Smitningsolycka!

Snitch Ointresserad.
27 oktober 2009 · 936 Inlägg

danne1988 skrev:

ante850r skrev:
håller med underdog du är förjävla feg de är ju bara å åka dit å slita upp dörren eller garage platsen omd e är fel så är de ju bara be om ursäkt..ja fattar inte varfrö du va så dum å inte åkte jagade ifatt han i första tagen när de hände å dunkat skiten hur han..gör nått istälelt för att sitta framför datorn å lipa herregud

gött å slira iväg med en smällt bil genom stan och skapa 30 trafikbrott!

Nej men det hade sparat en del problem... Kunde ju visat killen lite vett i form av ett hårt rör över tandraden.

Hårda bud, men man ska inte kunna bete sig hur som helst och sen komma undan.

Teabag appreciation club.
ante850r
27 oktober 2009 · 285 Inlägg

de är så jävla typiskt oss svenskar är så jävla fega å kännsliga..när folk gör nått dumt och sedan inte vågar stå för de elle erkänner de måste man väl föran rygga till..vi vet alla hur mycket polisen gör om sådana här ärende inte ett jävla skit lika som mindre misshandlar...sluta va så jävla fjantig och gör nått istället.

Krist
1 november 2009 · 716 Inlägg

updatering? eller sitter du inne nu för du gjort nått dumt? :S

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
allenalle snickare
1 november 2009 · 612 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:
Vet inte om detta hjälper över huvud taget, men när jag var ute på vägarna idag på jobbet så såg jag en grå/silvrig celica med svarta tribaler på sidorna ca 5 mil söder om linköping på riksväg 32, den var även lite knölig på sidan! Efter som jag följt tråden så tog jag självklart reg numret. Den celican verkade ha stulna plåtar på, när ja slog på regnummret fick jag upp följande info: Toyota Celica, Röd. Rullat i Gnesta, inlöst av försökrings bolag i Västerås, nuvarande ägare är ATRACCO AB i Hedemora (bilskrot?). Bilen är nu avregistrerad. Och dom plåtarna satt som sagt på en silvrig celica med svarta tribaler.

kan ju vara så att killen/tjejen sålde bilen efter *incidenten* o om de inte stämmer med skyltar o sånt tippsa polisen marwin_of_sweden? de e väl olagligt o köra med falska skyltar?

Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
discokapten Kapten på disco!
1 november 2009 · 1 729 Inlägg

ante850r skrev:
håller med underdog du är förjävla feg de är ju bara å åka dit å slita upp dörren eller garage platsen omd e är fel så är de ju bara be om ursäkt..ja fattar inte varfrö du va så dum å inte åkte jagade ifatt han i första tagen när de hände å dunkat skiten hur han..gör nått istälelt för att sitta framför datorn å lipa herregud

Tur att det finns tangentbordsriddare som du, som verkligen visar vart skåpet ska stå, PÅ ETT FORUM!

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
Rock-Star
1 november 2009 · 2 982 Inlägg

Krille_A4 skrev:
updatering? eller sitter du inne nu för du gjort nått dumt? :S

han sitter väl hemma och beklagar....
knappast att han sitter inne då hans inlägg genomsyrar en feg persons attribut i både skrift  och handlingar.

till TS! ta inte åt dig men det är såhär jag upplever dig i både din skrift och handlande.
sen om du inte bryr dig om vad andra säger är en helt annan femma.

såg att ante850r är upriktig och ärlig rakt av smile

Senast redigerat av Residence (1 november 2009)

danne1988
1 november 2009 · 121 Inlägg

discokapten skrev:

ante850r skrev:
håller med underdog du är förjävla feg de är ju bara å åka dit å slita upp dörren eller garage platsen omd e är fel så är de ju bara be om ursäkt..ja fattar inte varfrö du va så dum å inte åkte jagade ifatt han i första tagen när de hände å dunkat skiten hur han..gör nått istälelt för att sitta framför datorn å lipa herregud

Tur att det finns tangentbordsriddare som du, som verkligen visar vart skåpet ska stå, PÅ ETT FORUM!

hahaha bästa ordet någonsin big_smile "Tangentbordsriddare"

patrik89
1 november 2009 ·

"antet5r" jo han är säkert lika hård irl, ganska töntigt att skriva sådär

Rock-Star
1 november 2009 · 2 982 Inlägg

patrik89 skrev:
"antet5r" jo han är säkert lika hård irl, ganska töntigt att skriva sådär

någon kör in i din bil, axar därifrån , du hinner inte reagera.
du får reda på regnr.. vad gör du? sitter hemma o lipar? -i dont think so... eller?

-därför måste jag lägga min röst hos anteT5R...

Ekis!
1 november 2009 · 1 210 Inlägg

Ojoj vad hårda killar de finns bakom tangent bordet.. haha  ord som slå in tandraden, krossa han bla bla osv..
Skulle se minerna på dom "hårda" grabbarna här när han sliter upp bildörren och ut trippar de en 200 kg "värsting" som drar fram puffran påtänd som ett hus,.. och börjar viffta... hahaha

Är ni lika coola då??  ja visst förbannad kan man bli även jag hade blivit de.. men vad vet ni vad de är för snubbe som körde den andra bilen?

Han kanske äter Gorg,are till frukost tongue

hehe

Rock-Star
1 november 2009 · 2 982 Inlägg

Ekis! skrev:
Ojoj vad hårda killar de finns bakom tangent bordet.. haha  ord som slå in tandraden, krossa han bla bla osv..
Skulle se minerna på dom "hårda" grabbarna här när han sliter upp bildörren och ut trippar de en 200 kg "värsting" som drar fram puffran påtänd som ett hus,.. och börjar viffta... hahaha

Är ni lika coola då??  ja visst förbannad kan man bli även jag hade blivit de.. men vad vet ni vad de är för snubbe som körde den andra bilen?

Han kanske äter Gorg,are till frukost tongue

hehe

Haha. aaa efter att ha kört in i TS och flytt fältet som en råtta mitt i natten och gömt sig under en sten... då lär han inte äta något eller någon överhuvudtaget.

Ekis!
1 november 2009 · 1 210 Inlägg

Residence skrev:

Ekis! skrev:
Ojoj vad hårda killar de finns bakom tangent bordet.. haha  ord som slå in tandraden, krossa han bla bla osv..
Skulle se minerna på dom "hårda" grabbarna här när han sliter upp bildörren och ut trippar de en 200 kg "värsting" som drar fram puffran påtänd som ett hus,.. och börjar viffta... hahaha

Är ni lika coola då??  ja visst förbannad kan man bli även jag hade blivit de.. men vad vet ni vad de är för snubbe som körde den andra bilen?

Han kanske äter Gorg,are till frukost tongue

hehe

Haha. aaa efter att ha kört in i TS och flytt fältet som en råtta mitt i natten och gömt sig under en sten... då lär han inte äta något eller någon överhuvudtaget.

De kan inte vara så att killen sket i vilket inte hade nån försäkring påtänd och ville överhuvudtaget inte ha nått med snuten att göra?????

naiv? lite kanske;)lol

De jag vill säga är att de finns så många som vet hur de ska skötas wink och gärna påpekar de för TS...

Senast redigerat av Ekis! (1 november 2009)

Rock-Star
1 november 2009 · 2 982 Inlägg

Elkis: så du menar att du hade skött det precis som TS gör?

Ekis!
1 november 2009 · 1 210 Inlägg

Residence: helt ärligt så vet jag inte riktigt hur jag skulle gått tillväga... 

Visst hade jag nog växlat ner och följt efter av både ilska och ren frustration av de som hänt... men som jag sagt, sen då???
om de nu klivit ur en påtänd pundar jävel som tryckt puffran i ansiktet mot dig?? hade du varit lika frän då som du nu är bakom datan???

Rock-Star
1 november 2009 · 2 982 Inlägg

haha jag är alltid frän oavsett om jag är bakom datorn eller face2face smile

men visst sjävklart stör man sig på alla som är "tuffa bakom skärmen" (stor mun, liten verkstad)

med tanke på att TS har regnr så bör han komma längre än vad han kommit enligt denna tråd.
tror att många på g.org hade gjort annat än att "chilla" och hoppas på att TFF ska betala kalaset.

ante850r
1 november 2009 · 285 Inlägg

Residence skrev:

Krille_A4 skrev:
updatering? eller sitter du inne nu för du gjort nått dumt? :S

han sitter väl hemma och beklagar....
knappast att han sitter inne då hans inlägg genomsyrar en feg persons attribut i både skrift  och handlingar.

till TS! ta inte åt dig men det är såhär jag upplever dig i både din skrift och handlande.
sen om du inte bryr dig om vad andra säger är en helt annan femma.

såg att ante850r är upriktig och ärlig rakt av smile

tack gott att nån håller med en..

ante850r
1 november 2009 · 285 Inlägg

danne1988 skrev:

discokapten skrev:

ante850r skrev:
håller med underdog du är förjävla feg de är ju bara å åka dit å slita upp dörren eller garage platsen omd e är fel så är de ju bara be om ursäkt..ja fattar inte varfrö du va så dum å inte åkte jagade ifatt han i första tagen när de hände å dunkat skiten hur han..gör nått istälelt för att sitta framför datorn å lipa herregud

Tur att det finns tangentbordsriddare som du, som verkligen visar vart skåpet ska stå, PÅ ETT FORUM!

hahaha bästa ordet någonsin big_smile "Tangentbordsriddare"

stackars föräldrar.

ante850r
1 november 2009 · 285 Inlägg

Ekis! skrev:
Ojoj vad hårda killar de finns bakom tangent bordet.. haha  ord som slå in tandraden, krossa han bla bla osv..
Skulle se minerna på dom "hårda" grabbarna här när han sliter upp bildörren och ut trippar de en 200 kg "värsting" som drar fram puffran påtänd som ett hus,.. och börjar viffta... hahaha

Är ni lika coola då??  ja visst förbannad kan man bli även jag hade blivit de.. men vad vet ni vad de är för snubbe som körde den andra bilen?

Han kanske äter Gorg,are till frukost tongue

hehe

jojo men man kan väl springa fram lite fort självklart om de sitter en 200kg värsting i bilen som man ser rätt fort fall de gör å som du verkar va rätt tända på så kanske man inte ska börja slås om man inte är lika stor själv..men man kan endå ryck upp dörren å fråga va fan de är som händer...tråd skaparen fattar väl att folk kommer ifrågga sätta han varför han är så feg och inge gör nått istället för att sitta å lipa...hur tror ni allt folk som skriver åååå tuffingar som skriver bla bla bla att saker ska bli av om de händer något sånt här eller liknande när ingen någonsing gör något.

ante850r
1 november 2009 · 285 Inlägg

patrik89 skrev:
"antet5r" jo han är säkert lika hård irl, ganska töntigt att skriva sådär

töntigare att sitta här å ifråga sätta nått som hade funkat och han inte hade fått några bekymmer med bilen eller fått betala själv.

qtek BMW 318i
1 november 2009 · 10 Inlägg

Ekis! skrev:
Ojoj vad hårda killar de finns bakom tangent bordet.. haha  ord som slå in tandraden, krossa han bla bla osv..
Skulle se minerna på dom "hårda" grabbarna här när han sliter upp bildörren och ut trippar de en 200 kg "värsting" som drar fram puffran påtänd som ett hus,.. och börjar viffta... hahaha

Är ni lika coola då??  ja visst förbannad kan man bli även jag hade blivit de.. men vad vet ni vad de är för snubbe som körde den andra bilen?

Han kanske äter Gorg,are till frukost tongue

hehe

Hur ska vi veta att du inte bara är kaxig där framför skärmen!? För du kan lika gärna vara en stor mes, el?
Snälla rätt mig om jag har fel?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang