Någon som tycker denna ser bakant ut?????

BJonsson
21 september 2009 · 4 074 Inlägg

Hitta idag denna på danmobility!
http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1393596556

den påminner mycket om nån bas av kändare märke men kommer inte på vilken!

Senast redigerat av BJonsson (21 september 2009)

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
paradyne Green Street Elite
21 september 2009 · 676 Inlägg

nu förtiden så är väl dom flesta basar i samma stuk så det går väl inte direkt o peka ut en den liknar ^^

Frissan
21 september 2009 · 4 693 Inlägg

Fi Btl?

Booyakasha!
BJonsson
21 september 2009 · 4 074 Inlägg

Softis skrev:
Fi Btl?

Hmm....... Nja

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
stahre
21 september 2009 ·

if you don´t mind BJonsson lånar jag denna tråd o frågar om detta är ett ok märke eller ankskit? hittade dessa på hemsidan http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1958218723 och blev sugen för prisets skull, men det är väl just det, priset?

Stickan Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
21 september 2009 · 961 Inlägg

DD och AQ korg... tongue

EDIT; Påminner iaf

Senast redigerat av Stickan (21 september 2009)

Volvo 855 "T5-R" (1995)
Volvo 850 T5-R "Ground Zero" (1995)
Volvo 740 GLE "Banbil in progress" (1988)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
21 september 2009 · 8 744 Inlägg

stahre skrev:
if you don´t mind BJonsson lånar jag denna tråd o frågar om detta är ett ok märke eller ankskit? hittade dessa på hemsidan http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1958218723 och blev sugen för prisets skull, men det är väl just det, priset?

Skit piss och blä, eller ja dom nya högtalarna från Xzound kanske nästan är värda pengarna, men dom äldre lät värre än illa. Krävde väldigt mycket effekt för att låta nånting alls och när dom väl lät så lät det allt annat än bra. Lägg hellre pengarna på tex GAS som faktist är bra sett till vad dom kostar. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
stahre
21 september 2009 ·

ChriZtoffer skrev:

stahre skrev:
if you don´t mind BJonsson lånar jag denna tråd o frågar om detta är ett ok märke eller ankskit? hittade dessa på hemsidan http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1958218723 och blev sugen för prisets skull, men det är väl just det, priset?

Skit piss och blä, eller ja dom nya högtalarna från Xzound kanske nästan är värda pengarna, men dom äldre lät värre än illa. Krävde väldigt mycket effekt för att låta nånting alls och när dom väl lät så lät det allt annat än bra. Lägg hellre pengarna på tex GAS som faktist är bra sett till vad dom kostar. smile

haha bra där. Men var ju tvungen att höra efter, kunde vart prisvärt=)

BJonsson
21 september 2009 · 4 074 Inlägg

Stickan skrev:
DD och AQ korg... tongue

EDIT; Påminner iaf

hmm....

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
BJonsson
21 september 2009 · 4 074 Inlägg

stahre skrev:
if you don´t mind BJonsson lånar jag denna tråd o frågar om detta är ett ok märke eller ankskit? hittade dessa på hemsidan http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1958218723 och blev sugen för prisets skull, men det är väl just det, priset?

är väl lite upp till var och en vad man söker skulle jag tro,som med alla andra märken! nu har ju inta jag provat nåt från xsound förutom basar då,men dom spela okej.. den basen jag länka till ser ju onekligen fet ut och var inte speciellt dyr så jag funderar på att prova en eller två såna! Är det nån som provat dom på gorg kke?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
snipercat
22 september 2009 · 669 Inlägg

köp å testa. jag hade 2 xzound basar å dom spela fan så mkt! drev med sinus  sla 1500. den som säger att det är skit har fått måndags exemplar. funkar jävligt bra till dom pengarna.

Piwe
22 september 2009 · 120 Inlägg

snipercat skrev:
köp å testa. jag hade 2 xzound basar å dom spela fan så mkt! drev med sinus  sla 1500. den som säger att det är skit har fått måndags exemplar. funkar jävligt bra till dom pengarna.

eller så är du tondöv, den kombon med xzound basar och sla1500 kan omöjligt vart någon välljudande historia. Lät mycket gjorde det säkert men knappast bra.

//piwe

Stejfaan Basknarkare
22 september 2009 · 470 Inlägg

Piwe skrev:

snipercat skrev:
köp å testa. jag hade 2 xzound basar å dom spela fan så mkt! drev med sinus  sla 1500. den som säger att det är skit har fått måndags exemplar. funkar jävligt bra till dom pengarna.

eller så är du tondöv, den kombon med xzound basar och sla1500 kan omöjligt vart någon välljudande historia. Lät mycket gjorde det säkert men knappast bra.

//piwe

de va ju inte frågan om dom spela snyggt roll

Team Carbonize
ChriZtoffer GAS democar 2018!
22 september 2009 · 8 744 Inlägg

snipercat skrev:
köp å testa. jag hade 2 xzound basar å dom spela fan så mkt! drev med sinus  sla 1500. den som säger att det är skit har fått måndags exemplar. funkar jävligt bra till dom pengarna.

Fast nu var det ju inte basar som stahre frågade om utan ett kitsystem, och jag har haft föregångaren till det och det lät allt annat än bra. wink Allt annat låter bättre och är mer lättdrivet! Men dom kan ju ha bättrat sig, får man väl hoppas iaf. Fast jag skulle då inte köpa nåt från dom igen, dels så har jag väl högre krav nu men sen så finns det bättre saker för liknande summa.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
michieff ljudfantast
22 september 2009 · 1 372 Inlägg

du är bra lustig du snipercat

snipercat
24 september 2009 · 669 Inlägg

ok?

Senast redigerat av snipercat (24 september 2009)

farsan
24 september 2009 · 45 Inlägg

tycker det ser ut som en gammal lanzar som brl hade tidigare i sitt sortiment

kim_leffe
17 februari 2012 · 44 Inlägg

hej ser att detta är en gammal tråd men jag kollade på dessa xzound madness 12or det står att dom kostar 899kr är det senska kronor när man översätter sidan till svenksa så står det helt plötsligt 898 dollar hmm kan väll knappast vara så att en xzound bas kostar 6000kr eller? tacksam för svar vad dessa basar kostar st i svenska kr.

Volvo V70 "Fasen" (2008)
SibbSon Mr. AUDI !
17 februari 2012 · 642 Inlägg

Det är inte Xplod serien du tänker på? tongue

Four Rings To Rule Them All!
Volkswagen Corrado VR6 "The DeviL" (1995)
Fiat Ducato 2,5TD "Vika Transport" (1996)
kim_leffe
17 februari 2012 · 44 Inlägg

nej det är den nya basen från xzound den heter madness 5000w peak och 1500rms watt någon som vet om det är 899 kr eller om dom verkligen kostar 6000 eftersom det står dollar när man översätter sidan

Volvo V70 "Fasen" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang