håll hårt i era saker nu ale bor!

-PINNEN-
21 april 2006 · 409 Inlägg

jag bor i skepplanda igår natt gick larmet på min bil (volvo 850) gick ner å kollade såg ingenting på bilen så jag trodde att d var typ (falskt) eller så! så gick jag ner nu idag och av ren händelse öpnade bagagen på min bil och då ramlar vingen av! så antagligen så har d varit någon idiot där och ryckt i vingen så hårt att larmet gick och sen sprungit så jag tog med mig vingen upp och la in den i garaget! blir så förbannad. det som stör mig är vem snor en vinge? KÖP EGNA SAKER!! blir ju sjukt förbannad! jaja håll hårt i era saker som sagt//johan

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
jimbo_83
21 april 2006 · 119 Inlägg

Fy fan det är ju konstigt att folk inte kan ge fan i andras saker... det roliga är ju att man måste få i hop pengar till sakerna man vill ju det är ju som är lite kul med att bygga eller vad man nu håller på med. kunde man köpa allt man ville ha skulle man inte uppskata det lika mycket... eller har jag fel????

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
21 april 2006 · 1 852 Inlägg

tråkigt att höra, var den skruvad fast? är bagageluckan sabbad nu eller? det är mycket sånt här i ale sad (bor i nol) som tur är bor jag inte vid dom stora parkeringarna, skulle aldrig våga ställa bilen där!

MVH Andreas

man lever bara en gång så lev väl!
totte81
21 april 2006 · 69 Inlägg

jimbo_83 skrev:
Fy fan det är ju konstigt att folk inte kan ge fan i andras saker... det roliga är ju att man måste få i hop pengar till sakerna man vill ju det är ju som är lite kul med att bygga eller vad man nu håller på med. kunde man köpa allt man ville ha skulle man inte uppskata det lika mycket... eller har jag fel????

Helt sant där! vet ju om minst en person med en mycket uppmärksammad bil som har mycket tvivelaktiga grejer för sig! tycker nog att det är lite fel och det skulle inte kännas helt rätt att finasiera sin bil med andras grejer!

kung1
21 april 2006 · 180 Inlägg

volvo_850_glt skrev:
och la in den i garaget!

Varför inte ha bilen i garaget när du har garage??

Tonkpils blyfot
21 april 2006 · 117 Inlägg

kung1 skrev:

volvo_850_glt skrev:
och la in den i garaget!

Varför inte ha bilen i garaget när du har garage??

skall man behöva låsa in sina saker bara för att nån/några inte har blivit uppfostrade ?

kung1
21 april 2006 · 180 Inlägg

Tonkpils skrev:

kung1 skrev:

volvo_850_glt skrev:
och la in den i garaget!

Varför inte ha bilen i garaget när du har garage??

skall man behöva låsa in sina saker bara för att nån/några inte har blivit uppfostrade ?

Varför ha garage när man inte har bilen där? då kan man ju lika gärna hyra ett föråd till saker.
Min står i garage för ja är rädd om den. vill inte ha nån "avundsjuk" unge som repar sidan eller nått annat. smile

ludde__mannen draminbil.nu
21 april 2006 · 1 382 Inlägg

Tonkpils skrev:

kung1 skrev:

volvo_850_glt skrev:
och la in den i garaget!

Varför inte ha bilen i garaget när du har garage??

skall man behöva låsa in sina saker bara för att nån/några inte har blivit uppfostrade ?

enkelt svar på enkel fråga:

JA!

Tyvärr så måste man det!

-PINNEN-
22 april 2006 · 409 Inlägg

ojj glömt kolla här på ett tag! heh hmm skall försöka besvara allas frågor! jo jag kan inte ha min bil i garaget för min far har 1 bil och min mor har 1 bil och då är d bra om 1 av 3 bilar fösvinner från uppfarten därför stälde jag ner bilen jag trodde ju inte att skepplanda bor snor saker av varan för där jag bor känner ju så gott som alla varandra! hmm näj vingen är hel och den satt med skruv klipps så inget gick sönder mer än skruv klipsen!  och jag håller med om både totte81 bullo och jimbo! så hoppas alla e nöjda me de:P

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang