Angående: Träffar på vintern (med busbilarna)

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
25 december 2009 · 1 778 Inlägg

Snoozy skrev:
jaha jag tror att snuta kommer hålla mer koll på parkeringen sen någon idiot dammat rätt in i ett lastbilssläp nu innan jul.  inte så värst smart av dom o köra slalom mellan lastbilarna som står där.  jag vet att det är sant då jag hörde allt som polisen snacka om ang. det ärendet. och de va inte glada det kan jag säga.

Precis, jag var förbi där nu en sväng efter jobbet. Dom har saltat parkeringen så att allt har löst upp sig och skrapat ihop all jävla snö o is som fanns på parkeringen och gjort en stor vall mitt på plan nere mot vägen. Ikväll hade det frusit på lite igen så nu var det ett fint lager frost på parkeringen istället. Men dom har också öst på en jäkla massa grus.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
iBruce
25 december 2009 · 124 Inlägg

Gjorde dom detta inatt alltså? yikes Jag var där vid 10 och då var allt frid och fröjd.

"Heeeeej dåååå"
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
25 december 2009 · 1 778 Inlägg

iBruce skrev:
Gjorde dom detta inatt alltså? yikes Jag var där vid 10 och då var allt frid och fröjd.

Vet inte när dom gjorde de, men när jag var där fanns de en stor jäkla snö vall och grus på hela parkeringen iaf.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
iBruce
25 december 2009 · 124 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

iBruce skrev:
Gjorde dom detta inatt alltså? yikes Jag var där vid 10 och då var allt frid och fröjd.

Vet inte när dom gjorde de, men när jag var där fanns de en stor jäkla snö vall och grus på hela parkeringen iaf.

Sadface sad

"Heeeeej dåååå"
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
25 december 2009 · 1 778 Inlägg

iBruce skrev:

marwin_of_sweden skrev:

iBruce skrev:
Gjorde dom detta inatt alltså? yikes Jag var där vid 10 och då var allt frid och fröjd.

Vet inte när dom gjorde de, men när jag var där fanns de en stor jäkla snö vall och grus på hela parkeringen iaf.

Sadface sad

men idag har det ju snöat lite igen, så det ordnar sig nog smile vallen är ju bara ett till hinder o sladda runt wink

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
iBruce
25 december 2009 · 124 Inlägg

Jo, har snöat i flera timmar nu smile

Ska nog svänga förbi sen ikväll o kolla läget.

"Heeeeej dåååå"
GTI-TDI bass i stora lass
25 december 2009 · 203 Inlägg

iBruce skrev:
Jo, har snöat i flera timmar nu smile

Ska nog svänga förbi sen ikväll o kolla läget.

låter bra big_smile

iBruce
25 december 2009 · 124 Inlägg

Jag var där kl 19.00 och då var frabror blå på plats, han åkte efter mig hela vägen hem till mjölby yikes

"Heeeeej dåååå"
Snoozy
26 december 2009 ·

iBruce skrev:
Jag var där kl 19.00 och då var frabror blå på plats, han åkte efter mig hela vägen hem till mjölby yikes

Jag va inne en sväng vi 19.00 oxå.  de va där o blängde.  tydligen hade någon vart där strax innan o busat runt

iBruce
27 december 2009 · 124 Inlägg

Antagligen smile

"Heeeeej dåååå"
MiniLee P.l.ä.p
27 december 2009 · 175 Inlägg

jag har varit ute på city cross nu varje kväll i över en veckas tid och det har INTE varit nåra problem med polisen.. dom har inte änns vart där!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Volkswagen Passat 1,8T "LaFamiliaWagon" (1998)
Volvo-lollungen
28 december 2009 · 602 Inlägg

hihi vore ju kul o ha nåt i norrköping annars typ bauhaus lr nåt tongue

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
calmensten
28 december 2009 · 106 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
hihi vore ju kul o ha nåt i norrköping annars typ bauhaus lr nåt tongue

Vi har ju kolmårdsparkeringen, men vet inte hur uppkört det är där uppe nu. Har ínte vart där på ett tag nu..

_MaCCe_ Majestas
29 december 2009 · 1 319 Inlägg

Tror inte Djurparksparkeringe3n är nått att satsa på nu... den är oplogad och uppkörd sedan länge... iom det milda vädret igår och det kalla som kommer har antagligen "puckelpisten" även frusit till is... ingen vill väl köra på sånt underlag ? tongue

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
b-fuel
2 januari 2010 · 246 Inlägg

var det nån som filmade eller tog kort kan ni väl lägga upp dem, filmerna kan ni lägga i tråden som heter "Garagets samling av vinterfilmer 09/10"

iBruce
2 januari 2010 · 124 Inlägg

b-fuel skrev:
var det nån som filmade eller tog kort kan ni väl lägga upp dem, filmerna kan ni lägga i tråden som heter "Garagets samling av vinterfilmer 09/10"

Det var nog bara polisen som filmade. yikes

"Heeeeej dåååå"
_MaCCe_ Majestas
2 januari 2010 · 1 319 Inlägg

Tycker bestämmt vi borde ordna med en till träff, helst i Nrk området.

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang