Bilder: Lamborghini LP560-4

Urkas Kräsen grafiker
9 juli 2009 · 1 775 Inlägg

Fast nej, jag tycker faktiskt inte den ser ditklistrad ut. Finns tillräckligt med elemtent på bilen som gör att den faktiskt sitter exakt där den ska.

Whine whine!
nightstalker Fotograf
9 juli 2009 · 440 Inlägg

Tycker det ser skitbra ut..snyggt jobbat..å det me inklistrat det tycker jag inte om jag stirrar mig blint på bilden kanske jag anar nått men orka det det e ju första intrycket som gäller..det jag tycker är ändå på interiören att inte ha helt svart för då försvinner det ut i intet..nån mörk gråskala skulle nog sätt bättre ut för djupet skull nu slutar bara det. Önskar att min andra blixt funka..drygt med bara en funkande till upsen:( men får leta upp nån sån riktig enhet om jag vill ha det bra...ha´t å lycka till!!

//Nicklas

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Slash Saabifierad
9 juli 2009 · 2 026 Inlägg

Gillar inte typen av fotografi, känns för datagjort ut, spelar ingen roll om bilen finns på riktigt eller inte, fototypen är väldigt lik datorgrafik:P

Senast redigerat av Slash (9 juli 2009)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
daniel_83
10 juli 2009 · 76 Inlägg

Riktigt snygga bilder! Tummen upp. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang