Dåliga betyg!

Ghost RS Skoda Addict
28 mars 2005 · 167 Inlägg

Yeeeeees big_smile

Jag har fått en 1:a till...schysst...

Känns väldigt motiverat att ens ha några bilder upplagda...klart att smaken är delad, men allvarligt så har jag extremt svårt att tro att det finns någon här som  tycker att min 8 månader gamla RS är en 1:a...

1 = Det absolut vidrigaste, värsta & fulaste fordonet man någonsin sett..

Hmmm...dem som röstar så måste ju faaan lida av något...vääääldigt moget wink

Hmmmm...undra om det var dem spritt nya helkromade fälgarna som var det absolut fulaste, som "människan" som röstade 1, hade sett i hela livet...
eller om det helt enkelt är min skitfula....jättedåliga...långsamma RS...som är skitgammal nu..den är ju hela 8 månader gammal....den har ju bara  runt 161Hk / 371Nm på 1250kg...och den är jätteful helt enkelt...

Så förlåt att jag visar bilder på den...om den sticker så hemskt i ögonen på vissa..så kanske man skulle avlsluta sitt konto här?! wink

Jag menar så slipper Ni som röstar ettor lida över era komplex wink Kom igen nu....några ettor till kan Ni väl fixa...bara att skaffa ett nytt/till konto här och sedan rösta en gång till på min bil...så sänker Ni betyget ännu mer...

Säger inte att bilen är någon femma....långt därifrån..det är inte det saken handlar om....vill man inte rösta seriöst...så skit i det...

Och att sticka ut haken här...och inte bara hålla käften och le...borde väl resultera i ännu någon etta....spännande...

Senast redigerat av Ghost RS (28 mars 2005)

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
Ghost RS Skoda Addict
28 mars 2005 · 167 Inlägg

Tog inte ens 15 minuter...så fick man en till 1:a...

Vilken skräll...

Moget big_smile NOT!!!!!

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
mrcelica
28 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Hmm, själv har jag snart 20 (!!!!) Ettor, och har förmodligen den i särklass hemskaste och fulaste bilen här....

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Ghost RS Skoda Addict
28 mars 2005 · 167 Inlägg

Förutom min då.....Jag gillar din Celica...gillar du min RS??!! Hehe wink

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
mrcelica
28 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Jo, men du har ju 16 färre ettor än mig.... smile Jag slår vad om att jag har den med råge sämsta bilen här med tanke på antalet ettor, tor ingen har fler ettor... sad

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Ghost RS Skoda Addict
28 mars 2005 · 167 Inlägg

Jag lider med dig..man tappar ju motivationen så att det står härliga till..

Känns ju jätte roligt att ladda upp nya bilder etc...

Finns ju ändå människor som inte kan vara seriösa...människor som mår så jävla dåligt över vad andra har....så att dem bara "susar" i huvudet på dem....och allt dem vill är att trycka ner alla till sin egen nivå...som uppenbarligen inte är så hög...

Och skriver man om det fenomenet...så håvar manj u in ännu fler ettor...hehe

Men, Ni där ute som nu tycker att min bil är det vidrigaste Ni någonsin sett....hehe...skulle vara mycket intressant att att veta vad Ni skulle ha röstat på ett "uppbränt bilvrak"...Ni skulle ju förmodligen rösta minst 2...haha..säger ju det mesta om er...

Man måste ju kunna ha lite urskiljningen och kunna bedömma "skicket" på en bil på ett mer seriöst sätt...

20 ettor på Celican..det är ju faan ett skämt..vad finns det för pinsamma folk som kan rösta så?!?!

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
mrcelica
28 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Jodu, kul är det inte.... Men som sagt om man uttrycker sig på ett sätt som inte tilltalar vissa så kommer ettorna på rad.... Tragiskt...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Redbull Moderator+
28 mars 2005 · 1 081 Inlägg

Man får nog lära sig blunda för rösterna, iaf 1or om man inte anser sig ha en bil som är värd en 1a.

Båda era bilar är absolut värda mer än det i mina ögon och troligen 99,9% av alla andras här också. Avundsjuka får man väl lära sig uppskatta som en komplimang då det lär vara av den anledningen folk röstar som dom gör ibland.

Mvh

Vem jag?
Ghost RS Skoda Addict
28 mars 2005 · 167 Inlägg

"En Vis Man Har Talat"

Så sant som det var sagt...man blir bara så "less" ibland..men det är som du säger...egentligen är avundsjuka en "värdemätare"...dessto mer avundsjuka...dessto bättre "betyg" för fordonet...

Men, det är svårt att tänka så ibland wink

Men, jag skall försöka att se det så...*ler*

Med Vänlig Hälsning

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
chrizz Administratör
28 mars 2005 · 11 790 Inlägg

mrcelica skrev:
Jo, men du har ju 16 färre ettor än mig.... smile Jag slår vad om att jag har den med råge sämsta bilen här med tanke på antalet ettor, tor ingen har fler ettor... sad

Det handlar inte om bilen ju, och det förstår du nog själv. Kan dock inte riktigt förstå varför du fått så många ettor.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Markus_C Kart & Mätningstekniker
28 mars 2005 · 701 Inlägg

Hittade en bil som hade 4,9 i medel med ett 10 tal röster. Så jag la upp en länk i denna tråden. Två minuter senare så va där en som hade satt en tvåa på den efter det att jag la upp länken. Efter det så tog jag bort länken.

chrizz Administratör
28 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Hoppas det här löser något utan att uppröra alltför mycket:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=1656

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
heLLen
28 mars 2005 · 454 Inlägg

chrizz skrev:
Hoppas det här löser något utan att uppröra alltför mycket:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=1656

Detta var väl en enormt bra ideé! smile

D e rätt intressant att se hur folk har lagt sina röster å hur många ettor vissa har gett.. å sen har mage att klaga över att få ett par st själv...?!

chrizz Administratör
28 mars 2005 · 11 790 Inlägg

heLLen_TT skrev:

chrizz skrev:
Hoppas det här löser något utan att uppröra alltför mycket:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=1656

Detta var väl en enormt bra ideé! :)

D e rätt intressant att se hur folk har lagt sina röster å hur många ettor vissa har gett.. å sen har mage att klaga över att få ett par st själv...?!

Mjo, men många betysätter bara bilar man tycker om, och sen finns det de som också betygsätter de som faktiskt förtjänar dåliga betyg. Det betyder dock inte att man automatiskt röstar omoget och ger fina bilar 1:or fast de helt uppenbart är värda mer.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
heLLen
28 mars 2005 · 454 Inlägg

Nej absolut inte.. d förstod jag med.. men om man kollar på dom som i den här tråden har klagat över många ettor.. å ser hur många ettor dom har gett till andra..?

d va bara d jag mena! smile

Black Knight
28 mars 2005 · 711 Inlägg

Herrcelica har delat ut hela 112 ettor till folk på forumet (alltså ettor är det som han delar ut näst mest till bilarna på forumet, det andra är på 158 röster och det är tvåor). Jag tycker inte han ska gnälla så mycket på andra.

Senast redigerat av Black Knight (28 mars 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
heLLen
28 mars 2005 · 454 Inlägg

Black Knight skrev:
Herrcelica har delat ut hela 112 ettor till folk på forumet (alltså ettor är det som han delar ut näst mest till bilarna på forumet, det andra är på 158 röster och det är tvåor). Jag tycker inte han ska gnälla så mycket på andra.

Kunde inte sagt d bättre själv...

sellgren Artist
28 mars 2005 · 21 Inlägg

MrCelica skrev så här:

"2 ettor so far... Skulle vara kul med en motivering varför man valde just betyget "hemsk"... sad

Du själv har satt, just nu i alla fall, totalt 112 st 1:or.
Skulle vara sätt kul att få en motivering till hur du har kunnat hitta så många ettor själv. Dessutom 158 tvåor.
Slälv försöker jag vara väldigt objektiv, har faktiskt lagt in c:a 600 röstningar med god spridning. För det är en mycket god spridning här på garaget, vad gäller hur bilarna ser ut. Och då blir det ju spridning på rästerna också.
OM BARA man är objektiv, och försöker se till både det som är bra OCH dåligt.

Tidigare reklamman, fr Umeå som slutat arbeta.
Numera enbart biltokig artist Har bl.a. ägt en S4 Avant -92, en A4 Avant TQ S-line -04 och nu en Volvo XC 70 Ocean Blue 2006
janerik.sellgren@rodang.se www.sellgren.nu
Volvo XC 70 AWD D3 "Ocean Race" (2012)
Black Knight
28 mars 2005 · 711 Inlägg

sellgren skrev:
MrCelica skrev så här:

"2 ettor so far... Skulle vara kul med en motivering varför man valde just betyget "hemsk"... sad

Du själv har satt, just nu i alla fall, totalt 112 st 1:or.
Skulle vara sätt kul att få en motivering till hur du har kunnat hitta så många ettor själv. Dessutom 158 tvåor.
Slälv försöker jag vara väldigt objektiv, har faktiskt lagt in c:a 600 röstningar med god spridning. För det är en mycket god spridning här på garaget, vad gäller hur bilarna ser ut. Och då blir det ju spridning på rästerna också.
OM BARA man är objektiv, och försöker se till både det som är bra OCH dåligt.

Håller med, ungefär så skrev jag också till mrcelica. Snacka om dubbelmoral. Kolla hur många ettor jag har delat ut!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
heLLen
28 mars 2005 · 454 Inlägg

JA.. man ska ju inte kasta sten om man själv sitter i glas hus.. eller vad heter d...?! 

Dubbelmoral va ordet...

Senast redigerat av heLLen_TT (28 mars 2005)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang