Tips tack

7-up
18 maj 2006 · 90 Inlägg

tänkte börja bygga ljud i golf II blir det nå tryck om man bygger i baljan eller är det helt vädelöst?
sen ett bra framsystem om ni vet något bra. tacksam för svar.

Polisen gör det med batongen ;D
Ylten
18 maj 2006 · 16 Inlägg

7-up skrev:
tänkte börja bygga ljud i golf II blir det nå tryck om man bygger i baljan eller är det helt vädelöst?
sen ett bra framsystem om ni vet något bra. tacksam för svar.

Jag har en polare som har en dynamic 10" i sin golf och med öppen hatthylla så blir ju hela bilen som en baslåda.. Om du tycker in en fet bas så borde du inte kunna sitta i bilen allt för många timmar...

Ge gärna styling och tips som man enkelt kan fixa på sin audi 80 :)
BMW 328 "Black Pearl 2" (2000)
Enis.E
18 maj 2006 · 50 Inlägg

Grymt framsystem: JL Audio Xr650Csi strax över 4000kr Men är värt varje krona. Har det i min 740 nu och låter långt över mina förväntningar.

Lycka Till !

loudness
18 maj 2006 · 4 554 Inlägg

ja hade en sluten 10a där bak och ett rejält steg.. funka bra för mej.. du har ju absolut inga problem att få in basen i bilen...

jonash SM-Guld Billjud 2007&08
18 maj 2006 · 2 353 Inlägg

7-up skrev:
tänkte börja bygga ljud i golf II blir det nå tryck om man bygger i baljan eller är det helt vädelöst?
sen ett bra framsystem om ni vet något bra. tacksam för svar.

Golf 2...kanon att bygga i smile

Du kan med relativt enkla medel dunka i ett 6.5tums kit fram, sen så en eller ett par basar bak, spelandes antingen bakåt eller uppåt. Bakåt brukar funka fint av erfarenhet.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
7-up
19 maj 2006 · 90 Inlägg

okej okej smile aa har en POWER MDS fanatic låda med en bas med fatboyuphängning nu iaf och ett slutsteg på 300 watt borde väll räcka tills att börja med har inte kopplat så vet inte hur det dunkar men tänkte mig ett värre slutsteg sen och 6*9 i hatthyllan ett par BRL eller nått sen framsystem har jag inte bestämt mig för än.

Polisen gör det med batongen ;D
mr_colt
19 maj 2006 · 41 Inlägg

jag har 2 st 10:or i min balja å de e jäkla tryck i bara dem smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang