Billiga RWD bilar ?

Rquired Allmänt envis
3 juli 2009 · 12 512 Inlägg

Mycket roligare än i Bmw 325 E30 blir det inte för den pengen. Dessutom är det ingen dålig investering, bilen är så gott som kultförklarad och kommer stiga/stiger redan i värde smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
3 juli 2009 · 1 898 Inlägg

Ford TAUNUS, 2.0L 79 års modell, (fan)

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Slash Saabifierad
3 juli 2009 · 2 026 Inlägg

mulleina skrev:

nosferato skrev:
ford granada med 2.8 v6a

Ja och dessutom snyggare än sitt syskon sierran som också är en bil rwd... jag har väl inte gjort bort mig, dem är väl syskon?

Egentligen inte, men i och med att det är samma tillverkare så delar dom troligtvis på en hel del saker cool Granadan är äldre än Sierran och blev senare ersatt av Scorpio (som fortsatte heta Granada i Storbritannien).

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Hannu_ en armad bandit
3 juli 2009 · 63 Inlägg

opel acona b, rekord, omega, omega 3000, omega mv6

schtunken
3 juli 2009 · 123 Inlägg

Klart du ska ha en opel rekord!

Xaben
3 juli 2009 · 213 Inlägg

AlltF4 skrev:
Manta ! wink

går att köpa billig men inte köra billig smile

slimetard roadrage
3 juli 2009 · 188 Inlägg

toyota starlet rwd! big_smile

Mortalis VW-nörd?
3 juli 2009 · 4 332 Inlägg

ska du ha vw får du typ titta på gamla bubbla tongue ta en sån å släng i porschemotor, e ju bakmonterat som standard, då får du fan go i den hehe.

Pappa hade ett par gamla klasskamrater som gjorde de i sin, första provturen körde de in i en container, sen va dom inte vid liv mer, men undvik de så

Senast redigerat av Mortalis (3 juli 2009)

mondeofin
3 juli 2009 · 217 Inlägg

Sierra eller Scorpio kanske
Ibland kan man till och med hitta Scorpio Cosworth för det priset, felet med Scorpio Cosworth är att alla är automat (vad jag vet) men det kan man kanske leva med
200hk för lite pengar, men den är ju inte världens snyggaste bil precis, den äldre modellen (före -95) ser enligt mig klart snyggare ut

Honda CR-V (2011)
Hillbill Redneck life
14 juli 2010 · 357 Inlägg

äldre corolla eller ford taunus, haft båda och varit mycket nöjd:D

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang