Bilder: Elmia 2005

chrizz Administratör
26 mars 2005 · 11 783 Inlägg

Jag har inga bilder än (kommer imorrn) men det finns säkert andra av er som har det, därav denna tråd smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
hedberg
26 mars 2005 · 96 Inlägg

inte än... ska dit imån, men bosse på sportbilen.se hade 330 fina bilder som man kan tanka om man e medlem

http://www.hedberg-production.com - Mina bilder o filmer från träffar osv
http://www.poker-bonusar.com - Bästa pokerbonusarna just nu
minid
26 mars 2005 · 31 Inlägg

Jag har ca: 400 bilder ifrån Elmia...

Merca_tony KRT
26 mars 2005 · 42 Inlägg

kan du inte lägga ut några?

Mörkrädd?
Botemedel 5 Extraljus + Ramp
chrizz Administratör
26 mars 2005 · 11 783 Inlägg

Här har ni ett gäng bra bilder... Uppdaterar evenemang med egna bilder under morgondagen.

http://www.cerwinski.com/images/bilspor … mance2005/

Hoppas dessa damer finns kvar imorrn med:
http://www.cerwinski.com/images/bilspor … 50.jpg.htm

big_smile big_smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Mange85
29 mars 2005 · 169 Inlägg

chrizz skrev:
Hoppas dessa damer finns kvar imorrn med:
http://www.cerwinski.com/images/bilspor … 50.jpg.htm

big_smile big_smile

Omg! big_smile, hur fan kunde jag missa dom :[

BMW 335xi (2008)
chrizz Administratör
29 mars 2005 · 11 783 Inlägg

Vet inte ifall ni missat men det finns bilder från elmia här på sajten också: http://www.garaget.org/events/?e=38&c=1

smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ebba
5 april 2005 · 16 Inlägg

Va F*N.. E ni gubbsjuka eller??   tongue

Jag menar var o varenda sida med bilbilder så står det en halvnaken brud på...

E det verkligen så illa att de e tomt i huvet o att er hjärna sitter i K*K :en???

Det verkar iaf inte bättre.. 

Jag tycker att ni e smått Patetiska faktiskt..

De e mycke snack o lite verkstad... smile

Senast redigerat av Ebba (5 april 2005)

chrizz Administratör
5 april 2005 · 11 783 Inlägg

Ebba skrev:
Va F*N.. E ni gubbsjuka eller??   tongue

Jag menar var o varenda sida med bilbilder så står det en halvnaken brud på...

E det verkligen så illa att de e tomt i huvet o att er hjärna sitter i K*K :en???

Det verkar iaf inte bättre.. 

Jag tycker att ni e smått Patetiska faktiskt..

De e mycke snack o lite verkstad... smile

Du menar att vi som plåtar ska vägra ta bilder på tjejerna vid bilarna? Motorsport och vackra damer har alltid hört ihop vad jag kan minnas, vad tusan är det för fel med det nudå? Inte mitt fel att de ålar sig och har väldigt utmanande kläder, det är deras val, jag hade tagit några bilder på dem oavsett.

Jag skulle GÄRNA vilja veta på vilket sätt vi är gubbsjuka förresten, är det fel att tycka någon ser bra ut eller vad är problemet?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
ola@thomasson.nu
5 april 2005 · 31 Inlägg

Ebba, du får åla dig på bilar också om du vill så kan vi fota och hänga upp den här på forumet också! smile

Handen på hjärtat Ebba, visst vill du att pojkar ska titta på dig också? Och ju mer dreggel desto bättre? wink

Senast redigerat av ola@thomasson.nu (5 april 2005)

Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled
Sportsedan
5 april 2005 · 457 Inlägg
Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
Nallen
5 april 2005 · 122 Inlägg

schysta bilder !!

Nallen,
No real power just turbo shit...
Ebba
6 april 2005 · 16 Inlägg

chrizz skrev:

Ebba skrev:
Va F*N.. E ni gubbsjuka eller??   tongue

Jag menar var o varenda sida med bilbilder så står det en halvnaken brud på...

E det verkligen så illa att de e tomt i huvet o att er hjärna sitter i K*K :en???

Det verkar iaf inte bättre.. 

Jag tycker att ni e smått Patetiska faktiskt..

De e mycke snack o lite verkstad... smile

Du menar att vi som plåtar ska vägra ta bilder på tjejerna vid bilarna? Motorsport och vackra damer har alltid hört ihop vad jag kan minnas, vad tusan är det för fel med det nudå? Inte mitt fel att de ålar sig och har väldigt utmanande kläder, det är deras val, jag hade tagit några bilder på dem oavsett.

Jag skulle GÄRNA vilja veta på vilket sätt vi är gubbsjuka förresten, är det fel att tycka någon ser bra ut eller vad är problemet?

Jo det jag menar e ju att om det hade varit nått sk.. tjejdominerat intresse så inte hade det väl stått en massa halvnakna killar där...
De e ju bara att kolla på vilka bilder som har flest komentarer.. de e ju inte precis bilarna... eller hur??

Nä jag ska vänta tills det blir poänglista på garaget sen ska jag klä av mig o lägga mig på huven på en rostig 240 i stringtrosor o kleta in mig med lite skum... sen kommer jag bergis att ha den finaste bilen av alla här..med mest poäng..
Då kommer den ruttna 240 ha mer röster än din fina Saab...

Bara pga av att ni röstar me Dicken.  tongue

Ebba
6 april 2005 · 16 Inlägg

ola@thomasson.nu skrev:
Ebba, du får åla dig på bilar också om du vill så kan vi fota och hänga upp den här på forumet också! smile

Handen på hjärtat Ebba, visst vill du att pojkar ska titta på dig också? Och ju mer dreggel desto bättre? wink

Ja jag skulle kanske göra som jag skrev i förra inlägget tongue

Ska kanske inte skicka min ruttna 240 till skroten då.. den får nog stå kvar på tomten till det blir lite varmare..
Den blir säkert jättepoppis här på garaget...

Nä.. ärligt talat så tycker jag att de e lite löjligt..

chrizz Administratör
6 april 2005 · 11 783 Inlägg

Ebba skrev:

chrizz skrev:

Ebba skrev:
Va F*N.. E ni gubbsjuka eller??   tongue

Jag menar var o varenda sida med bilbilder så står det en halvnaken brud på...

E det verkligen så illa att de e tomt i huvet o att er hjärna sitter i K*K :en???

Det verkar iaf inte bättre.. 

Jag tycker att ni e smått Patetiska faktiskt..

De e mycke snack o lite verkstad... smile

Du menar att vi som plåtar ska vägra ta bilder på tjejerna vid bilarna? Motorsport och vackra damer har alltid hört ihop vad jag kan minnas, vad tusan är det för fel med det nudå? Inte mitt fel att de ålar sig och har väldigt utmanande kläder, det är deras val, jag hade tagit några bilder på dem oavsett.

Jag skulle GÄRNA vilja veta på vilket sätt vi är gubbsjuka förresten, är det fel att tycka någon ser bra ut eller vad är problemet?

Jo det jag menar e ju att om det hade varit nått sk.. tjejdominerat intresse så inte hade det väl stått en massa halvnakna killar där...
De e ju bara att kolla på vilka bilder som har flest komentarer.. de e ju inte precis bilarna... eller hur??

Nä jag ska vänta tills det blir poänglista på garaget sen ska jag klä av mig o lägga mig på huven på en rostig 240 i stringtrosor o kleta in mig med lite skum... sen kommer jag bergis att ha den finaste bilen av alla här..med mest poäng..
Då kommer den ruttna 240 ha mer röster än din fina Saab...

Bara pga av att ni röstar me Dicken.  tongue

Nu tycker jag du är lite vrång...

Vad betygsättningen har med dicken att göra vet jag inte riktigt. Det finns kanske 5-6 tjejer på bilderna här på garaget bland bilarna tror jag, och det finns nästan 37000 kommentarerr. Att dessa få flickor skulle fått dessa kommentarer och alla tusentals röster får mig att dra lite på smilbanden.

Om du kollar på bilderna från senaste elmia-mässan (vilket är väl varför du tog upp det för det första?) så ser du att tjejerna visst har fått kommentarer, men att majoriteten ändå ligger på bilarna. Det finns totalt 91 kommentarer just nu, varav 6 av dem är på tjejerna. Det finns 16 bilder med tjejer totalt och bara 3 av dem är kommenterade med 2 kommentarer var. Resen ligger på bilarna... Är det gubbsjukt?

Ursäkta om jag kanske tar det hela på för mycket allvar, men jag gillar inte när jag blir kallad patetiskt och när det inte ligger någon ordentlig grund bakom det.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Redbull Moderator+
6 april 2005 · 1 081 Inlägg

Jag gillar att titta på tjejer, något som är fel med det?

Dock tycker jag faktiskt det är för mycket på motormässor. Visst trevligt att se på, men som av allt annat kan det bli för mycket. Dock får jag erkänna att av dom kort på elmia jag tittat på tex så har nog 50-60% vart halvnakna tjejer på och därför jag tittat på dom.

Kalla mig gubbsjuk eller snuskigt, jag tänder på sånt med big_smile (okej det var ett skämt)

Mvh

Vem jag?
Ebba
7 april 2005 · 16 Inlägg

chrizz skrev:
Nu tycker jag du är lite vrång...

Okej då.. jag ger mig..  hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang