Angående: Vallåkrahelgen

Volvo_Mannen Volvoskadad
11 augusti 2009 · 6 017 Inlägg

Men för helvete! Hur kan jag missa på en vecka, trodde träffen var nästa helg :S

Jonas
Zippo_
11 augusti 2009 · 330 Inlägg

henke_99 skrev:

Zippo_ skrev:
Jag hörde nånstans att det var gratis o komma in om man har en utställnings bil ? hur funkar detta ? får man ta med någon i bilen in ?

mvh

Man får ta med folk i bilen in, men man får snällt pröjsa för dom...

okay, men kommer man själv in gratis ? eller hur är det ?

mvh

apoteket00 trucken
12 augusti 2009 · 563 Inlägg

det är som sagt helt oklart ad som händer på lördagskvällen, förrutom nightbreak då.
ang vallåkra så är det gratis för föraren, inte för passageraren

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
scorpion69se
12 augusti 2009 · 77 Inlägg

kommer den bli som 2007 eller 2008 i helsigborige

lol

Senast redigerat av scorpion69se (12 augusti 2009)

BMW M6 V10 "V10" (2009)
payamo Team The Voice
12 augusti 2009 · 294 Inlägg

Geiros skrev:

lelleal skrev:
är de nån ide att dra dit om man inte kör volvo ?mvh

så klart. vi icke volvo nördar får hålla ihop inne på området. hehe

ska du inte ta med din bruna Volvo yikesyikesyikes??


apoteket00 : ladda dina battrier ,ska spela skiten ur dej tongue mohahah

Chrille79
12 augusti 2009 · 70 Inlägg

Fullt ös nere i stan är omöjligt pga av väg arbete. Väla centrums parkeringar kommer troligtvis att stängas av.

Det som sagts är parkeringen vid elgiganten eller ev vid familia i hyllinge. Sen om det blir så. Ja det vet ingen smile Kan mycket väl bli någon helt annanstans.

Att köra in till stattena där vi "locals" bruka hänga annars är bara dumt då där blir fullt direkt å ni kommer troligtvis aldrig ut med era bilar smile

Senast redigerat av Chrille79 (12 augusti 2009)

Christian Roskjaer, Helsingborg
Honda Crx "Glassbilen" (1988)
crx_jim
12 augusti 2009 · 440 Inlägg

Steve-StreetXNordic skrev:

crx_jim skrev:
ingen som vet något om broms bänk på träffen????n    den campingen e riktigt nice något att rekomendera:D   mvh jim

TS Motorsport har väll sin bänk där som vanligt skulle jag tro !!!

hur vet man vilket?? och vart föranmäla sig typ?? mvh jim

jim ..
snodd
12 augusti 2009 · 223 Inlägg

Hej.. läst tråden men inte riktigt fattat svaret.. kommer man in gratis om man ställer ut? sen undrar jag priserna på campingen bilbyggarcampingen hittar ingen info om det.. hur brukar det vara måste man va där på dan på fredan för o få en plats eller tror ni man kan komma på fre kväll - lör morgon o det fortfarande finns plats? Man behöver tydligen inte anmälla sig för o ställa ut men hur går man tillväga? måste man ställa ut båda dagarna? hejhopp

malax
12 augusti 2009 · 149 Inlägg

fan va roligt det kommer att bli denna helg:D håller på för fullt med pappas cheva den ska ställas ut för första gången big_smile och självklart kommer man att vara på plats på nightbreak då det e Ljudbyggaren som ordnar big_smile

Sm Mästare I Experienced 2007
Medlem i TEAM LJUDBYGGAREN, kallas för Prao`N
Steve_Wonder
12 augusti 2009 · 288 Inlägg

crx_jim skrev:

Steve-StreetXNordic skrev:

crx_jim skrev:
ingen som vet något om broms bänk på träffen????n    den campingen e riktigt nice något att rekomendera:D   mvh jim

TS Motorsport har väll sin bänk där som vanligt skulle jag tro !!!

hur vet man vilket?? och vart föranmäla sig typ?? mvh jim

Mycket info finns på denna sidan http://www.vallakratraffen.com/index.html

Annars kolla på denna http://www.tsmotor.com/

MvH Steve

Kolla gärna mina projekt =)
Golf MK3 Ljud & Styling http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124245
Alla som vill får rätta mig om jag har fel
oen100
12 augusti 2009 · 361 Inlägg

snodd skrev:
Hej.. läst tråden men inte riktigt fattat svaret.. kommer man in gratis om man ställer ut? sen undrar jag priserna på campingen bilbyggarcampingen hittar ingen info om det.. hur brukar det vara måste man va där på dan på fredan för o få en plats eller tror ni man kan komma på fre kväll - lör morgon o det fortfarande finns plats? Man behöver tydligen inte anmälla sig för o ställa ut men hur går man tillväga? måste man ställa ut båda dagarna? hejhopp

Ja. du som förare kommer in gratis om man ställer ut, så har det varit alla år hittils i alla fall.

Campingen vet jag inget om för jag är rädd om bilen å har bokat hotell istället.

Nej, man behöver inte anmälla sig och det är på söndagen som den riktiga utställningen är så det är bara då du behöver ställa ut, men vill du får du ställa ut även på lördagen men då är det mest lastbilar och jänkare mm på området. Ska du tävla så kunde man förra året anmälla bilen när man kommit in på området samt att dom har någon sorts rullande bedömning redan vid insläppet.

Mvh Pokemon.

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)
snodd
12 augusti 2009 · 223 Inlägg

ah okej oen tack för svaren smile blir första året jag tänkt sova över o ställa ut.. nån annan som vet nåt om campingen pris och tillgänglighet om det brukar finnas platser kvar fre kväll eller lördag morgon..

Hade tänkt festa till det lite på lörda kvällen så vill ju va i närheten smile

Johannez_86
12 augusti 2009 · 11 Inlägg

Ang. campingen så e det olika priser om du ska ligga i tält eller om du har husvagn, tält är billigare.  Campingen öppnar 12:00 på fredan. Vi har husvagn mellan fredag och söndag och det kostar 500kr, vill man ha el så tillkommer 50kr. Dessa priser är från förra året och de är nog desamma i år.
När det gäller platser så finns det gott om det, beror lite på vart du vill ställa bil också såklart. Ju tidigare desto bättre! En sak är säker; stämningen på campingen är suverän smile
MVH

Senast redigerat av Johannez_86 (12 augusti 2009)

apoteket00 trucken
12 augusti 2009 · 563 Inlägg

payamo skrev:

Geiros skrev:

lelleal skrev:
är de nån ide att dra dit om man inte kör volvo ?mvh

så klart. vi icke volvo nördar får hålla ihop inne på området. hehe

ska du inte ta med din bruna Volvo yikesyikesyikes??


apoteket00 : ladda dina battrier ,ska spela skiten ur dej tongue mohahah

vi får väl se!!!!

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
snodd
13 augusti 2009 · 223 Inlägg

Johannez_86 tackar för dom svaren kommer nog på lördag förmiddag då.. Får bli tält kan inte ha dragkrok på min tyvärr hade vart en suverän dragbil smile nån som vet ungefär vad det brukar kosta o tälta en natt?



ses därnere

tjimme
13 augusti 2009 · 16 Inlägg

själva väla parkeringen kommer att vara avspärrad med containers och väktare, däremot så kommer parkeringen vid elgiganten /max troligtvis vara öppen (sköts av annat väktarbolag ej säker på detta). detta kommer från säker källa då jag känner båda väktarna som kommer att rondera på välaområdet samt flertalet i välas driftledning.

frågor vg pm

been there done that! got it?
crx_jim
13 augusti 2009 · 440 Inlägg

Finne ej någon bänkning på vallåkra  bar vartannat ¨år.. mvh jim

jim ..
m-drive-
13 augusti 2009 · 61 Inlägg

dåligt information på vallåkras hemsida, med förr har det varit att street racers ställde ut på lördagen och det var bara skit kvar på söndagen, nu har dom flyttat lastbilar till lördagen, hoppas det blir några streetracers kvar som ställer ut, men lördag kväll har alltid varit bilfolkets kväll nere i Helsingborg, ställen som MC Donalds Stattena och Väla Max parkering kommer det att vara fullt ös, ni som inte är från skåne får köra mellan stattena och väla köpcentrum och hoppas på att ni hittar gänget som ser till att det blir ös

BMW M5 (2000)
Styling_bruden Skattlösa bergen
13 augusti 2009 · 213 Inlägg

För en som ska ner till Vallåkra på lördag.
Vart är draget sen på kvällen??
Allt blir så kluddigt.. Är det Väla eller? För det var snack om Hyllinge med..

daaanyy
13 augusti 2009 · 670 Inlägg

Styling_bruden skrev:
För en som ska ner till Vallåkra på lördag.
Vart är draget sen på kvällen??
Allt blir så kluddigt.. Är det Väla eller? För det var snack om Hyllinge med..

Allt känns väldigt oklart...men cirkulerar man runt o kikar på väla, McDonalds på statena osv så kan man inte missa dem.

Vilken dag i år är det man ska gå in och kika på alla trevliga bilar, är det lördag eller söndag som gäller?

Mvh Daaanyy
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang