Hjälp mig med namn till min hemsida

CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
6 december 2009 · 336 Inlägg

Tjenare!

Kussen bor i Tyskland nu smile så han kan skicka mig lite fina biltillbehöver, xenon, ledljus och ja... u get it.
Så jag tänkte starta upp en hemsida där jag listar vad jag kan plocka hem till folk, behöver dock lite hjälp med namnet. Har några funderingar i skallen men det är inte säkert än..

Jag vill ha ett domännamn som är rätt så kort och enkelt att komma ihåg smile. Samtidigt ska man fatta att det är relaterat till bilstyling o.s.v. big_smile

Tack för hjälpen grabbar (och flickor)..

Senast redigerat av XtremeTuning (8 december 2009)

kawiZz RMR-Crew
6 december 2009 · 478 Inlägg

KinaKvalite.se

lill3bror
6 december 2009 · 1 397 Inlägg
Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
6 december 2009 · 336 Inlägg

kawiZz skrev:
KinaKvalite.se

Snällt smile apropå kvalitén så är det nästan hela produktsortimentet som finns på www.radiopower.se.

Edit: Kommer bara beställa bra produkter.. inte något skräp. smile!

Senast redigerat av XtremeTuning (8 december 2009)

CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
6 december 2009 · 336 Inlägg

lill3bror skrev:
www.xtremestyling.se ?

Jo, låter ju rätt vettigt med tanke på mitt namn ^^ tack för tipset, ska skriva ner det big_smile

Rille0
7 december 2009 · 2 021 Inlägg

ilikepie.com

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
7 december 2009 · 1 948 Inlägg

Passa även på att försöka plocka hem lite mer intressanta saker än just "krimskrams" för det finns det redan 20 000 sidor som håller på med... för att inte nämna alla butiker som man kan handla sånt i...

Ett tips är att se om det går att få hem kjolpaket och dylikt, kanske bilstereoprylar som håller "hyffsad kvalite" ja sånt som folk skulle kunna tänka sig att lägga lite energi på... sånna saker är dyra och om du skulle få tag på billiga saker som faktiskt fungerar hyffsat bra så skulle det vara en hit...

On topic: car-options.se

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
fredriq Olika
7 december 2009 · 907 Inlägg

Eftersom skattemasen granskar alla "kinaprylswebshopar" med lupp är ett hett tips att även regga sig för moms osv, dvs starta ett företag.

Mvh
Fredrik
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang