Finns det någon plast sak som man sätter på bakluckan?

Zerox1
17 juli 2009 · 400 Inlägg

Hej jag undrar om det finns plast sak som täcker hela bakluckan så man kan sätta dit höglare och skärmar där.
ni vet där varnings triangeln är nu.
bagagelucke panel.
jag ber om ursäkt förstavningen har skit svårt med det. tyvärr.
bilder på bilen jag menar finns på www.garaget.org/zerox1
hoppas ni förstår vad jag menar
Mvh Eugene.

Zerox
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
17 juli 2009 · 2 853 Inlägg

man får bygga och plasta en själv. sen klä den elr lacka den..

Zerox1
17 juli 2009 · 400 Inlägg

pattilatti2 skrev:
man får bygga och plasta en själv. sen klä den elr lacka den..

okok men du vet inte om man kan få tag på någon att köpa någon stans? hade varit så mkt enklare.
jag har tyvärr ingen plats till att plasta och sånt pga utav att min bil måste stå ute och att min halvbrors jävla skrot hög till folkrace bil får stå i garaget och han gör knappt något med skiten.

Zerox
aero
17 juli 2009 · 95 Inlägg

Zerox1 skrev:

pattilatti2 skrev:
man får bygga och plasta en själv. sen klä den elr lacka den..

okok men du vet inte om man kan få tag på någon att köpa någon stans? hade varit så mkt enklare.
jag har tyvärr ingen plats till att plasta och sånt pga utav att min bil måste stå ute och att min halvbrors jävla skrot hög till folkrace bil får stå i garaget och han gör knappt något med skiten.

Det ska va om nån har byggt en å ska sälja den men det finns ingen serietillverkad vad jag vet! Utan dom som finns är hemma byggda!

Zerox1
17 juli 2009 · 400 Inlägg

aero skrev:

Zerox1 skrev:

pattilatti2 skrev:
man får bygga och plasta en själv. sen klä den elr lacka den..

okok men du vet inte om man kan få tag på någon att köpa någon stans? hade varit så mkt enklare.
jag har tyvärr ingen plats till att plasta och sånt pga utav att min bil måste stå ute och att min halvbrors jävla skrot hög till folkrace bil får stå i garaget och han gör knappt något med skiten.

Det ska va om nån har byggt en å ska sälja den men det finns ingen serietillverkad vad jag vet! Utan dom som finns är hemma byggda!

okok annars får jag väl åka in till autosound och höra med dom. wink

Zerox
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
17 juli 2009 · 2 853 Inlägg

så äre.. man måste bygga dem sj, om nu inte någon har en som möjligen kan passa till din, de är ju inte många som har byggt sådana till mercca va ja vet tongue

pattilatti2 Billjuds fanatiker.
17 juli 2009 · 2 853 Inlägg

jag kan bygga en åt dig dock om du pröjsar o ger mått osv..men bakuckan har ju fördjupningar osv, så de är inte de lättaste utan man får oftast bygga den på luckan för att få me grunden.

Senast redigerat av pattilatti2 (17 juli 2009)

Zerox1
17 juli 2009 · 400 Inlägg

pattilatti2 skrev:
jag kan bygga en åt dig dock om du pröjsar o ger mått osv..men bakuckan har ju fördjupningar osv, så de är inte de lättaste utan man får oftast bygga den på luckan för att få me grunden.

okok tack endå. wink

Zerox
Frissan
17 juli 2009 · 4 693 Inlägg

Zerox1 skrev:

pattilatti2 skrev:
jag kan bygga en åt dig dock om du pröjsar o ger mått osv..men bakuckan har ju fördjupningar osv, så de är inte de lättaste utan man får oftast bygga den på luckan för att få me grunden.

okok tack endå. wink

Har inget med det här att göra, men du känner jyrg i ockle va? smile

Senast redigerat av Softis (17 juli 2009)

Booyakasha!
Zerox1
20 juli 2009 · 400 Inlägg

Softis skrev:

Zerox1 skrev:

pattilatti2 skrev:
jag kan bygga en åt dig dock om du pröjsar o ger mått osv..men bakuckan har ju fördjupningar osv, så de är inte de lättaste utan man får oftast bygga den på luckan för att få me grunden.

okok tack endå. wink

Har inget med det här att göra, men du känner jyrg i ockle va? smile

ne jag känner han inte men jag vet vem han är hur så?

Zerox
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang