Reg Skyltar!

Ascendant
10 maj 2006 · 39 Inlägg

Vilket är snyggast?

Plastskyltar eller Plåtskyltar?

Volvo V70 (2001)
BMW 318 cab (1993)
Audifantast Fartälskare
10 maj 2006 · 390 Inlägg

plast helst dom mindre med...vet du vart man köper dessa?? har letat överallt förgäves

Speedparts That´s why.......
Ascendant
10 maj 2006 · 39 Inlägg

Audifantast skrev:
plast helst dom mindre med...vet du vart man köper dessa?? har letat överallt förgäves

har ingen aning.. sorry

har vanliga plastskyltar på nu, men det blir nog till att beställa dom nyare plåtskyltarna och sedan nordic 85x70 club skylthållare.. blir gör bra de! wink

Volvo V70 (2001)
BMW 318 cab (1993)
Audifantast Fartälskare
10 maj 2006 · 390 Inlägg

jaha ja...för jag vill få tag i sådan reggskylt som min kusin har...han heter : Tengil här på garaget...tycker dom är rätt okey... fast sviin svåra att få tag i...hoppas det blir bra! Lycka till

Speedparts That´s why.......
ludde__mannen draminbil.nu
10 maj 2006 · 1 382 Inlägg

Svåra att få tag i? Gå till närmaste ställe där du kan trycka upp dekaler och ve dom fixa en! (Ett sådant strälle finns ju överallt! Och dom brukar kunna fixa det mesta!

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
10 maj 2006 · 1 852 Inlägg

ingen ram alls är snyggast. jag borrade två hål och satte dämpmaterial bakom och skruva dit, blev rent och snyggt. dessutom skramlar det inte!

man lever bara en gång så lev väl!
Mondeo_R
10 maj 2006 · 6 Inlägg

Ett annat alternativ är att köpa en dekor regskylt finns på de flesta styling firmor bara ange ett önskat mått så gör dem den... Så är det riktiga reflexer i dem som på riktiga skyltar..
De blir snyggt och stilrent smile

Senast redigerat av Mondeo_R (10 maj 2006)

gota
10 maj 2006 · 2 Inlägg

Audifantast skrev:
plast helst dom mindre med...vet du vart man köper dessa?? har letat överallt förgäves

VV har väl slutat med dem så vill man ha en laglig skylt så får man allt ha metallen...

FL3JM Inga konstigheter
10 maj 2006 · 2 064 Inlägg

Ja men snuten stannar en direkt när man har en uppenbart fake regplåt, så blire 300 spänn böter.
Jag har hört att det ska gå å beställa riktigt bra små skyltar som ser ut som de riktiga små skyltarna, med dom där små Vägverket-texterna över hela skylten, så ingen kan se om det är äkta eller inte. Vet bara inte var man kirrar dom, får googla lite. smile

niclas_swe bitter besserwisser
10 maj 2006 · 644 Inlägg

kör du med dekorskylten kan du likaväl slänga skiten och köra utan. du får samma eventuella böter.. jag har kört utan skylt på bubblan sen jag köpte den inte ett ord från farbror blå

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
Audifantast Fartälskare
11 maj 2006 · 390 Inlägg

om man har fel reg skylt blir det 400 i böter ...polisen bryr sen inte direkt om dom faktist...poalren har dom och har aldrig blivit stannad...sen klan man säkert trycka upp en men just dessa som :tengil har är svåra att få tag i! om ni hittar en så skriv gärna vart ni hittade dom! måste bara ha sådan
//Emil

Speedparts That´s why.......
galenone
11 maj 2006 · 45 Inlägg

Audifantast: dessa mindre plast skyltar är inte det minnsta svåra att få tag på jag gör 20talet såna dagligen!!  hehe  www.dekalstyling.se   in å vräk vettja!!

Audifantast Fartälskare
11 maj 2006 · 390 Inlägg

galenone skrev:
Audifantast: dessa mindre plast skyltar är inte det minnsta svåra att få tag på jag gör 20talet såna dagligen!!  hehe  www.dekalstyling.se   in å vräk vettja!!

Fan vad jag älsakr dej! hehe är det din sida o du som gör dom??

Speedparts That´s why.......
galenone
11 maj 2006 · 45 Inlägg

Audifantast skrev:

galenone skrev:
Audifantast: dessa mindre plast skyltar är inte det minnsta svåra att få tag på jag gör 20talet såna dagligen!!  hehe  www.dekalstyling.se   in å vräk vettja!!

Fan vad jag älsakr dej! hehe är det din sida o du som gör dom??

jepp det är min sida och det är jag som gör dom!!   bestäm alla måtten själv i webb shopen!!

Audifantast Fartälskare
11 maj 2006 · 390 Inlägg

KAn garantera att jag kommer köpa en elle 2 av dej wink känns mycket bra att beställa där! Tack tack

Speedparts That´s why.......
galenone
11 maj 2006 · 45 Inlägg

Audifantast skrev:
KAn garantera att jag kommer köpa en elle 2 av dej wink känns mycket bra att beställa där! Tack tack

fint jag ser fram emot många beställningar till sommaren från alla sveriges hörn å kanter! bara att föra namnet vidare! det behövs inte tackas det är ju därför jag finns! hehe

vitafaran
11 maj 2006 · 142 Inlägg

ludde__mannen skrev:
Svåra att få tag i? Gå till närmaste ställe där du kan trycka upp dekaler och ve dom fixa en! (Ett sådant strälle finns ju överallt! Och dom brukar kunna fixa det mesta!

tummen upp:D gjort samma sak, totalt snyggast!

Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
It is not the fart that counts, it is the smell.
galenone
11 maj 2006 · 45 Inlägg

vitafaran skrev:

ludde__mannen skrev:
Svåra att få tag i? Gå till närmaste ställe där du kan trycka upp dekaler och ve dom fixa en! (Ett sådant strälle finns ju överallt! Och dom brukar kunna fixa det mesta!

tummen upp:D gjort samma sak, totalt snyggast!

må så vara men ser dessa då ut som vv´s egna? för jag kan ganska så garantera att det inte är någon som jobbat så hårt att få dom att se så exakta ut som vi! då vi har framställt egna typsnitt som ser exakt ut som vv´s!men nu ska jag inte bråka självklart kan vilken dekalfirma som helst göra en regplåt men man måste ju promoata sigsjälv! tongue

krylle83
18 maj 2006 · 27 Inlägg

Graphicline.se har ju en del skyltar.. Där är en länk på Graphicline hemsidan, en jäkla massa olika mått man kan beställa.. Kolla och se...

Storleken har betydelse...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang