Eftersnack: Vallåkraträffen!

Lothigius Bilplåtslagare ,PDR riktare
18 augusti 2009 · 16 Inlägg

TLO skrev:
Är inte bara Vallåkra som är urspårat. Bugrun likaså.....på liknande sätt.  Den arrangören skiter också i när man mailar och ställer frågor, verkar vara standardförfarande på större jippon i Sverige...

också BUG RUN har spårat ut helt..    de e nästan skrämmande när en av huvud dommarna står inför publik å riktigt skryter om att han har varit väldigt delaktig i några av byggena å dessutom e bästa polare med pristagaren / na   

                                      Vadå uppgjort redan innan träffen ?   

hade varit kul å starta en egen träff.. å ta in helt oberoende bilplåtslagare, mekaniker, bilskräddare, lackerare te.x   som bedömmare...   men som vanligt skulle man aldrig fått tiden å räcka till å ha orken å genomföra en sån träff...   kanske i framtiden när man byggt färdigt sina visioner man har i huvudet...hmm

// Lothigius

Volkswagen golf "Gluffen" (1997)
Volkswagen CORRADO "LiQuId PuRpLe" (1990)
Andreas79
18 augusti 2009 · 3 968 Inlägg

Har nu lagt  upp mina 546 foton i denna tråden, från Vallåkra i söndags 16/8, kommentera där:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=146924

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
TLO
18 augusti 2009 · 1 062 Inlägg

Lothigius skrev:

TLO skrev:
Är inte bara Vallåkra som är urspårat. Bugrun likaså.....på liknande sätt.  Den arrangören skiter också i när man mailar och ställer frågor, verkar vara standardförfarande på större jippon i Sverige...

också BUG RUN har spårat ut helt..    de e nästan skrämmande när en av huvud dommarna står inför publik å riktigt skryter om att han har varit väldigt delaktig i några av byggena å dessutom e bästa polare med pristagaren / na   

                                      Vadå uppgjort redan innan träffen ?   

hade varit kul å starta en egen träff.. å ta in helt oberoende bilplåtslagare, mekaniker, bilskräddare, lackerare te.x   som bedömmare...   men som vanligt skulle man aldrig fått tiden å räcka till å ha orken å genomföra en sån träff...   kanske i framtiden när man byggt färdigt sina visioner man har i huvudet...hmm

// Lothigius

Jo och det pinsammaste med BUGRUN är att man kan ha en egen klass för tex LUPO som max dyker upp 3-4st av.
MEN CORRADO som är träffens 4:e vanligaste modell förutom bubbla, bussar, golfar, o Polo....får vi någon klass?
Nä där har man fått rätta in sig i ledet bland Golfarna. Detta har både jag personligen, samt ledningen i Corrado Club Sweden mailat, ring, påminnt, önskat, tjatat, frågat, och bönat om i flera år. Men vi får inte ens ett svar från arrangören!

Skitlågt!

Men Bugrun är trevligt på andra sätt och i övrigt riktigt bra, dock är tävlandet rena skämtet....


Sorry OT, tråden gällde Vallåkra...

Senast redigerat av TLO (18 augusti 2009)

"You Go, we go!"
Volvofreak89 Volvo Nörd
18 augusti 2009 · 85 Inlägg

widerberg skrev:

jakob_enkvist skrev:

740_mannen skrev:
ja tycker dom ska sluta släppa in alla utom volvo bilarna tongue fan så mycket roligar med volvo bilarna än alla andra chipp tjohejsan bilarna :S

Sådana volvofantast idioter som du är pinsamma! Håll dig ifrån träffen i fortsättning, så finns där en idiot mindre!!

Du är rolig du jakob, tänk först innan du skriver.

Haha jaja den träffen är för volvo igentligen men okej :S det var min tanke och allas räknas lr ? sen om någon blir upprörd är ju synd.

Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D
Volvo V90 "R-design" (2018)
biltemaanstalld badboy for life
18 augusti 2009 · 356 Inlägg

jag vet inte men det verkar som man glömt tanken med träffar som vallåkra.
Både från dom som arangerar vallåkra och dom som besöker och ställer ut där.
Enligt mig så är väl tanken att man ska ha kul och lära känna en massa likasinande människor från både sverige och andra delar av europa.
Och sen vad det gäller dom olika klasserna skippa skiten efter som det bara verkar förstöra vallåkra träffen.
Låt det i stället vara en ren bilträff så det slipper bli en massa tråkigheter som drar ner nivån på det hela.
Men visst är det kul att kunna ställa ut och vinna ett pris men tycker inte det är värt det om det ska bli ett sånt jävla liv efter åt.
Själv så vill jag också bygga en bil som jag sen vill ställa ut och vinna priser med men inte på dessa promiser för då vet man inte om man vunnit för man har den bästa bilen eller om domarna bara tog en bil i högen för dom inte hade varken tid eller ork att hitta dom bilar som verkligen förtjänade att vinna.
Men som sagt det är min åsikt och den står jag för sen får alla andra tycka och tänka vad dom vill:P

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Henrik Elg Bilbyggare!!!
18 augusti 2009 · 595 Inlägg

Vet inte vad jag ska skriva....! Ställde mig och putsade till min passat kl 09.00 på söndag morgon. Pratade med massa folk under tiden så klockan hann bli runt 11 tror jag. En stund efter det fick jag en lapp i handen om att jag kommit med i finalen för  " best in show "... Detta utan att någon bedömt min bil ännu! Tyckte det var lite konstigt men blev såklart gald och körde fram till platsen vi skulle stå på. Putsade lite till på bilen och gick sedan och köpte mig lite mat. Var borta ca 30 min. När jag kommit tillbaka hade alla utom min och en bil till  av dessa 10 finalister fått lappar i rutan om att dom hade fått pris. Tyckte det verkade lite knepigt att två Vw som båda var uttagna till best in show inte placerade sig i sin vanliga klass....

Tänk även på att vid denna tidpunkt hade min bil inte blivit bedömd än!! Skumt...

Är ganska besviken på det mesta som har med Vallåkraträffen att göra faktiskt!

Men grattis till alla er som vann i alla fall...

Andreas79
18 augusti 2009 · 3 968 Inlägg

Jag hade på vallåkraträffens hemsida anmält mig men fick aldrig tag på någon gul lapp för att ställa
ut och såg inte till någon jury vid min bil heller, fick följande svar: (krävde även ett långt svar, vilket jag fick!)
har även framfört mycket andra klagomål, men även ros till vallåkraträffen för showerna o nåt annat,
men en hel del ris till dem, väntar på svar om det, återstår att se ! mad jag är inte ute efter att vara
med o vinna men alltid kul o delta åtminstone, men icke fick man se nån gul lapp...


Angående gula lappen fick jag följande svar:


Hej Andreas !
Den gula lappen är en fördel för juryn . Men inget krav. De bilarna som     
är parkerade i sin klass tittar juryn på.
Någon kompensation har jag svårt att se då du förhoppningsvis gör detta av egen fri vilja.
Bygger bil, träffar polare, åker till en ny ort osv. Allt kul som bilhobbyn innebär. Att vinna ett
pris måste alltid vara en ren bonus.
Juryn försöker i första hand att titta på de finaste bilarna, och där på bästa sätt välja ut 1,2 & 3.
Alla kan inte vinna, men alla kan deltaga.

Med vänliga hälsningar
Per Östman

Senast redigerat av Andreas79 (18 augusti 2009)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
biltemaanstalld badboy for life
18 augusti 2009 · 356 Inlägg

nä förvisso men hur kan då vissa utställare gå vidare utan att någon överhuvud taget bedömt bilen som henrik skrev.
Sen att en domares lillebror vinner en klass och dess utom står hon och skryter om hyr hon putsade hans bil på sön morgon.
Vet inte men det känns inte rätt att en domre är familj med en av 1 pristagarna och ännumindre hennes lillebror eller ???

Andreas79 skrev:
Jag hade på vallåkraträffens hemsida anmält mig men fick aldrig tag på någon gul lapp för att ställa
ut och såg inte till någon jury vid min bil heller, fick följande svar: (krävde även ett långt svar, vilket jag fick!)
har även framfört mycket andra klagomål, men även ros till vallåkraträffen för showerna o nåt annat,
men en hel del ris till dem, väntar på svar om det, återstår att se ! mad


Angående gula lappen fick jag följande svar:


Hej Andreas !
Den gula lappen är en fördel för juryn . Men inget krav. De bilarna som     
är parkerade i sin klass tittar juryn på.
Någon kompensation har jag svårt att se då du förhoppningsvis gör detta av egen fri vilja.
Bygger bil, träffar polare, åker till en ny ort osv. Allt kul som bilhobbyn innebär. Att vinna ett
pris måste alltid vara en ren bonus.
Juryn försöker i första hand att titta på de finaste bilarna, och där på bästa sätt välja ut 1,2 & 3.
Alla kan inte vinna, men alla kan deltaga.

Med vänliga hälsningar
Per Östman

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
PAIN
18 augusti 2009 · 2 103 Inlägg

hade det inte varit för att Brl ville ha bilen i deras monter hade jag ALDRIG åkte ner till Vallåkra...har varit nere så många år å fått samma *ruttna* bemötande ...jury...jahha ... är det så dom kallas hahaha...inte syntes dom till iallafall.

Kan även hålla med om att det ska sortaras ut gällande kvalle på bilar...rosthögar mm har inte där å göra om det inte ska göras en *ful ruta* där dom kan parkera isåfall....minimera å sortera säger jag, så kan det säkert bli lite bättre men bra kommer vallåkra aldrig bli.......

Har spons själv å vill tillägga att jag bygger allt själv...har lagt över 200´000 ur egen ficka å 1000 talas timmar på bilen så med spons bygger ingen bil sig självt.

Har jobbat hårt för att få spons...innan sponsorerna vart intresserade vart det att betala ur egen ficka å synas massor först.

Sen är det som man läser i tidigare inlägg...mer parten av vinnar bilarna har redan exponerats i bilsports tidningar eller vunnit tidigare på andra av bilsports event eller redan tillsynaes kända bilbyggare etc....rent fakta som är lätt läst.

Nu drar jag inte alla över 1 å samma kam men dom gör det lätt för sig....bilar har inte blivit bedömda men vinner ändå HAHA vilket skämt...men stor kred till dom som vågar berätta om det....tack för att ni bevisar hur dom förenklar det för sig.

Om man blir tvungen att åka nästa år så har jag nog*maginfluensa*  varför finnas där å hjälpa bilsport när bilsport inte hjälper bilsporten.

//Peace out

Senast redigerat av PAIN (18 augusti 2009)

biltemaanstalld badboy for life
18 augusti 2009 · 356 Inlägg

men varför inte göra så här nästa vallåkra.
Om det nu stämmer vilket jag inte har några bevis för så därför säger jag om det stämmer.
För om dom nu redan vet vilka bilar som dom ska ge 1,2,3 pris till så varför inte skicka dom på posten istället så kan vi som kommer dit för att ka kul och lära känna nya vänner slippa den delen av träffen och istället ängna oss åt det vi kom dit för att ha kul och kolla på varandras bilar.
detta var nu menat med litte ironi i det hela.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
PAIN
18 augusti 2009 · 2 103 Inlägg

biltemaanstalld skrev:
men varför inte göra så här nästa vallåkra.
Om det nu stämmer vilket jag inte har några bevis för så därför säger jag om det stämmer.
För om dom nu redan vet vilka bilar som dom ska ge 1,2,3 pris till så varför inte skicka dom på posten istället så kan vi som kommer dit för att ka kul och lära känna nya vänner slippa den delen av träffen och istället ängna oss åt det vi kom dit för att ha kul och kolla på varandras bilar.
detta var nu menat med litte ironi i det hela.

Tycker fan detta va en kanon idee´....men är ju lite så redan...men istället för posten så ställ dom på line up redan när dom kör in så kan folk kolla direkt å sen knalla omkring å ha kul...många är ju redan förbestämda vinnare ...då dessa redan föranmält sig med info å bild på deras hemsida..så juryn har redan kollat sina favvo bilar.

biltemaanstalld badboy for life
18 augusti 2009 · 356 Inlägg

en sak slog mig när jag läste det du skrev.
Och det var att du fått samma ruttna beteende varje år men varför har inte folk fattat dur det går till om det nu är så här varje år.
Och varför har inte bilsport gjort något åt saken för det är ju endå deras ryckte som åker i botten.
Vet inte men folk kan väl inte vara så jävla blåögda eller har det inte varit någon som vågar säga ifrån på skarpen.

PAIN skrev:
hade det inte varit för att Brl ville ha bilen i deras monter hade jag ALDRIG åkte ner till Vallåkra...har varit nere så många år å fått samma *ruttna* bemötande ...jury...jahha ... är det så dom kallas hahaha...inte syntes dom till iallafall.

Kan även hålla med om att det ska sortaras ut gällande kvalle på bilar...rosthögar mm har inte där å göra om det inte ska göras en *ful ruta* där dom kan parkera isåfall....minimera å sortera säger jag, så kan det säkert bli lite bättre men bra kommer vallåkra aldrig bli.......

Har spons själv å vill tillägga att jag bygger allt själv...har lagt över 200´000 ur egen ficka å 1000 talas timmar på bilen så med spons bygger ingen bil sig självt.

Har jobbat hårt för att få spons...innan sponsorerna vart intresserade vart det att betala ur egen ficka å synas massor först.

Sen är det som man läser i tidigare inlägg...mer parten av vinnar bilarna har redan exponerats i bilsports tidningar eller vunnit tidigare på andra av bilsports event eller redan tillsynaes kända bilbyggare etc....rent fakta som är lätt läst.

Nu drar jag inte alla över 1 å samma kam men dom gör det lätt för sig....bilar har inte blivit bedömda men vinner ändå HAHA vilket skämt...men stor kred till dom som vågar berätta om det....tack för att ni bevisar hur dom förenklar det för sig.

Om man blir tvungen att åka nästa år så har jag nog*maginfluensa*  varför finnas där å hjälpa bilsport när bilsport inte hjälper bilsporten.

//Peace out

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
biltemaanstalld badboy for life
18 augusti 2009 · 356 Inlägg

eller så gör man så här att man skippar att gå till prisutdelningen så kan dom stå där och vråla i sin mick och dela ut pris utan att det finns någon som kollar på den så kanske dom tar sig i kragen men jag vet inte tycker det bara är tråkigt att det ska vara så här för att en av mina drömmar var att ställa ut på vallåkra iallafall fram tills nu för nu känns det inte lönt efter som en som jag inte kan mäta mig mot vissa andra så det är väl lika bra att ha en egen utställning i min trädgård den dagen det blir dax att ställa ut

PAIN skrev:

biltemaanstalld skrev:
men varför inte göra så här nästa vallåkra.
Om det nu stämmer vilket jag inte har några bevis för så därför säger jag om det stämmer.
För om dom nu redan vet vilka bilar som dom ska ge 1,2,3 pris till så varför inte skicka dom på posten istället så kan vi som kommer dit för att ka kul och lära känna nya vänner slippa den delen av träffen och istället ängna oss åt det vi kom dit för att ha kul och kolla på varandras bilar.
detta var nu menat med litte ironi i det hela.

Tycker fan detta va en kanon idee´....men är ju lite så redan...men istället för posten så ställ dom på line up redan när dom kör in så kan folk kolla direkt å sen knalla omkring å ha kul...många är ju redan förbestämda vinnare ...då dessa redan föranmält sig med info å bild på deras hemsida..så juryn har redan kollat sina favvo bilar.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
evilaudio
18 augusti 2009 · 16 195 Inlägg

PAIN skrev:

biltemaanstalld skrev:
men varför inte göra så här nästa vallåkra.
Om det nu stämmer vilket jag inte har några bevis för så därför säger jag om det stämmer.
För om dom nu redan vet vilka bilar som dom ska ge 1,2,3 pris till så varför inte skicka dom på posten istället så kan vi som kommer dit för att ka kul och lära känna nya vänner slippa den delen av träffen och istället ängna oss åt det vi kom dit för att ha kul och kolla på varandras bilar.
detta var nu menat med litte ironi i det hela.

Tycker fan detta va en kanon idee´....men är ju lite så redan...men istället för posten så ställ dom på line up redan när dom kör in så kan folk kolla direkt å sen knalla omkring å ha kul...många är ju redan förbestämda vinnare ...då dessa redan föranmält sig med info å bild på deras hemsida..så juryn har redan kollat sina favvo bilar.

tycker dom kan lägga ner bedömmingen helt eftersom dom iaf går efter tycke å smak å inte efter hantverk..

min bil titta dom inte ens på..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
biltemaanstalld badboy for life
18 augusti 2009 · 356 Inlägg

jag sa det själv i ett tidigare inlägg skippa tävlingsdelen och gör vallis till den träff det var en gång i tiden och det var en riktig bilträff utan en massa annat skit.
Så jag håller med dig till 100%big_smile

evilaudio skrev:

PAIN skrev:

biltemaanstalld skrev:
men varför inte göra så här nästa vallåkra.
Om det nu stämmer vilket jag inte har några bevis för så därför säger jag om det stämmer.
För om dom nu redan vet vilka bilar som dom ska ge 1,2,3 pris till så varför inte skicka dom på posten istället så kan vi som kommer dit för att ka kul och lära känna nya vänner slippa den delen av träffen och istället ängna oss åt det vi kom dit för att ha kul och kolla på varandras bilar.
detta var nu menat med litte ironi i det hela.

Tycker fan detta va en kanon idee´....men är ju lite så redan...men istället för posten så ställ dom på line up redan när dom kör in så kan folk kolla direkt å sen knalla omkring å ha kul...många är ju redan förbestämda vinnare ...då dessa redan föranmält sig med info å bild på deras hemsida..så juryn har redan kollat sina favvo bilar.

tycker dom kan lägga ner bedömmingen helt eftersom dom iaf går efter tycke å smak å inte efter hantverk..

min bil titta dom inte ens på..

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
evilaudio
18 augusti 2009 · 16 195 Inlägg

biltemaanstalld skrev:
jag sa det själv i ett tidigare inlägg skippa tävlingsdelen och gör vallis till den träff det var en gång i tiden och det var en riktig bilträff utan en massa annat skit.
Så jag håller med dig till 100%big_smile

evilaudio skrev:

PAIN skrev:

Tycker fan detta va en kanon idee´....men är ju lite så redan...men istället för posten så ställ dom på line up redan när dom kör in så kan folk kolla direkt å sen knalla omkring å ha kul...många är ju redan förbestämda vinnare ...då dessa redan föranmält sig med info å bild på deras hemsida..så juryn har redan kollat sina favvo bilar.

tycker dom kan lägga ner bedömmingen helt eftersom dom iaf går efter tycke å smak å inte efter hantverk..

min bil titta dom inte ens på..

men eftersom att volvo inte e en bil som kan dom ju lägga ner de helt...haha

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Tinoz 10 sec före dig...
18 augusti 2009 · 540 Inlägg

T_modee skrev:

Tinoz skrev:

T_modee skrev:
De roligaste måste vara när man går in på Vallåkras sida på internet och anmäler sin bil till juryn.
Sen på träffen kommer de två unga killar på ca 17-18år och ska bedöma min bil.
Dom tittar på den i ca 20sek sen ska dom gå och då frågar ja om dom ska titta under huven med! Då svara den ena att de kan dom göra. Ja öppnar huven till dom och dom tittar i ca 5sek dom säger inget till mig och se bara går dom igen. Ca en timme senare kommer Per Östman stoppar in sitt huvud i bilen i ca 10sek sen går han utan att fråga något om bilen. Tycker de är konstigt att man kan bedömma en bil när man inte tittar mer än vad dom gjorde på den. Dom frågar inte något om vad man hadde gjort med den. TYCKER DETTA ÄR MYCKET DÅLIGT GJORT AV JURYN PÅ VALLÅKRA I ÅR.

Tycker att juryn ska fråga lite om bilen dom håler på att bedöma och inte bara smyga runt..
Sen tycker ja att juryn ska förklara vad de är dom slår ner på när dom bedömer en bil till den som äger bilen.

Lägger upp några bilder på min bil om ni undrar hur den ser ut. Eller gå in på T_modee här på garaget.
Dom bedömde min volvo 850 T5 på ca 40sek. Tycker de var bra jobbat av dom två killar i juryn som tittade in i min bil en snabb runda.


Har byggt på bilen sen 2004 då jag köpte den som en orginal volvo 850 T5.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/29841/740797_23y3bm.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/29841/740744_f8zyf3.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/29841/740763_pyjfcl.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/29841/740764_33has2.jpg

MVH
Thimmy Modee  (T_modee)

håller helt med dig. Anmälde 960in hade tre killar som inte kan ha varit mer än 18 kom fram till baksidan på bilen tittade i 2 sek och sen vände och gick! VA FAN ÄR DET? på street car fest får man 3MINUTER och berätta vad man har gjort med bilen. på vallåkra får man inte mer än 3 sek! tycker att det är skitdåligt.

NY ledning på Vallåkra, Själv tror jag att allt är färdigt från början!

Hehe din bil var väl inte häler något  "guldkorn" då som dom skrev till mig wink
Välkomen i klubben smile

Ha ha ja, men tro mig inte fel finns många duktiga bilbyggare där ute. Jag ser mig inte som en av dom än. så jag väntade mig inte att stå på någon pall heller... men lite tid kan man väl få ändå??

När det gäller tiden och att bilar hade blivit bedömda två ggr så håller jag inte med, Man bara indelar folket till dom olika bilmodellerna. så hade jag gjort det!
Men jag har Vallåkra sjukan kommer tillbaka varje år hur bra eller dåligt det må vara!

Tinoz 10 sec före dig...
18 augusti 2009 · 540 Inlägg

evilaudio skrev:

biltemaanstalld skrev:
jag sa det själv i ett tidigare inlägg skippa tävlingsdelen och gör vallis till den träff det var en gång i tiden och det var en riktig bilträff utan en massa annat skit.
Så jag håller med dig till 100%big_smile

evilaudio skrev:

tycker dom kan lägga ner bedömmingen helt eftersom dom iaf går efter tycke å smak å inte efter hantverk..

min bil titta dom inte ens på..

men eftersom att volvo inte e en bil som kan dom ju lägga ner de helt...haha

hehe inte första gången eller sista man kommer höra evil säga det cool alla jag snackade med tyckte evils bil var GRYM. och den ser ju grymt fet ut:D

evilaudio
18 augusti 2009 · 16 195 Inlägg

Tinoz skrev:

evilaudio skrev:

biltemaanstalld skrev:
jag sa det själv i ett tidigare inlägg skippa tävlingsdelen och gör vallis till den träff det var en gång i tiden och det var en riktig bilträff utan en massa annat skit.
Så jag håller med dig till 100%big_smile

men eftersom att volvo inte e en bil som kan dom ju lägga ner de helt...haha

hehe inte första gången eller sista man kommer höra evil säga det cool alla jag snackade med tyckte evils bil var GRYM. och den ser ju grymt fet ut:D

tackar för de... ska dock försöka att inte va OT... smile

har ägt 2st volvo å aldrig mer igen.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
widerberg
18 augusti 2009 · 46 Inlägg

T_modee skrev:

Algeroth skrev:

T_modee skrev:
Om man står vid sin bil hela dagen som jag gjorde i år. Juryn kommer men dom springer iväg även om man börjar prata med dom!!! Vad tycker du man ska göra då? Springa ner dom och dra dom till bilen igen eller?

MVH
Thimmy

Om det sker så är ju det kanske lite dåligt av juryn, men då tycker jag att man skall ha en snabb och bra presentation som intresserar juryn. Berätta de 5 viktigaste grejerna med bilen först, de saker som gör bilen unik. Gillar de vad de hör så stannar de.

Än en gång så har juryn sjukt lite tid, och måste skynda på. Det gör att de missar saker, även hela bilar. Och de kan inte stanna och göra en bedömning på varje bil. Om det är sådan protokollbedömning ni söker åk till SCF. Det är administrativt omöjligt på Vallåkra.

Ska åka till SCF i Borås den 22.
Ska bli kul och se vad dom säger om bilen iaf.

MVH
Thimmy Modee

Även jag ska till SCF i Borås, då ses vi där big_smile

BMW 320D (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang