Dåliga betyg!

lorens
14 mars 2005 · 6 Inlägg

Fiesta_Power skrev:
självklart fick den här bilen en femma eftersom den e en av garaget.org finaste bilar..och som alla nog vet så ser man ju statstiken när man röstar och då undgick jag inte att se att nåra puckon hade rösta 1:or...bara ren avundsjuka!!!usch



http://www.garaget.org/?car=4919

Den bilen gav jag personligen en 4a, men kan förstå folk som ger en etta ifall dom tycker att större/extremare kjolpaket och dylikt är rent av fult...

Rösterna är väl till för att alla ska få säga vad dom tycker? Förstår inte vad alla klagar över, spelar väl liten roll vad folk röstar på ens bil, bara man är nöjd med den själv?  Sen är väl alla 4or o 5or kul å få, men orka bry sejj om dom lägre?!


Jag vet att jag inte har någon bil på garaget (antar att någon kommer klaga å be mig lägga upp eller hålla tyst), det kommer, men som bilen ser ut nu så är det inget att hänga i granen, spackel här å där å så, men efter lack så kommer bilder!


Folk sätter röster pga deras åsikter, visst finns säktert andra som vill att deras bil ska ha högst så dom ger lågt åt andra, men sånt e livet, ta inte bort röstfunktionen bara därför!

Wärnelöv wärnelöv
14 mars 2005 · 12 Inlägg

jag har fått betyd 1 på min bil hmm  så hämsk är den väll inte?

No real power just turbo shit....
Audi S2 avant "JWRacinG" (1994)
Chrille79
14 mars 2005 · 70 Inlägg

Men har man gjort mycket med en bil så tycker jag inte det är befogat att ge en 1:a även om den inte faller mig i smaken.

Minst en 2:a. Är den skit ful men man ser att det är seriöst gjort så ger jag i princip alltid en 3:a

Men å andra sidan. Finns ju andra saker i livet att oroa sig för smile

Christian Roskjaer, Helsingborg
Honda Crx "Glassbilen" (1988)
Daniel
14 mars 2005 · 671 Inlägg

chrizz skrev:

Daniel skrev:
Jag har fått en 1a och en 5a. Vilket av betygen som är mest förankrat i verkligheten återstår att se.

Personligen delar jag bara ut 4,5 bilar som jag inte är intresserad av tittar jag inte på.

När blir du klar med din bil då så det finns nån helhet att betygsätta? smile

Till sommaren har jag sagt men det är tveksamt. Motorn blev 3 månader försenad. Med min vanliga tur så lyckas jag väl få den klar till oktober.

aigloow
14 mars 2005 · 537 Inlägg

ja visst e livet orättvist!! wink jag har blivigt bedd om att lägga ut min bil här så vissa kan följa bygget under tiden!!! jag byter bilder ofta och har nu bara mer eller mindre skrot bilder!!! tongue så länge jag inte blir bedd att ta bort bilen härifrån, så blir att högen kvar!!!! smile

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.
Saab 9-5 "Think Green" (2000)
Volkswagen polo "Jolly Roger-Dead men do no tail" (1985)
BMW M5 E39 "GTR WIDEBODY" (2000)
mrcelica
14 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Egentligen så klingar ju en etta bättre, för då vet man ju att röstaren är riktigt avis, haha smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
WoX
14 mars 2005 · 86 Inlägg

mrcelica skrev:
Egentligen så klingar ju en etta bättre, för då vet man ju att röstaren är riktigt avis, haha smile

Ja då är nog många avis på min bil....

ha ha ha

WoX

Audi Rs6 "Svartnos" (2014)
chrizz Administratör
14 mars 2005 · 11 790 Inlägg

WoX skrev:

mrcelica skrev:
Egentligen så klingar ju en etta bättre, för då vet man ju att röstaren är riktigt avis, haha :)

Ja då är nog många avis på min bil....

ha ha ha

WoX

äh, 3st 1:or "bara". du har ju 3.88 i medel med 23 röster (var det väl?), det är ju bra! Hela 12st 5:or säger ju en del

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
mrcelica
15 mars 2005 · 1 639 Inlägg

En etta till. 240 raggaren och hans polare håller ihop... smile *doh*

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
quattromaniac
15 mars 2005 · 97 Inlägg

fick nyss min första etta sad Nästan så det skulle krävas en kommentar när man röstar så lågt wink Vore ju kul att veta va som är fel med bilen......

Senast redigerat av quattromaniac (15 mars 2005)

A7 quattro 3.0tdi -11
Bilder
Fixxen Bilgalen
15 mars 2005 · 50 Inlägg

mrcelica skrev:
Egentligen så klingar ju en etta bättre, för då vet man ju att röstaren är riktigt avis, haha smile

Tjenare...

Jag håller fullständigt med dig...  wink

Mvh,

Adam.k
15 mars 2005 · 13 Inlägg

tjenare!

jag fick oxo mina första 1or i dag. Lite tråkigt men men undra va dom själva har för bilar? själv skulle jag aldrig få för mig att att sätta en etta på någon bil här på forumet och om jag hade gjort det hade den fått sen ut som 7 världskrig....

Mvh;

Senast redigerat av Adam.k (15 mars 2005)

[här skulle jag kunna skriva något]
Andy69
16 mars 2005 · 343 Inlägg

Håller med.

ola@thomasson.nu
16 mars 2005 · 31 Inlägg

Det är bara att acceptera, en del är så helt enkelt. De tål inte något annat bilmärke än sitt eget. Trångsynta.

Ser jag en bil där ägarn har laggt ned sitt hjärta i sin bil så ger jag naturligtvis ett högt betyg och en motivering, de som sätter 1or lämnar ju aldrig ett meddelande så man får ju aldrig reda på vad det är för hemskt fel på bilen.

Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled
Skyracer Skyracer
16 mars 2005 · 917 Inlägg

Jag har fått 2 ettor nu, hade också varit kul att se varför de röstar en 1:a och vad de själva kör och har för smak. Jag är inte så kritisk för man ser direkt att ett lägre medel beror på ett par ettor och inte massa tvåor överlag t.ex., men hade varit kul att se varför man sätter en etta på bilen. smile

Mvh
Håkan

Senast redigerat av Skyracer (16 mars 2005)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Toyota GR86 (2022)
sellgren Artist
16 mars 2005 · 21 Inlägg

Håller med Skyracer, din bil är självfallet värd 4 eller 5, absolut inga 1:or. Men detta är tyvärr något som mar ser på ett stort antal fina bilar här å Garaget. Det verkar vara en sorts sport att nedvärdera riktigt fina bilar. Det kan vi vara utan.

Tidigare reklamman, fr Umeå som slutat arbeta.
Numera enbart biltokig artist Har bl.a. ägt en S4 Avant -92, en A4 Avant TQ S-line -04 och nu en Volvo XC 70 Ocean Blue 2006
janerik.sellgren@rodang.se www.sellgren.nu
Volvo XC 70 AWD D3 "Ocean Race" (2012)
Adam.k
16 mars 2005 · 13 Inlägg

c70tjejen skrev:
Beror troligtvis på avundsjuka...
http://opelpower.freespaces.com/c70.jpg

Ja det gör nog tyvär det jag kommer inte på någon annan anledning direkt

Mvh Adam

Senast redigerat av Adam.k (16 mars 2005)

[här skulle jag kunna skriva något]
nissep
16 mars 2005 · 1 Inlägg

Xisten är en jä... som skriver massa skit här och ger skitbetyg till alla!

Han hade och lagt upp en fiesta som inte ens var hans, det var bara en bild som han laddat hem från nätet.

Så då vet ni vem det är!  XISTEN

Det är en Jä... störd Id...!!

Sånna finns det gått om.

Icecold
16 mars 2005 · 50 Inlägg

aa!!

xisten är en ful typ!

Han ger inga roliga kommentarer har jag sett.

Och hade lagt upp nån bil som inte ens va hans.

Killar som han ska man banna!

Senast redigerat av Icecold (16 mars 2005)

RX7 FD3S Efini
TEAM GARABEDIAN RACING
www.RX-7.se
www.G-R.se
mrcelica
16 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Nu har jag 10 ettor, mer än något annat betyg... Detta är ju fan i mig löjjeväckande. Vilka fullblodstöntar det hänger här....
Bättre förut när man kunde stänga av röstningen så man slapp bli terroriserad av bittra skrothögsraggare.. Lite roligt att antalet ettor snabbt fördubblades när jag la in en liten rolig bild på min flickvän smile
Förr när man själv inte hade råd med en skaplig bil så kunde jag i alla fall glädjas åt folk med snyggare bilar.....

Senast redigerat av mrcelica (16 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang