Eftersnack: Club JDM Vs. Tyskstuk

Asse_ clubjdm.se
22 augusti 2009 · 462 Inlägg

Hej Hej

Vad tycker ni efter träffen? Posetivt, negativt?
Jag tycker det var riktigt trevligt, och vilken uppslutning! Skriv gärna någon kommentar. smile

www.clubjdm.se
KBerglund Bilskadeentusiast
22 augusti 2009 · 291 Inlägg

Det var grymmt. Är det nått man ska klaga på så är det väl att det inte styrdes upp så bra med plaseringen i frihamnen.
// tyskstukare

Kesler
22 augusti 2009 · 3 650 Inlägg

Grymt nice! Skön stämning, bra flow, feta bilar, mkt bilder å film såg det ut att bli. Kan det bli bättre?

Asse_ clubjdm.se
22 augusti 2009 · 462 Inlägg

KBerglund skrev:
Det var grymmt. Är det nått man ska klaga på så är det väl att det inte styrdes upp så bra med plaseringen i frihamnen.
// tyskstukare

Vi tyckte att man kunde vara gansak chill där, så det var bara att radda upp bilar efter varandra. Kanske inte var så tydlig?

www.clubjdm.se
ThaLeffe
22 augusti 2009 · 204 Inlägg

stod där i 2 timmar helt förjäves.. fick inte tag i någon crew o fick inge röst nr.. annars var de bra

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
Andreas-
23 augusti 2009 · 247 Inlägg

Riktigt kul! Orka inte snurra runt inne i stan. Men väldigt nöjd med de i kungens kurva.
Massa bilar med klockrent stuk!  Lägger ev upp lite bilder om de blev någe bra..

ErgOS14
23 augusti 2009 · 44 Inlägg

Jah hade en riktig toppen dag, solen kom fram o de torkade upp bra. Kul idé men träffen tycker jag, lite nytänkade är aldrig fel. Tummen upp från mig=) Hoppas man får se lite bilder o film därifrån. Såg ut som att de va många som fottade o filmade. Men är lite nyfiken på vad som hände med bilsport?

MiWi
23 augusti 2009 · 442 Inlägg

Jag ska försöka jaga fram lite utav de bilderna vi tog igår, vi tog ju även bilder längs E4 på väg in mot City vilket uppskattades oerhört utav trafikpolisen som belönade oss med ett strafföreläggande.

KBerglund Bilskadeentusiast
23 augusti 2009 · 291 Inlägg

ErgOS14 skrev:
Jah hade en riktig toppen dag, solen kom fram o de torkade upp bra. Kul idé men träffen tycker jag, lite nytänkade är aldrig fel. Tummen upp från mig=) Hoppas man får se lite bilder o film därifrån. Såg ut som att de va många som fottade o filmade. Men är lite nyfiken på vad som hände med bilsport?

Det är crew gänget som skriver ihopp ett reportage och skickar i till bilsport. Och har man några bra bilder skulle man skicka dem till deras mail. Men dom fick ABSOLUT inte postas på nätet då.

Mordiiax
23 augusti 2009 · 77 Inlägg

En megafon eller dylikt hade uppskattats vid prisutdelningen och informationen för vad som skulle ske under kvällen smile

stalle
23 augusti 2009 · 6 Inlägg

Tackar alla som var närvarande under dagen för en riktigt trevlig dag .
till er som arangerade , tackar super rolig ide och allt lite att jobba på behöver man ju alltid , som  megafoner som nämnts men sen är det även crusingen som spårade ur lite tycker jag .

Jdm bilar åkte för sig och måste ha åkt en bra "crusing" hastighet om ni åkte via sveavägen efter som att ni stod och väntade på halva gänget med tyskstuk som åkte via valla. "snabbavägen"

synd att det sprack dära men väldigt trevligt i övrigt . hoppas på att det blir flera gånger .

mvh / stalle chaffören i  Golf II Edition A3

VW HITLERS HÄMD PÅ TVÅ FÖRLORADE VÄRLDS KRIG. Donera genom att köpa skiten.
BMW 530 Touring "Dräparn" (1994)
Asse_ clubjdm.se
24 augusti 2009 · 462 Inlägg

stalle skrev:
Tackar alla som var närvarande under dagen för en riktigt trevlig dag .
till er som arangerade , tackar super rolig ide och allt lite att jobba på behöver man ju alltid , som  megafoner som nämnts men sen är det även crusingen som spårade ur lite tycker jag .

Jdm bilar åkte för sig och måste ha åkt en bra "crusing" hastighet om ni åkte via sveavägen efter som att ni stod och väntade på halva gänget med tyskstuk som åkte via valla. "snabbavägen"

synd att det sprack dära men väldigt trevligt i övrigt . hoppas på att det blir flera gånger .

mvh / stalle chaffören i  Golf II Edition A3

Nu vet vi att crusing var ingen vidare smart ide. Vi låg ändå i 60 km/h från kungens kurva till norrtull. wink

www.clubjdm.se
Eisenhut
24 augusti 2009 · 1 827 Inlägg

MiWi skrev:
Jag ska försöka jaga fram lite utav de bilderna vi tog igår, vi tog ju även bilder längs E4 på väg in mot City vilket uppskattades oerhört utav trafikpolisen som belönade oss med ett strafföreläggande.

Ja, jag hörde något om detta... gillade dom inte att ni åkte med öppen sidodörr eller?

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
MiWi
24 augusti 2009 · 442 Inlägg

Eisenhut skrev:

MiWi skrev:
Jag ska försöka jaga fram lite utav de bilderna vi tog igår, vi tog ju även bilder längs E4 på väg in mot City vilket uppskattades oerhört utav trafikpolisen som belönade oss med ett strafföreläggande.

Ja, jag hörde något om detta... gillade dom inte att ni åkte med öppen sidodörr eller?

Dörrarna var stängda, men fotografen satt lutad ut genom rutan då vi tog detaljbilder brevid respektiv bil i 60 km/h cirka.

De tyckte vi blockerade upp trafiken och körde på ett ociviliserat sätt när vi fotograferade så ja... Bara att se glad ut och ta sitt straff.

Senast redigerat av MiWi (24 augusti 2009)

Micke16v streetracer
24 augusti 2009 · 2 Inlägg

Finns inget att gnälla på vad gäller denna tillställning!

Hade Corradon blockflöjt installerat? smile

Honda CR-Z "GT edition" (2012)
Eisenhut
24 augusti 2009 · 1 827 Inlägg

MiWi skrev:

Eisenhut skrev:

MiWi skrev:
Jag ska försöka jaga fram lite utav de bilderna vi tog igår, vi tog ju även bilder längs E4 på väg in mot City vilket uppskattades oerhört utav trafikpolisen som belönade oss med ett strafföreläggande.

Ja, jag hörde något om detta... gillade dom inte att ni åkte med öppen sidodörr eller?

Dörrarna var stängda, men fotografen satt lutad ut genom rutan då vi tog detaljbilder brevid respektiv bil i 60 km/h cirka.

De tyckte vi blockerade upp trafiken och körde på ett ociviliserat sätt när vi fotograferade så ja... Bara att se glad ut och ta sitt straff.

Trist som fan ju, ni tog verkligen en för laget då.

Kommer dessa bilderna kanske hamna på nätet?

Mvh

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
MiWi
24 augusti 2009 · 442 Inlägg

Eisenhut skrev:

MiWi skrev:

Eisenhut skrev:

Ja, jag hörde något om detta... gillade dom inte att ni åkte med öppen sidodörr eller?

Dörrarna var stängda, men fotografen satt lutad ut genom rutan då vi tog detaljbilder brevid respektiv bil i 60 km/h cirka.

De tyckte vi blockerade upp trafiken och körde på ett ociviliserat sätt när vi fotograferade så ja... Bara att se glad ut och ta sitt straff.

Trist som fan ju, ni tog verkligen en för laget då.

Kommer dessa bilderna kanske hamna på nätet?

Mvh

Givetvis ska bilderna upp, annars blev man stoppad i onödan. Kan ju inte skylla på någon att det blev som det blev, det är smällar man får ta helt enkelt.

Ska se vad jag kan göra. smile

ErgOS14
24 augusti 2009 · 44 Inlägg

KBerglund skrev:

ErgOS14 skrev:
Jah hade en riktig toppen dag, solen kom fram o de torkade upp bra. Kul idé men träffen tycker jag, lite nytänkade är aldrig fel. Tummen upp från mig=) Hoppas man får se lite bilder o film därifrån. Såg ut som att de va många som fottade o filmade. Men är lite nyfiken på vad som hände med bilsport?

Det är crew gänget som skriver ihopp ett reportage och skickar i till bilsport. Och har man några bra bilder skulle man skicka dem till deras mail. Men dom fick ABSOLUT inte postas på nätet då.

Då förstår jag:) blev lite nyfiken bara.

Mordiiax
24 augusti 2009 · 77 Inlägg

Micke: Ska man våga sig på en gissning på Lysholmare under huven? smile

Glömde att ge lite ros i mitt tidigare inlägg, riktigt skojig idé med jdm och tyskstuk, klart värt att besöka träffen smile

E30Tompa Rörpulare
25 augusti 2009 · 1 453 Inlägg

Hur kunde man MISSA detta!!!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E61 m5 (2007)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang