Ämnet om svenska killar/tjejer och utländska tjejer/killar

RacingBunny
27 augusti 2009 · 508 Inlägg

Meningslöstråd...

Vad hände med svenska tjejer vill ha svenska killar? hmm
Smaken är som baken, delad...

Senast redigerat av RacingBunny (27 augusti 2009)

M103
27 augusti 2009 · 1 570 Inlägg

Svenska och utländska tjejer är av samma skrot och korn.

En gång träffade jag en invandrartjej men hon ville inte ha sex första kvällen sa hon så det bidde inget. Däremot skickade hon sms till sin sambo från min säng medan hon, ja... Det var ett något ambivalent beteende.

Och en svensk tjej dumpade mig på telefon efter 6 mån och när jag blev helt knäckt (vanlig reaktion) så sa hon nonchalant "ja du sånt är livet" hahaha. smile

Nej enligt mina erfarenheter kan båda sorterna var underbara och dumma i huvudet så kulturell bakgrund, hudfärg, religion har inte någon betydelse.

Senast redigerat av henrikh (27 augusti 2009)

Sanizz
27 augusti 2009 ·

Facit

Senast redigerat av Sanizz (27 augusti 2009)

ghost_boy83 CREW
27 augusti 2009 · 2 594 Inlägg

Mr_M_ skrev:
Tar å rättar ditt upplägg lite bara
Svenska killar vill ha svenska tjejer, även utländska tjejer / Rätt alternativ är, Vi tar vad vi får.
Svenska tjejer vill ha utlänska killar / Rätt alternativ är, Svenska tjejer har ingen smak.
Utländska killar vill ha svenska tjejer /Rätt alternativ är, Utländska killar vill ha vad som helst som har puls.
utländska tjejer vill utländska killar / Rätt alternativ är,  Utländska tjejer får det dom blir bortgifta med.

WORD !!

Fredrik_Rangert Egenföretagare
27 augusti 2009 · 999 Inlägg

Det här var fanimej den dummaste tråden på länge... Har du blivit brädad av en utlänning och känner dig ledsen och måste gnälla lite?

TheDeadDorkster Dieselgypsy
27 augusti 2009 · 538 Inlägg

Gräset är alltid grönare på andra sidan. Så har det alltid varit.. Man vill prova på något nytt.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang