Bilder: Bilsport Action Meet 2009

Klarby Billackerare
5 augusti 2009 · 50 Inlägg

grymma bilder!  du har lyckats att få riktigt fina bilder på min inredning :-)

Volkswagen Golf R "Martini Ed" (2010)
expect1991
5 augusti 2009 · 1 814 Inlägg

M3 var sjukt fin!!! big_smile

Cra2ySwede Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
5 augusti 2009 · 322 Inlägg

riktigt fina kort smile
Gillar korten på koenigseggen, inga kort på den när den är i action? smile

SinanShabo
5 augusti 2009 · 49 Inlägg

nygren_iv skrev:

lelleal skrev:
13 bilder på en röd golf kändes nästan som bilderna från bugrun, nee men fina bilder och så kunde tagit på lite fler roligare bilar som ja vet va där smile

Kan inte hjälpa att jag gillar VW..  och om han med den röda golfen tittar så blir han nog inte ledsen av att hans bil syns mycket tongue

Roliga bilar för dig kanske är helt ointressanta bilar för mig ? jag gillar tyskstuk..  tongue

Hej Erik smile
Det e jag med den röda golfen. jag tackar dig igen för bilderna du tog. du lyfte verkligen fram min bils bästa sidor. Tyvärr så finns det folk till allt ( avundsjuka ) HAHA:D men det är bara skita i de och gör det du gillar och tycker om big_smile wink ha de bra

BMW E30 325 im "black beauty" (1989)
SinanShabo
5 augusti 2009 · 49 Inlägg

Hej Erik

kan du skicka till mig dekaler 2st på din hemsida så sätter dem på min bil om du vill smile

BMW E30 325 im "black beauty" (1989)
nygren_iv paparazzi
5 augusti 2009 · 349 Inlägg

Klarby skrev:
grymma bilder!  du har lyckats att få riktigt fina bilder på min inredning :-)

Tack tack.. 


fbkarre: tyvärr inga bilder på egget in action.. ja stod å väntade på att den skulle åka lite men just då kördes den inte.. säkert någon annan som har tongue

Sinan: tack!
ja det där med dekaler har folk frågat om förut, jag har inte fått tummen ur och gjort några än tongue
ja ska försöka ta tag i det smile
Någon särskild färg som lockar? jag har tänkt göra några svarta och några vita.. kanske några silver också..

smile

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Cra2ySwede Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
6 augusti 2009 · 322 Inlägg

nygren_iv skrev:

Klarby skrev:
grymma bilder!  du har lyckats att få riktigt fina bilder på min inredning :-)

Tack tack.. 


fbkarre: tyvärr inga bilder på egget in action.. ja stod å väntade på att den skulle åka lite men just då kördes den inte.. säkert någon annan som har tongue

Sinan: tack!
ja det där med dekaler har folk frågat om förut, jag har inte fått tummen ur och gjort några än tongue
ja ska försöka ta tag i det smile
Någon särskild färg som lockar? jag har tänkt göra några svarta och några vita.. kanske några silver också..

smile

okej. Då får man leta lite då, men sägert igen snygga bilder smile

SinanShabo
6 augusti 2009 · 49 Inlägg

nygren_iv skrev:

Klarby skrev:
grymma bilder!  du har lyckats att få riktigt fina bilder på min inredning :-)

Tack tack.. 


fbkarre: tyvärr inga bilder på egget in action.. ja stod å väntade på att den skulle åka lite men just då kördes den inte.. säkert någon annan som har tongue

Sinan: tack!
ja det där med dekaler har folk frågat om förut, jag har inte fått tummen ur och gjort några än tongue
ja ska försöka ta tag i det smile
Någon särskild färg som lockar? jag har tänkt göra några svarta och några vita.. kanske några silver också..

smile

Hej big_smile

Det spelar ingen roll för mig svarta eller vita smile

BMW E30 325 im "black beauty" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang