Dåliga betyg!

mrcelica
30 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Black Knight skrev:

mrcelica skrev:
Jag anser att en bil som man stannar vid och tittar extra på när den står parkerad är värt ett högt betyg (oavsett om den kostar 5k eller 500k) Medans en bil som man inte lägger märke till är värd ett lågt betyg... Och så har jag röstat i största möjliga mån...

Så om man ska gå efter din resonemang så är ca 84% av bilarna på denna sajt bilar som man inte lägger märke till!?  Under villken kategori skulle du placera din egen bil om man får fråga?

Eftersom det bara finns ett fåtal av dem och den är snygg så skulle jag ge den en 4:a... Sen har jag definitivt inte sett alla bilar här heller... Har väll läst sitens stadgar för noga, hädanefter ska jag ge alla bilar som är i fint skick och välputsade en 3:a eller uppåt, även om de ser ut precis som det gjorde när de rullade ut från fabriken. Då blir alla nöjda kanske....

Senast redigerat av mrcelica (30 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Black Knight
30 mars 2005 · 711 Inlägg

mrcelica skrev:

Black Knight skrev:

mrcelica skrev:
Jag anser att en bil som man stannar vid och tittar extra på när den står parkerad är värt ett högt betyg (oavsett om den kostar 5k eller 500k) Medans en bil som man inte lägger märke till är värd ett lågt betyg... Och så har jag röstat i största möjliga mån...

Så om man ska gå efter din resonemang så är ca 84% av bilarna på denna sajt bilar som man inte lägger märke till!?  Under villken kategori skulle du placera din egen bil om man får fråga?

Eftersom det bara finns ett fåtal av dem och den är snygg så skulle jag ge den en 4:a... Sen har jag definitivt inte sett alla bilar här heller...

Så du tror att din bil är en bil som man stannar vid och tittar extra på? Vill inte vara elak, men är du seriös? Kan inte du visa ett exempel på en bil som du ger lägsta betyg på ?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Mobban
30 mars 2005 · 83 Inlägg

Inte för att leka moraltant eller nåt, men jag tycker det känns som att smken är lite som baken.....Den jag gillar, kanske inte du gillar, och alla har väl rätt till en åsikt? Däremot kanske man kan vara shysst mot ägaren, och tänka på att den egna bilen kanske är vrålsnygg för honom, men inte för dig, emn kan man då inte låta han få tycka det? Jag brukar aldrig ge ut några långa betyg, utom de fall då det ligger rena rama vrak häruppe, tycker inte riktigt de passar in här, men det är ju bara min åsikt. Annars tycker jag alla bilar har sin tjusning.....Och nåt jag verkligen värdesätter är när ägaren verkligen jobbat med bilen, det tycker jag är värt all uppskattning det....Tyvärr får jag väl låga betyg då dock... : ) Men får skylla på att min bil är nyinköpt eller nåt... : )
I vilket fall som helst, skruva på därute i garagen, ni ska veta att det alltid är minst en till som uppskattar er bil lika mycket som ni, och de andra, skit i dem, det är ju inte deras bilar... : )

Simma lugn!

mrcelica
30 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Jadu, det stannar många och vill prata om bilen när jag är ute, SERIÖST
Och många vänder sig även om och tittar efter den, SERIÖST
Så du tror att din bil är en bil som man stannar vid och tittar extra på? - NEJ JAG VET !!!
Du kanske inte skulle göra det för det strider mot din indoktrinerade BMW stolthet att titta på ett lägre stående fordon, men alla resonerar inte så...
Räcker ju att titta på mina betyg och antalet besök så ser man ju att det är en bil som väcker mer känslor än "medelbilen"... smile

Vill inte peka ut enstaka bilar som jag givit ettor av förklarliga själ...

Senast redigerat av mrcelica (30 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Mobban
30 mars 2005 · 83 Inlägg

mrcelica skrev:
Jadu, det stannar många och vill prata om bilen när jag är ute, SERIÖST
Och många vänder sig även om och tittar efter den, SERIÖST
Så du tror att din bil är en bil som man stannar vid och tittar extra på? - NEJ JAG VET !!!
Du kanske inte skulle göra det för det strider mot din indoktrinerade BMW stolthet att titta på ett lägre stående fordon, men alla resonerar inte så...

Vill inte peka ut enstaka bilar som jag givit ettor av förklarliga själ...

Ska inte lägga mig i ert bråk, men nog skulle jag kolla en gång extra på celican, även om den kanske är tokstylad som alla andra, elelr ovanlig eller så...Men klart, det är ju ingen svenssonbil direkt... : )

chrizz Administratör
30 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Många av er finner nog säkert att ni har en 1:a mindre nu smile

jag har rensat en användares röster och därmed försvann ca 170 röster totalt, varav hela 152 st var ettor. Jag kommer inte nämna några namn så det är ingen idé att fråga, och om nån vet så föreslår jag att ni håller det för er själva istället för att hänga ut någon..

Ville bara tala om det, ha en fortsatt bra dag smile

/C

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
mrcelica
30 mars 2005 · 1 639 Inlägg

Och tro inte att det är jag för det är det INTE.... smile
Däremot märkte jag att jag hade en etta mindre, så nu har jag endast 17... :-p

Senast redigerat av mrcelica (30 mars 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Snabbare
30 mars 2005 · 153 Inlägg

man börjar märka vilka som ofta kollar forumet....alltid samma personer som skriver....tyvärr skulle jag inte vända mig om efter någon av era bilar, celica & night...bmw'n är vacker men inte orginell :S

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest
Black Knight
30 mars 2005 · 711 Inlägg

Även jag fick en etta mindre men även en femma mindre:(

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
chrizz Administratör
30 mars 2005 · 11 790 Inlägg

Black Knight skrev:
Även jag fick en etta mindre men även en femma mindre:(

Hm, då har nån ändrat sin röst isåfall, för den anv. röster jag rensade kan ju bara ha röstat på dig en gång, antingen 1 eller 5 isåfall (om ens något).

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Black Knight
30 mars 2005 · 711 Inlägg

Det spelar ingen roll, det är möjligt att någon ändrade femman till en 2:a smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Pi Just another freak in the freak kingdom
31 mars 2005 · 378 Inlägg

Jag fick en röst mindre.. (en 1a)

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Skyracer Skyracer
31 mars 2005 · 917 Inlägg

Hehe, jag har inte koll på hur många röster jag har, sitter ni och kommer ihåg det?! wink

/Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Toyota GR86 (2022)
Tiiniz
2 april 2005 · 11 Inlägg

chrizz skrev:
En fundering. Vad tror ni om att sätta upp statistik i allas profil om vad man har röstat? Inte vad på vilken bil, utan mer hur många 5or, hur många 4or, 3or osv... ? Blir det för utlämnande för de som bara röstar 1or och 5or på allt de ser? smile

Låter som en bra idé! Tycker man ska kunna stå för det man röstar..sätter man en etta på en bil ska man kunna motivera sig också..Trist bara att vissa sätter ettor på bilar de anser är av "fel" märke eller bara för att jävlas..De har inget här att göra!

Black Knight
2 april 2005 · 711 Inlägg

Tiiniz skrev:

chrizz skrev:
En fundering. Vad tror ni om att sätta upp statistik i allas profil om vad man har röstat? Inte vad på vilken bil, utan mer hur många 5or, hur många 4or, 3or osv... ? Blir det för utlämnande för de som bara röstar 1or och 5or på allt de ser? smile

Låter som en bra idé! Tycker man ska kunna stå för det man röstar..sätter man en etta på en bil ska man kunna motivera sig också..Trist bara att vissa sätter ettor på bilar de anser är av "fel" märke eller bara för att jävlas..De har inget här att göra!

Den funktionen finns redan, klicka på min användare så ser du hur jag har röstat.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Masse Chaufför
2 april 2005 · 8 Inlägg

Jaha, då fick jag min första etta. Troligtvis den som skrev gubb bil.
Du kan väl kolla upp det Chrizz.

Mvh Masse

BMW 535d "F10 M-sport" (2016)
Alexx
3 april 2005 · 141 Inlägg

Nu har jag inte fått många röster, men jag håller me om att sätta in hur man röstat, vilka betyg man har satt. Schysst att få en 1a utan kommentar

Volkswagen Arteon "Blue Diamond" (2018)
Black Knight
3 april 2005 · 711 Inlägg

Alexx skrev:
Nu har jag inte fått många röster, men jag håller me om att sätta in hur man röstat, vilka betyg man har satt. Schysst att få en 1a utan kommentar

Men hallå, jag skrev att den funktion redan finns. Klicka på "Alexx" http://www.garaget.org/forum/profile.php?id=6069  så får du se hur du har röstat.

Senast redigerat av Black Knight (3 april 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Clio_Power
3 april 2005 · 11 Inlägg

En etta mindre hos mig med smile

Alexx
3 april 2005 · 141 Inlägg

*skäms* jag såg inte...thanks Black Knight

Volkswagen Arteon "Blue Diamond" (2018)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang