Varför ställer ni undan den. En bil är väl till för att användas. Farsan kör sin 335a på vintern. Och det är en sjuuuukt rolig bil på vintern. Så ni missar någonting om ni har den avställd
Tack! Det är helt enkelt så att vi inte behöver mer än en bil på vintern så 523an får rulla då .
Alex_M skrev:
Varför ställer ni undan den. En bil är väl till för att användas. Farsan kör sin 335a på vintern. Och det är en sjuuuukt rolig bil på vintern. Så ni missar någonting om ni har den avställd
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Nya skyltar inhandlades. Förstör om möjligt g;a skyltarna stod det. Såja , nu är det fixat
Har klippt bort den tunna vita kanten runt plåten och sen slipat kanterna så de inte är vassa . Sen bättrade jag dom med lite svartfärg....
3M klibb-remsa används av glasmästarna att limma bilrutor på en del äldre bilar . Förträffligt att fästa nummerplåtarna med utan fula monteringsramar och annat tjafs. Tre tunna rader lodrätt på plåtens baksida gör att den både sitter bra och går att ta lös utan att förstöra något.
Senast redigerat av eastmotorsport (17 april 2010)
http://www1.garaget.org/gallery/archive/24112/907482_zy3i5r.jpg 3M klibb-remsa används av glasmästarna att limma bilrutor på en del äldre bilar . Förträffligt att fästa nummerplåtarna med utan fula monteringsramar och annat tjafs. Tre tunna rader lodrätt på plåtens baksida gör att den både sitter bra och går att ta lös utan att förstöra något.
Ah nej är de fortfarande med fördjupning för skattemärke? =/ Jag som tänkt handla nya jag med.. Aja, blir ju fräschare iaf Ballt med caferäcern
Var ett tag sedan sist , nu har jag gett mig på mina kolfibersplitters. Gillade dom inte riktigt utan har nu jobbat med dom och kommer lacka dom samma färg som bilen , smiter in finare så. Har också modifierat alla kanterna runt.