Avslöja dina tvångstankar!

exoop
18 juli 2009 · 469 Inlägg

Hej! i den här tråden kan du avslöja dina mest hämliga tvångstankar du har, det kan vara tex att du alltid borsta tänderna på ett visst sätt eller ja vad som hälst bara bikta på!!!

jag kan börja med mina.
när jag sitter framför tv:n så måste jag alltid sitta och trycka på knapparna på dosan, hehe jag vet inte varför men det stör min flickvän nått otroligt haha.
När jag ska göra en omkörning med bilen och ska växla ner så lutar jag mej alltid framåt och sen växlar ner.

nu har jag sagt mitt nu får ni säga ert.
Mvh Niklas

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
KJoensson
18 juli 2009 · 273 Inlägg

jag lutar också mej framåt när jag växlar ner och kör om tongue

Jag har nästan alltid en hand på växelspaken, undantag när jag kör väldigt långt tongue annars vägrar jag släppa den. lol

Abeed Pekabow i can see u
18 juli 2009 · 644 Inlägg

Kör jag så håller ja de mesta också vid växelspaken men ibland kan ja släppa den ,
Få panik!!! om jag kör och ngn håller i växelspaken big_smile klara ALdrig det.

RobertS
18 juli 2009 · 71 Inlägg

Inga direkta tvångstankar däremot har jag jävligt svårt när andra sitter och gör konstiga ljud eller klappar i takt med musik. Folk som sitter och säger "mm" hela tiden när man pratar trots att man inte pratat klart stör mig något otroligt.

ZonaX Svetsare
18 juli 2009 · 3 150 Inlägg

Abeed skrev:
om jag kör och ngn håller i växelspaken big_smile klara ALdrig det.

Fyfan, hade heller aldrig klarat det, räcker med att man fick panik och blev asförbannad när man övningskörde med morsan förr i tiden och hon alltid hade en hand på handbromsen.... det va fan inte lätt att koncentrera sig på körningen då  ^^

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
bollen1986
18 juli 2009 · 3 714 Inlägg

en tolv sidor lång tråd om exakt samma sak....
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=64289

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
expect1991
18 juli 2009 · 1 814 Inlägg

Nja, kan inte köra bil med jacka/långärmat på. Kan väl göra det i nödläge men helst inte ^^

Senast redigerat av expect1991 (18 juli 2009)

zwich Saab raggare : )
18 juli 2009 · 887 Inlägg

knock on wood på överlackade trä-immations-panelen i saaben när den starta på vintern. ;D

Turbo.. Because Im worth it :)
expect1991
18 juli 2009 · 1 814 Inlägg

zwich skrev:
knock on wood på överlackade trä-immations-panelen i saaben när den starta på vintern. ;D

lol

Scorn89 Archmage of the entire universe
18 juli 2009 · 281 Inlägg

kan inte låta bli att pilla på saker som ligger framme. och detta sker omedvetet :S
till exempel om det ligger en bläckpenna framme så kan jag inte låta bli och trycka på knappen som en idiot eller plocka isär och sätta ihop den flera gånger tongue

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.
Saab 900 GL "Stål-Ulla" (1983)
Pierre_r Lastbilsmekaniker
19 juli 2009 · 729 Inlägg

Ser jag en bläckpenna som ligger framme så måste jag skruva sönder den och sätta ihop den igen.
Just nu har jag jättekul det ligger ca 10st bläckpennor vid datan lol

Turbo_Erik
19 juli 2009 · 526 Inlägg

Kolla spisen 3 ggr innan jag lägger mig.. Kolla så att ytterdörren är låst ett antal gångar också ibland smile

_JLarsson . . . .[brehas spar tid!!] . . .
19 juli 2009 · 264 Inlägg

Har några, men den jag kommer på nu är jag kollar mobilen varje gång jag har lagt mig, Fast att jag vet att jag har automatiskt väckning på , men jag släcker lampan, sen ca 20 min senare kollar jag om det verkligen är påslaget,  Man vet ju aldrig med mobiler:P jag har försökt och inte titta på mobilen, men det blir bara värre... smile

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
19 juli 2009 · 581 Inlägg

Turbo_Erik skrev:
Kolla spisen 3 ggr innan jag lägger mig.. Kolla så att ytterdörren är låst ett antal gångar också ibland smile

Du kommer sluta som min granne gjorde, hon stod och ryckte i dörrhandtaget 1-2timmar i sträck varje natt för att vara säker på att det var låst.... smile


Iallafall så måste jag har något gott att käka framför datan på kvällen, annars kan jag inte sluta springa till kylskåpet var 5:e minut tongue

I bilen så måste båda sidorutorna vara lika mycket öppna...stör mig på det annars...har nog med ljudet att göra....när man kör. roll

Senast redigerat av supersupra87 (19 juli 2009)

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
19 juli 2009 · 461 Inlägg

min e nog att jag  googlar MKT.
överdirven mkt

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
expect1991
19 juli 2009 · 1 814 Inlägg

När man var mindre gick man i mitten av stenarna på gatorna och undvek linjerna helst, sen sluta jag innan det skulle öka till någon riktig tvångsgrej.

Volvo_Mannen Volvoskadad
19 juli 2009 · 6 017 Inlägg

Scorn89 skrev:
kan inte låta bli att pilla på saker som ligger framme. och detta sker omedvetet :S
till exempel om det ligger en bläckpenna framme så kan jag inte låta bli och trycka på knappen som en idiot eller plocka isär och sätta ihop den flera gånger tongue

Exakt som jag, pillar på ALLT.
Skruvade isär en ballofix penna med tusen delar, den fick jag inte ihop som den skulle vara igen roll

Jonas
Bmw__330
19 juli 2009 · 22 Inlägg

Scorn89 skrev:
kan inte låta bli att pilla på saker som ligger framme. och detta sker omedvetet :S
till exempel om det ligger en bläckpenna framme så kan jag inte låta bli och trycka på knappen som en idiot eller plocka isär och sätta ihop den flera gånger


HAHA samma här. Allt som ligger frame. Eller om man står och snackar med något så måste man hitta något att pilla på.  Sitter för övrigt och leker med en Lekerol ask nu.smile Dock försvinner allt sånt när man är i garaget.smile Då har man annat att greja med. Då är man S:K normal.smile

Mvh//Edward

Fallberg
19 juli 2009 · 13 Inlägg

Lägger i och ur 1an ca 5 gånger i trafikljusen big_smile

Opel Kadett C 1.2s "b20" (1979)
sirmiro Double-Unicorn Rider
19 juli 2009 · 2 486 Inlägg

Fick göra mig av med alla stora tvångstankar, så nu är det mest att jag inte klarar av nageltrång och genast tar en skalpell och radiotång och sliter bort allt som gör ont. Sen att man måste plocka isär allt som fungerar för att se hur och varför. big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang