Dåliga betyg!

MarcusL #2573
7 april 2005 · 1 489 Inlägg

Tycker att min bil börjat få dåliga röster sad

• Även den starka måste ta i när han skiter
Black Knight
7 april 2005 · 711 Inlägg

Så här röstade jag

A: fick en 5:a
B: 3:a
C: 3:a
D: 2:a
E:  4:a

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
chrizz Administratör
8 april 2005 · 11 790 Inlägg

carnageman skrev:
A Camaro
B Röd stylad saab 900/93?
C Blå saab 900cab me stora hjul
D En 9000 saab
E Gula audi.. snobb-bil som verkar vara standard. inge unik alls...

När jag sätter betyg så ska det vara nått speciellt... Audin hade fått 3P
Camaron 4-5P
röda saaben 4P
C&D 3P

Är inte audin speciell? Nog fan vänder iaf jag på huvudet om jag får syn på en sån...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
heLLen
8 april 2005 · 454 Inlägg

carnageman skrev:
A Camaro
B Röd stylad saab 900/93?
C Blå saab 900cab me stora hjul
D En 9000 saab
E Gula audi.. snobb-bil som verkar vara standard. inge unik alls...

När jag sätter betyg så ska det vara nått speciellt... Audin hade fått 3P
Camaron 4-5P
röda saaben 4P
C&D 3P

Va e d som gör att audin e en "snobb-bil"??

En gul bil e kanske inte alltid snygg.. men nog fasen vänder jag mig om efter en gul bil.. man lägger märke till dom! Spelar egentligen ingen roll va d e för märke.. man ser dom ändå även om man "bara" kollar en gång så har man sett den..
man ser dom betydligt mer än en silver färgad eller svart t.ex..

En Porsche GT3 som e gul.. nog fasen vänder jag mig om.. big_smile

mrcelica
8 april 2005 · 1 639 Inlägg

Att Audi är en snobb bil har du nog fått om bakfoten... Jag som vanlig hårt strävande arbetare skulle lätt kunna köpa en S4.... En ny Ferrari däremot eller Koenigsegg.. lol

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
carnageman Rallyförare
8 april 2005 · 1 075 Inlägg

Kanske inte men jag betygsätter på arbetet, inte om man gått och köpt en färdig bil utan att ha gjort nått med den...
Inget speciellt då direkt med bilen (inte unik)

Senast redigerat av carnageman (8 april 2005)

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
mrcelica
8 april 2005 · 1 639 Inlägg

carnageman skrev:
Kanske inte men jag betygsätter på arbetet, inte om man gått och köpt en färdig bil utan att ha gjort nått med den...
Inget speciellt då direkt med bilen (inte unik)

Håller med dig till viss del, jag tittar hellre på en Snyggt stylad 80-talsbil än en Audi S4 som nyss rullat ut från fabrik...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
chrizz Administratör
8 april 2005 · 11 790 Inlägg

mrcelica skrev:

carnageman skrev:
Kanske inte men jag betygsätter på arbetet, inte om man gått och köpt en färdig bil utan att ha gjort nått med den...
Inget speciellt då direkt med bilen (inte unik)

Håller med dig till viss del, jag tittar hellre på en Snyggt stylad 80-talsbil än en Audi S4 som nyss rullat ut från fabrik...

Där är vi olika då smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Daniel
8 april 2005 · 671 Inlägg

carnageman skrev:
Kanske inte men jag betygsätter på arbetet, inte om man gått och köpt en färdig bil utan att ha gjort nått med den...
Inget speciellt då direkt med bilen (inte unik)

Så jag ska räkna med en 5a från dig, av min bil så finns det ännu ingen i världen.

smile

Senast redigerat av Daniel (8 april 2005)

Snabbare
8 april 2005 · 153 Inlägg

Camaron grymt läcker (5). Audin fin (4). Saabarna var ju mkt att hänga i granen. (2-3). Unik eller inte, betyget gäller ju endast bilens utseende?

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest
carnageman Rallyförare
9 april 2005 · 1 075 Inlägg

Ska kolla:-)
Öppnar ett nytt fönster nu............

..........Hmmm ja det va ju inte en bil, inte än iallafall...
Väntar med betyget helt till jag sett bilen färdig.
Men har på känn att du kommer få en 4-5Poäng :-)

Daniel skrev:

carnageman skrev:
Kanske inte men jag betygsätter på arbetet, inte om man gått och köpt en färdig bil utan att ha gjort nått med den...
Inget speciellt då direkt med bilen (inte unik)

Så jag ska räkna med en 5a från dig, av min bil så finns det ännu ingen i världen.

smile

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
mrcelica
9 april 2005 · 1 639 Inlägg

chrizz skrev:

mrcelica skrev:

carnageman skrev:
Kanske inte men jag betygsätter på arbetet, inte om man gått och köpt en färdig bil utan att ha gjort nått med den...
Inget speciellt då direkt med bilen (inte unik)

Håller med dig till viss del, jag tittar hellre på en Snyggt stylad 80-talsbil än en Audi S4 som nyss rullat ut från fabrik...

Där är vi olika då smile

Kanske tog i lite, men jag tycker att just Audi S4 behöver lite godis för att bli riktigt snygg, den är för anonym original...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
ola@thomasson.nu
11 april 2005 · 31 Inlägg

Ge betyg är rätt svårt faktiskt, jag har gett 5or varje gång jag betygsatt förutom 1 gång. Skälet till det är att jag inte går igenom varje bil utan ibland ser man någon i kommentar sektionen som faller en på läppen och oftast så är det en 5a.

Vet inte om mina 5or är mindre värda då?

Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled
Ghost RS Skoda Addict
11 april 2005 · 167 Inlägg

Alltså nu får det faaaaan räcka...Är jävligt förbannad på det här nu...

Jag har inte så mycket lust kvar, att visa upp min bil längre..

..har 17% ettor nu!!!

Det är ju faaan patetiskt..

..undra hur 17% kan tycka att det är 1 som gäller = SKROTEN NÄSTA...

En bilmodell som det inte alls finns så många bilar i Sverige utav, som är 8 månader gammal, och har mycket fin prestanda, som man lagt ner så mycket pengar i redan...så att man snart har köpt till "godis" för halva nybilspriset....*suck*

(ursäkta det ovårdade språket i mitt forumsinlägg)

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
heLLen
11 april 2005 · 454 Inlägg

Ghost RS skrev:
Alltså nu får det faaaaan räcka...Är jävligt förbannad på det här nu...

Jag har inte så mycket lust kvar, att visa upp min bil längre..

..har 17% ettor nu!!!

Det är ju faaan patetiskt..

..undra hur 17% kan tycka att det är 1 som gäller = SKROTEN NÄSTA...

En bilmodell som det inte alls finns så många bilar i Sverige utav, som är 8 månader gammal, och har mycket fin prestanda, som man lagt ner så mycket pengar i redan...så att man snart har köpt till "godis" för halva nybilspriset....*suck*

(ursäkta det ovårdade språket i mitt forumsinlägg)

Du fick en 5:a av mig.. jag tycker att din bil e ball.. smile

Ghost RS Skoda Addict
11 april 2005 · 167 Inlägg

Tack heLLen wink

Kan ju säga att det kändes väldigt uppmuntrande att höra!! *ler* big_smile

Tycker att din bil är "ball" jag med, har röstat på den nu..

Take Care!

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)
heLLen
11 april 2005 · 454 Inlägg

Ghost RS skrev:
Tack heLLen wink

Kan ju säga att det kändes väldigt uppmuntrande att höra!! *ler* big_smile

Tycker att din bil är "ball" jag med, har röstat på den nu..

Take Care!

Varsågod!

Tycker precis som du att d e tråkigt med folk som sätter ettor.. Samtidigt som man vet att alla har olika smak.. men d e inte kul med ettor iaf.. sad

själv har jag ett par st med typ 4-5 st tror jag.. men jag väljer att lyssna på min 24 st 5or och 14 st 4or! smile

Så lyssna på dina bra betyg ist!! wink

Å tack för din röst! smile

ha d gött!

Senast redigerat av heLLen_TT (11 april 2005)

chrizz Administratör
11 april 2005 · 11 790 Inlägg

4 st ettor är väl inget att bråka om? När du säger 17% låter det ohyggligt många ju, som om det var 17% av 500 röster eller nåt. Men jösses, 4 ettor är väl inget att bråka över? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Markus_C Kart & Mätningstekniker
11 april 2005 · 701 Inlägg

En bild säger mer än tusen ord. Dvs. om man vill ha bra betyg på bilen så räcker det inte med att man har 5 mil text som beskriver bilen. Det folk i första hand tittar på är vad de ser på bilderna. Tycker själv att folk här inte värkar lägga ner så värst mycket jobb på att få till bra bilder utan bara går ut på garageuppfarten och tar några bilder på en skitig bil. Mer genom tänkta bilder tycker jag. Ger hällre bra betyg till en gammal 900 som vars ägare lagt ner energi och tid på att få till bra bilder. Än till någon Ferrari nisse som bara taget några bilder på sin dyra bil och tror att han är kung bara för att han har så dyr och ovanlig bil.

heLLen
11 april 2005 · 454 Inlägg

Markus_C skrev:
En bild säger mer än tusen ord. Dvs. om man vill ha bra betyg på bilen så räcker det inte med att man har 5 mil text som beskriver bilen. Det folk i första hand tittar på är vad de ser på bilderna. Tycker själv att folk här inte värkar lägga ner så värst mycket jobb på att få till bra bilder utan bara går ut på garageuppfarten och tar några bilder på en skitig bil. Mer genom tänkta bilder tycker jag. Ger hällre bra betyg till en gammal 900 som vars ägare lagt ner energi och tid på att få till bra bilder. Än till någon Ferrari nisse som bara taget några bilder på sin dyra bil och tror att han är kung bara för att han har så dyr och ovanlig bil.

Ah d håller jag med om! man vill ju se bilen på bra bilder!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang