Eftersnack på Vinter träffe n 19/12 Stinsen !

volvo_nr1
21 december 2009 · 64 Inlägg

Mmm KK det bästa valet ;D

Rock-Star
21 december 2009 · 2 982 Inlägg

wadde skrev:
Vi får kalla det för spridda skurar med bilar, kanske får försöka med lite bättre samåkning nästa gång.

BlauMes skrev:
Sen var det någon här som nästan smällde min bil!
(Du vet vem du är) wink

Vart inga jätte schyssta kort för min del. Ska kolla lite vad som blev.

Fan, vad vare jag gjorde denhär gången ? tongue
Får försvara mig med det vanliga om jag var skyldig till nått "Det var ju flera centimeter kvar"

'
samt även hålla tiderna.
jag kom dit(p-huset jakan) 21.15 och de va tomt., trots att det anonserades om 2130(avfärd mot stinsen)
därefter snackar ni nu om barkarby när det utanonserades STINSEN.
sen har någon inte brytt sig om att släcka marschallerna som sattes ut vid infarten till jakans p-garage.(dock vet jag inte om de va någon från garaget.org som hade satt upp dessa marschaller)

Senast redigerat av Residence (22 december 2009)

OverBoosted AUTOBAHNRASER
21 december 2009 · 3 804 Inlägg

Jag åkte ju direkt till det där jävla stinsen vid 21 tiden... jävla nitlott! Men men skitsamma!


Bmw osv..
Patchi
21 december 2009 · 237 Inlägg

om några ska träffas i kungen kurva så räkna med mig wink tror att det går att få ihop ett ganska stort gäng till lite bus på södra sidan smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
BlauMes
21 december 2009 · 1 801 Inlägg

Patchi skrev:
om några ska träffas i kungen kurva så räkna med mig wink tror att det går att få ihop ett ganska stort gäng till lite bus på södra sidan smile

Upp med den tråd om det! Du var ju bra på det där med träff arrangemang sist vi skulle va i Kungens kurva! smile

Till Residence: Det var samling kl 20. och avgång 20.30. vi åkte till och med senare än så.

Saab 9-3 (2008)
Rock-Star
21 december 2009 · 2 982 Inlägg

BlauMes skrev:

Patchi skrev:
om några ska träffas i kungen kurva så räkna med mig wink tror att det går att få ihop ett ganska stort gäng till lite bus på södra sidan smile

Upp med den tråd om det! Du var ju bra på det där med träff arrangemang sist vi skulle va i Kungens kurva! smile

Till Residence: Det var samling kl 20. och avgång 20.30. vi åkte till och med senare än så.

detta är vad Batmangg skrev i inför tråden..

batmangg skrev:
Nu var det dags att dra igång en vinterträff då vi har fått lite snö på marken. Så Klockan 20:00 på lördag den 19/12 träffas vi i jakobsbergs parkerings hus och runt 21:30 drar vi till stinsen parkeringen för att ha lite mer action på kvällen  Alla som åker till jakobsberg och ser att ingen är där vid den tiden kan åka till stinsen parkeringen då vi säkert redan har åkt dit. Jag valde även lördag för  att det var flera stycken som tyckte att vi borde köra lördag för att dom av olika skäl inte kunde vara med på fredagar
Vi kan väl se till att alla drar 21:30 från p huset så åker vi i en led dom som vill sladda kan köra längst fram och dom som inte vill leka eller inte så kunniga o inte vill riskera att åka in i någon kan vara bak på leden  Kom så ska ni se att vi kommer ha en trevlig kväll ;D

vart ser jag 2030 ?? vart ser jag barkarby ??

Dellan1980 Sir skrotnisse
21 december 2009 · 191 Inlägg

Residence skrev:

BlauMes skrev:

Patchi skrev:
om några ska träffas i kungen kurva så räkna med mig wink tror att det går att få ihop ett ganska stort gäng till lite bus på södra sidan smile

Upp med den tråd om det! Du var ju bra på det där med träff arrangemang sist vi skulle va i Kungens kurva! smile

Till Residence: Det var samling kl 20. och avgång 20.30. vi åkte till och med senare än så.

detta är vad Batmangg skrev i inför tråden..

batmangg skrev:
Nu var det dags att dra igång en vinterträff då vi har fått lite snö på marken. Så Klockan 20:00 på lördag den 19/12 träffas vi i jakobsbergs parkerings hus och runt 21:30 drar vi till stinsen parkeringen för att ha lite mer action på kvällen  Alla som åker till jakobsberg och ser att ingen är där vid den tiden kan åka till stinsen parkeringen då vi säkert redan har åkt dit. Jag valde även lördag för  att det var flera stycken som tyckte att vi borde köra lördag för att dom av olika skäl inte kunde vara med på fredagar
Vi kan väl se till att alla drar 21:30 från p huset så åker vi i en led dom som vill sladda kan köra längst fram och dom som inte vill leka eller inte så kunniga o inte vill riskera att åka in i någon kan vara bak på leden  Kom så ska ni se att vi kommer ha en trevlig kväll ;D

vart ser jag 2030 ?? vart ser jag barkarby ??

Det va precis jag uppfatta det med smile och jag o chevyn va på stinsen smile

BlauMes
21 december 2009 · 1 801 Inlägg

Residence skrev:

BlauMes skrev:

Patchi skrev:
om några ska träffas i kungen kurva så räkna med mig wink tror att det går att få ihop ett ganska stort gäng till lite bus på södra sidan smile

Upp med den tråd om det! Du var ju bra på det där med träff arrangemang sist vi skulle va i Kungens kurva! smile

Till Residence: Det var samling kl 20. och avgång 20.30. vi åkte till och med senare än så.

detta är vad Batmangg skrev i inför tråden..

batmangg skrev:
Nu var det dags att dra igång en vinterträff då vi har fått lite snö på marken. Så Klockan 20:00 på lördag den 19/12 träffas vi i jakobsbergs parkerings hus och runt 21:30 drar vi till stinsen parkeringen för att ha lite mer action på kvällen  Alla som åker till jakobsberg och ser att ingen är där vid den tiden kan åka till stinsen parkeringen då vi säkert redan har åkt dit. Jag valde även lördag för  att det var flera stycken som tyckte att vi borde köra lördag för att dom av olika skäl inte kunde vara med på fredagar
Vi kan väl se till att alla drar 21:30 från p huset så åker vi i en led dom som vill sladda kan köra längst fram och dom som inte vill leka eller inte så kunniga o inte vill riskera att åka in i någon kan vara bak på leden  Kom så ska ni se att vi kommer ha en trevlig kväll ;D

vart ser jag 2030 ?? vart ser jag barkarby ??

Sorry my bad. smile

Däremot så var det samling kl 20.00 då tycker jag man kan ta och vara där då. Jag och några polare var på väg till stinsen när vi såg att dom flesta var på ikea i barkarby. Så vi stannade där.

Senast redigerat av BlauMes (21 december 2009)

Saab 9-3 (2008)
Rock-Star
21 december 2009 · 2 982 Inlägg

BlauMes skrev:

Residence skrev:

BlauMes skrev:
Upp med den tråd om det! Du var ju bra på det där med träff arrangemang sist vi skulle va i Kungens kurva! smile

Till Residence: Det var samling kl 20. och avgång 20.30. vi åkte till och med senare än så.

detta är vad Batmangg skrev i inför tråden..

batmangg skrev:
Nu var det dags att dra igång en vinterträff då vi har fått lite snö på marken. Så Klockan 20:00 på lördag den 19/12 träffas vi i jakobsbergs parkerings hus och runt 21:30 drar vi till stinsen parkeringen för att ha lite mer action på kvällen  Alla som åker till jakobsberg och ser att ingen är där vid den tiden kan åka till stinsen parkeringen då vi säkert redan har åkt dit. Jag valde även lördag för  att det var flera stycken som tyckte att vi borde köra lördag för att dom av olika skäl inte kunde vara med på fredagar
Vi kan väl se till att alla drar 21:30 från p huset så åker vi i en led dom som vill sladda kan köra längst fram och dom som inte vill leka eller inte så kunniga o inte vill riskera att åka in i någon kan vara bak på leden  Kom så ska ni se att vi kommer ha en trevlig kväll ;D

vart ser jag 2030 ?? vart ser jag barkarby ??

Sorry my bad. smile

Däremot så var det samling kl 20.00 då tycker jag man kan ta och vara där då. Jag och några polare var på väg till stinsen när vi såg att dom flesta var på ikea i barkarby. Så vi stannade där.

har väldigt svårt att förstå HUR du kan tycka att "man kan ta o vara där 2000" när man ändå berättar att man åker 2130..?

Senast redigerat av Residence (21 december 2009)

BlauMes
21 december 2009 · 1 801 Inlägg

Residence skrev:

BlauMes skrev:

Residence skrev:

detta är vad Batmangg skrev i inför tråden..

vart ser jag 2030 ?? vart ser jag barkarby ??

Sorry my bad. smile

Däremot så var det samling kl 20.00 då tycker jag man kan ta och vara där då. Jag och några polare var på väg till stinsen när vi såg att dom flesta var på ikea i barkarby. Så vi stannade där.

har väldigt svårt att förstå HUR du kan tycka att "man kan ta o vara där 2000" när man ändå berättar att man åker 2130..?

Har man sagt samling 20.00 så dräller man inte in 21.28. Visst om du inte kan och säger det i förväg men annars tycker jag det är riktigt gris stil.

Om det står i en familjemiddags inbjudan "Var där 20.00 men vi börjar äta 21.30"
Inte fan dräller du in 21.30 då?

EDIT: Fick du problem på vägen så accepterar jag det helt klart. Men tycker det är fel att drälla in sent utan orsak.

Senast redigerat av BlauMes (21 december 2009)

Saab 9-3 (2008)
Rock-Star
22 december 2009 · 2 982 Inlägg

BlauMes skrev:

Residence skrev:

BlauMes skrev:
Sorry my bad. smile

Däremot så var det samling kl 20.00 då tycker jag man kan ta och vara där då. Jag och några polare var på väg till stinsen när vi såg att dom flesta var på ikea i barkarby. Så vi stannade där.

har väldigt svårt att förstå HUR du kan tycka att "man kan ta o vara där 2000" när man ändå berättar att man åker 2130..?

Har man sagt samling 20.00 så dräller man inte in 21.28. Visst om du inte kan och säger det i förväg men annars tycker jag det är riktigt gris stil.

Om det står i en familjemiddags inbjudan "Var där 20.00 men vi börjar äta 21.30"
Inte fan dräller du in 21.30 då?

EDIT: Fick du problem på vägen så accepterar jag det helt klart. Men tycker det är fel att drälla in sent utan orsak.

1) jag "drällde" inte in 2128,(vart fick du det klockslaget ifrån?) jag kom till phuset 2115 och jag var inte ensam heller.(dvs fler tog er på orden precis som mig- den mörka golfen med 8000K)

2) du kan aldrig någonsin jämföra en bilträff med en familjemiddag. jag vet inte hur du prioriterar men familjemiddagar är något mer värdefullt än en bilträff.  Din liknelse är iaf väldigt kass.
denna är bättre:  nattklubben öppnar 2100 och någon brud ska uppträda 2300, är det fel av dig att dyka upp 2245 ?? eller trycker du i kön redan vid 2100 me polarna?

3) med "grisigt" förstår jag givetvis att du är ute efter att jag ska visa "respekt" genom att dyka upp på träffen kl 2000 och stå i -8gradig kyla i 1½timma. Det finns ingen chans att jag står ute i kylan i -8grader. Jakans p-hus är inget värmegarage, det är ett öppet-kallgarage där den enda värme som "skulle" kunna gå att få är värmen från de iskalla lysrören som i taket. Nej jag pallar inte leka allan-ballan sittandes i bilen som en mupp.
bör jag komma dit och sitta och trycka i bilen som en mupp? - nej, jag kommer hellre lite senare då ni säger att ni ska dra 2130 till stinsen. men bara för att va säker så kommer jag dit en kvart innan och jag vet ju redan vilken plats ni ska till. jo, Stinsen.
men nej ni har istället åkt 30min tidigare än planerat ...... nu passade barkarby bättre.

men fine, antingen ska jag sitta i bilen och leka mupp eller så ska jag försöka vara synsk nästa träff om jag inte känner för att stå och frysa i -8grader.

Senast redigerat av Residence (22 december 2009)

Roos
22 december 2009 ·

Residence skrev:
1) jag "drällde" inte in 2128,(vart fick du det klockslaget ifrån?) jag kom till phuset 2115 och jag var inte ensam heller.(dvs fler tog er på orden precis som mig- den mörka golfen med 8000K)

2) du kan aldrig någonsin jämföra en bilträff med en familjemiddag. jag vet inte hur du prioriterar men familjemiddagar är något mer värdefullt än en bilträff.  Din liknelse är iaf väldigt kass.
denna är bättre:  nattklubben öppnar 2100 och någon brud ska uppträda 2300, är det fel av dig att dyka upp 2245 ?? eller trycker du i kön redan vid 2100 me polarna?

3) med "grisigt" förstår jag givetvis att du är ute efter att jag ska visa "respekt" genom att dyka upp på träffen kl 2000 och stå i -8gradig kyla i 1½timma. Det finns ingen chans att jag står ute i kylan i -8grader. Jakans p-hus är inget värmegarage, det är ett öppet-kallgarage där den enda värme som "skulle" kunna gå att få är värmen från de iskalla lysrören som i taket. Nej jag pallar inte leka allan-ballan sittandes i bilen som en mupp.
bör jag komma dit och sitta och trycka i bilen som en mupp? - nej, jag kommer hellre lite senare då ni säger att ni ska dra 2130 till stinsen. men bara för att va säker så kommer jag dit en kvart innan och jag vet ju redan vilken plats ni ska till. jo, Stinsen.
men nej ni har istället åkt 30min tidigare än planerat ...... nu passade barkarby bättre.

men fine, antingen ska jag sitta i bilen och leka mupp eller så ska jag försöka vara synsk nästa träff om jag inte känner för att stå och frysa i -8grader.

Hahaha bittra jävel lol. Men det är Okej, för jag håller med dig.

Maikel
22 december 2009 · 161 Inlägg

Hur som hälst.... När blir det träff i kungens kurva smile

Roos
22 december 2009 ·

Maikel skrev:
Hur som hälst.... När blir det träff i kungens kurva smile

När en inför tråd dyker upp?

wadde Tryck och pys-åka
22 december 2009 · 884 Inlägg

undrar om man ska våga göra en tråd. Det är utlovad 10cm snö till ikväll, av snälla fina SMHI.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 december 2009 · 3 804 Inlägg

Patchi skrev:
om några ska träffas i kungen kurva så räkna med mig wink tror att det går att få ihop ett ganska stort gäng till lite bus på södra sidan smile

bara starta tråd... kan nog bli lika stort på södra sidan.. finns dock bättre områden än kk ..


Bmw osv..
WeDo
22 december 2009 · 3 390 Inlägg

Som sagt... Nya träffar disskuteras i nya trådar, inte i Eftersnack.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
KBerglund Bilskadeentusiast
22 december 2009 · 291 Inlägg

1) jag "drällde" inte in 2128,(vart fick du det klockslaget ifrån?) jag kom till phuset 2115 och jag var inte ensam heller.(dvs fler tog er på orden precis som mig- den mörka golfen med 8000K)

det måste va min golf du menar mk3 vr6 mbål och 8000k... jag kom tidigt men jag åkte till barkabyparkeringen 20:30 för det blev tråkigt sedan återvände jag till garaget 21.30 men då var det tomt... då åkte jag till stinsen men där var det oxå tomt.
Så det var bara lite action på barkarby efter polisen drog. Hade jag vetat att det blev barkaby hade ni fått se en fyrhjuling på ställ hela kvällen.. Men vi åkte till solvalla och lunda sedan.

Senast redigerat av KBerglund (22 december 2009)

OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 december 2009 · 3 804 Inlägg

WeDo skrev:
Som sagt... Nya träffar disskuteras i nya trådar, inte i Eftersnack.

Man får ju inte starta en tråd för att diskutera träff? Man måste komma med en klar träff annars blir den låst? Då är det väl bäst att diskutera i en sån här tråd om ny träff än att starta massa trådar som blir låsta??


Bmw osv..
BlauMes
22 december 2009 · 1 801 Inlägg

OverBoosted skrev:

WeDo skrev:
Som sagt... Nya träffar disskuteras i nya trådar, inte i Eftersnack.

Man får ju inte starta en tråd för att diskutera träff? Man måste komma med en klar träff annars blir den låst? Då är det väl bäst att diskutera i en sån här tråd om ny träff än att starta massa trådar som blir låsta??

Om jag har fattat det rätt så får du det om den heter liknande "Angående Kungens kurva träff" Eller något sådant tongue

Saab 9-3 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang