heter int GTA liberty city utan Liberty City Stories..tongue hehe men iaf all info om spelen kommer nog antagligen ut först på www.gtagaming.com

Saabare Avstängd
25 april 2006 · 1 106 Inlägg

MuMz_ skrev:
www.gtasajten.com har dom flesta svaren smile

Nån som vet hur man gör? Inga sidor tack.

Livet startar vid 220 km/h
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang