Vart är våra hojar? bra tips kan belönas! Hedemora!

r35pect BMW ///M3
10 juli 2009 · 404 Inlägg

Tja, gör nu ett sista försök innan jag ger upp hoppet (som jag antagligen redan borde gjort) men ja jag gör en update i tråden och neranför ser ni gamla texten samt bilder.
Den röda hondan är hittad men dock slaktad, vi vet att crossarna har varit i hedemora-långshyttan samt torsåker och det var också i torsåker vi hittade 125an, finns namn på killarna som vi vet har haft h125an men polisen gör inget och vad ska jag göra, tror inte dom blir speciellt rädda om jag 18år knackar på

Tjena, vi fick alltså våra crossar stulna mellan 23-24 april i borlänge, har letat och letat överallt, annons i tidningen och blocket samt fler hemsidor men det ger ingenting.
Tänkte då att om man lockar med lite pengar kanske folk börjar prata lite mer.
Hoppas verkligen nån här kan komma med bra tips smile

Suzuki Rmz 250 -07
Honda Cr 250 -05
Honda Cr 125 -00


http://img704.imageshack.us/img704/8131/namnlsno.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/7386/dsc0015uog.jpg

Senast redigerat av laaaarsson (14 juni 2010)

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
pukan2
10 juli 2009 · 3 182 Inlägg

säkert några skit ungar. mycket sånt nu när alla har sommarlov. siger till om jag ser eller hör nåt här i sthlm.

Rand
12 juli 2009 · 1 024 Inlägg

jävla grisar asså. trött man blir på detta.

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Siiimon
14 juli 2009 · 150 Inlägg

Jag ska hålla koll häromkring smile

Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
15 juli 2009 · 946 Inlägg

laaaarsson skrev:
Tjena, vi fick alltså våra crossar stulna mellan 23-24 april i borlänge, har letat och letat överallt, annons i tidningen och blocket samt fler hemsidor men det ger ingenting.
Tänkte då att om man lockar med lite pengar kanske folk börjar prata lite mer.
Hoppas verkligen nån här kan komma med bra tips smile

Suzuki Rmz 250 -07
Honda Cr 250 -05
Honda Cr 125 -00

http://img44.imageshack.us/img44/1875/dsc0018vgt.jpg

http://img268.imageshack.us/img268/2280/hondaa.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/7386/dsc0015uog.jpg

Du har PM

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
r35pect BMW ///M3
23 april 2010 · 404 Inlägg

kom igen nu folk från hedemora trakten, hjälp till lite nu! är det nån som vet så är ni guld värda om ni berättar

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
yellow740
4 maj 2010 · 119 Inlägg

Hur går det med hojarna?   Såg denna forum notis först nu!                                                                   Letade för skoj skull efter en RMZ250 innan jul och det var en 07-a på blocket för 20 000kr (vilket är bra billigt) i Hedemora som måste bort pga flytt! Ringde och var intresserad. Men har inte kvar nr tyvärr pga ny telefon!   Det verkade mysko och jag köpte den inte!       Om jag kommer på eller hittar nån notis jag kan skrivit upp om den så skickar jag ett PM..       Lycka till, Det var ju fina hojar.........

dalmasens
4 maj 2010 ·

Bor sj i Hedemora, men har föräldrarna och svärföräldrarna i Långshyttan så jag håller lite koll. Du får ett PM om jag ser eller hör något.

r35pect BMW ///M3
13 maj 2010 · 404 Inlägg

låter bra det!

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
r35pect BMW ///M3
13 maj 2010 · 404 Inlägg

ThisIsBlackSunshine skrev:
Jag håller koll omkring i Norberg smile Lagt in bild i mobilen utifall man blir osäker när man ser nån liknande smile

riktigt schysst big_smile

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
JonatanR
13 maj 2010 · 400 Inlägg

laaaarsson skrev:
tror inte dom blir speciellt rädda om jag 18år knackar på

Det borde inte va så svårt att hitta nån som gärna följer med dig och snackar med dom.. Det finns väldigt många som ogillar att folk gör grejer som detta. (Jag själv skulle inte tveka en sekund om nån av mina bekanta råkade ut för samma grej.)

Nu hoppas jag att detta inte tolkas som nån uppmaning till brott eller så, men jag vet ju själv att det är lättare att få folk att snacka när de inte känner sig överlägsna längre. Speciellt om det är tvärtom.

Bara ett tips, låter som det inte finns mycket annat att göra i din situation.

Mvh. Jonatan

wusebbe
13 maj 2010 · 47 Inlägg

ser exakt likadana ut som 2 jag mötte ute i underås i södertälje i helgen. kan mycket väl vara dem

Taxen_85
13 maj 2010 ·

ja bara nå dumma jävlar har dom kvar på samma ort , så att dom går nån annanstans är inte helt omöjligt. jävligt trökigt att det händer att inte folk fattar att om man vill ha får man köpa och betala för sig.

r35pect BMW ///M3
13 maj 2010 · 404 Inlägg

nej kvar här i borlänge är dom ju inte därför riktigt schysst att folk håller koll runtom i landet, men antagligen så ser dom ju inte ut sådär längre, strippade på dekaler är nog största sannolikheten.

JonatanR: tyvärr så har jag inga kompisar som vill följa med då dom vet vad de är för killar det handlar om, en har setat inne för mordbrand alldeles nyss och den andra åkte nyss in för att ha hotat en busschaufför med kapat hagelgevär

och jag har redan snackat med dom genom telefon och det blev bara värre

Senast redigerat av laaaarsson (13 maj 2010)

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
r35pect BMW ///M3
14 juni 2010 · 404 Inlägg

klart att nån där ute vet något om detta, berätta gärna

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Volvobrud83 The one and only ;) Take it or live it :P
16 juni 2010 · 327 Inlägg

Ska hålla ett öga i mina trakter och då jag har flyttat också... hoppas det kommer en lösning.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Golf_makkan
20 juni 2010 · 146 Inlägg

Tycker det är synd att det fortfarande händer såna här saker var inte länge sen jag råkade ut för nästan samma sak, alla tecken fans på att det var dom som hade gjort det.

men snutten gör ingenting eftersom att dom inte kan bevisa att dom har tagit den. fast det fanns bevis på att ingen annan hade vart i lokalen mer än jag och dom, då det är kort lås.

tiger68
20 juni 2010 · 96 Inlägg

Golf_makkan skrev:
Tycker det är synd att det fortfarande händer såna här saker var inte länge sen jag råkade ut för nästan samma sak, alla tecken fans på att det var dom som hade gjort det.

men snutten gör ingenting eftersom att dom inte kan bevisa att dom har tagit den. fast det fanns bevis på att ingen annan hade vart i lokalen mer än jag och dom, då det är kort lås.

För djävligt.

r35pect BMW ///M3
20 juni 2010 · 404 Inlägg

ja riktigt tråkigt är det och man vet ju ändå innerst inne att man aldrig kommer få tillbaka dom när det gått så lång tid, men också hur mycket man sparat och gjort för att kunna köpa hojen

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
22 juni 2010 · 1 035 Inlägg

http://www.blocket.se/landskrona/Suzuki … _9&w=0 tyckte denna va hyggligt lik den på bild.. nån som håller med?? synd när sånt händer.....

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang