Smitningsolycka!

danne1988
23 september 2009 · 121 Inlägg

åk dit en lördagfmiddag och kolla, eller knacka på hos ägaren och fråga om du får se bilen ^^

andreaseinarsson
23 september 2009 · 73 Inlägg

ska åka dit varje dag nu, pratat med polisen och fick både mobil och hemnummer.. Jobbar ju som sagt som budchaffis så ska åka till adressen varje dag å checka..

danne1988
23 september 2009 · 121 Inlägg

perfect stalker jobb ju smile
hoppas du hittar bilen och att det är den nu, lycka till smile

alex_side Neerd
23 september 2009 · 1 596 Inlägg

Äntligen läser man att det går framåt i någon tråd! Bra jobbat

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
andreaseinarsson
23 september 2009 · 73 Inlägg

Jag är mycket nöjd att det är ett steg närmare iaf;) man ger ju inte upp hoppet vettu. Har hört att många känner igen denna bil i göteborgstrakten och är nog näst intill 100 på att det är denna bil.. Har satt bra många på span efter denna bil;) jobbar ju på bring så vi är ju en del chafförer därwink

IMPRAZERN Intresseklubben
23 september 2009 · 673 Inlägg

ge mig en tusen lapp, så sitter jag och kollar området efter bilen big_smile

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
race Race For Fun!
23 september 2009 · 379 Inlägg

Hoppas du får fast den j*vlen!!! han lär ju vara lite lagom nervös nu om han hänger på garaget wink

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
CarpeDiem German Engineering
23 september 2009 · 9 083 Inlägg

Har läst hela tråden och måste bara säga att det är väldigt tråkigt som har hänt med din bil sad Eftersom du har satt många på span efter den där Celican som har kört på Subarun och smet ifrån platsen så hoppas jag att du får fast den där j*veln. Kräv honom på en rejäl summa i ersättning för lack och allt annat som du har behövt lägga ner på Subarun. Uppdatera mig om nåt nytt har hänt smile Lycka till smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
maco
24 september 2009 · 1 207 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Har läst hela tråden och måste bara säga att det är väldigt tråkigt som har hänt med din bil sad Eftersom du har satt många på span efter den där Celican som har kört på Subarun och smet ifrån platsen så hoppas jag att du får fast den där j*veln. Kräv honom på en rejäl summa i ersättning för lack och allt annat som du har behövt lägga ner på Subarun. Uppdatera mig om nåt nytt har hänt smile Lycka till smile

//CarpeDiem wink

Detta anser jag är något som inte skall lösas privat. För att få de rätta påföljderna tycker jag definitivt att myndigheter skall lösa detta. För mest troligtvis kommer TS få fullständig ersättning och då finns det ingen anledning att förövaren inte skall få rättsliga påföljder. Smitningar är inget att leka med iom att det kunde slutat mycket värre med personskador som följd.

knoppen
25 september 2009 · 193 Inlägg

händer det något mera?

Volvo V70 R (2004)
andreaseinarsson
26 september 2009 · 73 Inlägg

inget nytt nu tyvärr men har polare som åker dit dageligen och kollar efter bilen;) tyvärr så såg jag inte om celican hade det men stämmer den annars in på beskrivningen?

andreaseinarsson
26 september 2009 · 73 Inlägg

ja tack det hade varit kanon om du kunde det, har namnet på ägaren till bilen men behöver ju inte vara samma person som kör bilen som äger den. Men du får mer än gärna skicka ett PM med vad han heter. tack!

Frostfjord Ljudbyggare
28 september 2009 · 170 Inlägg

Spelar ingen roll om det var ägaren som körde. Men det är hans ansvar att veta det. Kan han inte redogöra om det var någon annan får han straffet.

Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
patrik89
28 september 2009 ·

Uppdatering? vill gärna veta hur det går

328cabbish
28 september 2009 · 827 Inlägg

har du tänkt på att hans bil oxå blivit skadad? så kolla upp vilken försäkringsbolag han har och om han anmält en skada på sin bil. eller så står den där ägaren är skriven pga att den står nånstans för repning.
om inte bilen står på någon i hans familj /föräldrar

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
andreas_gbg_
29 september 2009 · 1 634 Inlägg

glöm inte att lägga på 100% för div. "omkostnader, förseningsavgift och straffavgift". Det tar du såklart privat.

Numera Saab 9-5 Aero -00
Gomer
30 september 2009 · 11 Inlägg

Tjena, läst igenom hela tråden nu. Jag bor själv i Hisingen och vill hjälpa dig. Kan du säga var bilen står parkerad så kan jag åka och kika på den och ta bilder. Jag åker runt om i Hisingen varje dag så jag lär stöta på den om den är ute och härjar.

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
30 september 2009 · 1 778 Inlägg

Vet inte om detta hjälper över huvud taget, men när jag var ute på vägarna idag på jobbet så såg jag en grå/silvrig celica med svarta tribaler på sidorna ca 5 mil söder om linköping på riksväg 32, den var även lite knölig på sidan! Efter som jag följt tråden så tog jag självklart reg numret. Den celican verkade ha stulna plåtar på, när ja slog på regnummret fick jag upp följande info: Toyota Celica, Röd. Rullat i Gnesta, inlöst av försökrings bolag i Västerås, nuvarande ägare är ATRACCO AB i Hedemora (bilskrot?). Bilen är nu avregistrerad. Och dom plåtarna satt som sagt på en silvrig celica med svarta tribaler.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
andreaseinarsson
30 september 2009 · 73 Inlägg

jag tackar alla som vill hjälpa mig, just nu står det still men letar fortfarande efter den bilen och har ett regnummer som jag besöker adressen i jämna mellan rum och hoppas stöta påwink och till "marwin_of_sweden" detta lät ju lite konstigt:P vet du vilken sida på bilen som var bucklig och ungefär vilken årsmodell var det på denna bil? och ungefär hur stora var dom? Sorry om jag frågar som om det vore ett förhör men att lösa detta är mycket viktigt för mig, min bil i sig har ingen betydelse just nu utan allt handlar om att man ska visa respekt mot andras saker. Tyvärr så finns det stolpskott som skiter i vilket.

linneagaardin Yrkeschaufför
30 september 2009 · 12 Inlägg

Hoppas allt löser sig och att den j*veln åker fast!

Try to stop me bitches!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang