Rammsteins video pussy.

-Mackan- Fire And Silk
20 september 2009 · 2 254 Inlägg

Jag tror det kan vara en raggreplik att bruka på krogen.


"You've got a pussy, I have a dick, So what's the problem?" wink

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
VolvoHanna
20 september 2009 · 373 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Videon var ju bra, Men låten är nog en utav de sämsta de har släppt någonsin.

Kanske för att kompensera den dåliga låten som de gjort en ganska extrem video som lär väcka uppmärksamhet... ?

tpdabster
20 september 2009 · 224 Inlägg

Låten var helt ok och videon... tja den funkar, tror att låten blir bättre om dom tar den på tyska i stället.

Volvo V40 2,0T "Blackline" (1999)
pukan2
20 september 2009 · 3 182 Inlägg

fan nu har denna låt gått på repet(stavas) hela dagen.

mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
20 september 2009 · 461 Inlägg

tänder ni på d? hehehe

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
21 september 2009 · 461 Inlägg

hade vart mkt bättre annars om de hade sjungit d på tyska..

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
FreddeK
21 september 2009 ·

njae var väl så där men att den länken ligger kvar fortfarande är för mig obegripligt=)

Waho Allmänt Jobbig
21 september 2009 · 1 200 Inlägg

Måste vara det sämsta dom gjort.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
21 september 2009 · 1 874 Inlägg

ellert skrev:
Låten är bra, men videon var väl lite väl extrem tongue För att vara en musikvideo tongue

Nja. Videon var väl det enda positiva. Tycka vad man vill om hur extrem den är, men det är ett bra taktiskt drag. Dom har uppenbarligen lyckats med sitt mål - Nämligen att få publicitet. Och det är ju inte lite heller. Det är sånt här som "slår".

Dessutom måste jag säga emot dig angående låten. Den var nog den sämsta jag någonsin hört från Rammstein. Dom borde hålla sig till modersmålet.

You have a pussy.
I have a dick
(dickah, om man nu ska vara petig/Tysk).
Whats the problem.
Come on, come on - Lets do it quick.


Hur fan kan man ta det seriöst? Okej att dom har sin humoristiska sida också. Men det där blir inte komiskt, i alla fall inte i relation till videon. Man vet nog snarare inte om man ska skratta eller gråta. Vad hände med det "bra" Rammstein?

ellert BECE
21 september 2009 · 147 Inlägg

Hexenhammer skrev:

ellert skrev:
Låten är bra, men videon var väl lite väl extrem tongue För att vara en musikvideo tongue

Nja. Videon var väl det enda positiva. Tycka vad man vill om hur extrem den är, men det är ett bra taktiskt drag. Dom har uppenbarligen lyckats med sitt mål - Nämligen att få publicitet. Och det är ju inte lite heller. Det är sånt här som "slår".

Dessutom måste jag säga emot dig angående låten. Den var nog den sämsta jag någonsin hört från Rammstein. Dom borde hålla sig till modersmålet.

You have a pussy.
I have a dick
(dickah, om man nu ska vara petig/Tysk).
Whats the problem.
Come on, come on - Lets do it quick.


Hur fan kan man ta det seriöst? Okej att dom har sin humoristiska sida också. Men det där blir inte komiskt, i alla fall inte i relation till videon. Man vet nog snarare inte om man ska skratta eller gråta. Vad hände med det "bra" Rammstein?

Näe, det är väl inte bästa låten med Rammstein, men jag tycker att den duger helt klart. smile dock är dom bättre på tyska.

Ingen minns en fegis.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi "Britt-Marie" (1998)
BergsST
22 september 2009 · 177 Inlägg

Haha, Rammstein rockar fett(a)

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5
expect1991
22 september 2009 · 1 814 Inlägg

FreddeK skrev:
njae var väl så där men att den länken ligger kvar fortfarande är för mig obegripligt=)

Ja men om man nu är inne i denna tråden så VET man till 99% vad detta handlar om, moddarna kan inte vara stenhårda alltid heller smile Inte direkt svårt att hitta vidden annars tongue

xXchamXx94 Studerande
22 september 2009 · 727 Inlägg

expect1991 skrev:

FreddeK skrev:
njae var väl så där men att den länken ligger kvar fortfarande är för mig obegripligt=)

Ja men om man nu är inne i denna tråden så VET man till 99% vad detta handlar om, moddarna kan inte vara stenhårda alltid heller smile Inte direkt svårt att hitta vidden annars tongue

Vad handlar videon om? det är inte alltid alla som vet roll

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Murvald Knegare
22 september 2009 · 718 Inlägg

Dom ska inte sjunga på engelska, låter bara för taskigt..

Och videon... Vad ska jag säga? Skriker efter uppmärksamhet i alla fall, men det finns ju folk som "behöver" det..

William 2009-02-20
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
23 september 2009 · 1 874 Inlägg

ellert skrev:

Hexenhammer skrev:

ellert skrev:
Låten är bra, men videon var väl lite väl extrem tongue För att vara en musikvideo tongue

Nja. Videon var väl det enda positiva. Tycka vad man vill om hur extrem den är, men det är ett bra taktiskt drag. Dom har uppenbarligen lyckats med sitt mål - Nämligen att få publicitet. Och det är ju inte lite heller. Det är sånt här som "slår".

Dessutom måste jag säga emot dig angående låten. Den var nog den sämsta jag någonsin hört från Rammstein. Dom borde hålla sig till modersmålet.

You have a pussy.
I have a dick
(dickah, om man nu ska vara petig/Tysk).
Whats the problem.
Come on, come on - Lets do it quick.


Hur fan kan man ta det seriöst? Okej att dom har sin humoristiska sida också. Men det där blir inte komiskt, i alla fall inte i relation till videon. Man vet nog snarare inte om man ska skratta eller gråta. Vad hände med det "bra" Rammstein?

Näe, det är väl inte bästa låten med Rammstein, men jag tycker att den duger helt klart. smile dock är dom bättre på tyska.

Ok. Illa... jag tyckte det var den pinsammaste/sämsta låten på grymt länge. Och även om man bortser från texten så fanns inte dom där bra och tilltalande melodierna som dom alltid hade förr... men men. Alla tycker olika.

naughtyme
28 september 2009 · 2 Inlägg

ja e besviken tongue sånt liv för det där haha roll

_Wallis_
28 september 2009 · 4 506 Inlägg

naughtyme skrev:
ja e besviken tongue sånt liv för det där haha roll

Besviken ?

Kan du andas kan du dö.
expect1991
28 september 2009 · 1 814 Inlägg

xXchamXx94 skrev:

expect1991 skrev:

FreddeK skrev:
njae var väl så där men att den länken ligger kvar fortfarande är för mig obegripligt=)

Ja men om man nu är inne i denna tråden så VET man till 99% vad detta handlar om, moddarna kan inte vara stenhårda alltid heller smile Inte direkt svårt att hitta vidden annars tongue

Vad handlar videon om? det är inte alltid alla som vet roll

naken tjej? wink

Rquired Allmänt envis
28 september 2009 · 12 512 Inlägg

-Mackan- skrev:
Jag tror det kan vara en raggreplik att bruka på krogen.


"You've got a pussy, I have a dick, So what's the problem?" wink

Jag tror du kommer få dig en smäll om du "brukar" den där tongue

Senast redigerat av Rquired (28 september 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Casy vinnarskalle!
28 september 2009 · 907 Inlägg

Hahahaha, jääklar vad jag garva i slutet! Visst att dom visa lite tuttar o grejer, men slutet var riktigt förbluffande! Hade inte förväntat mig något sådant från en musikvideo tongue

BMW M3 "Crisis" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang