Ha samlag i bilen, ett mysigt ställe!

Snitch Ointresserad.
24 december 2009 · 936 Inlägg

JapMax skrev:
Slavinnan va ju helt klart den mest konstruktiva mest givande ställningen hittills, varför inte bara kalla det våldtäkt?

Dagens asgarv lol

Teabag appreciation club.
Hillbill Redneck life
25 december 2009 · 357 Inlägg

Tycker helt klart att ridning e skönast i bilen kan bero på att ridning är min favoritställning (då jag är mycket lat) och bilen är mitt favoritställe perfekt matchning;)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
r3zz1 mulle mek
25 december 2009 · 679 Inlägg

seriöst vem kan inte hålla sig tills man kommer hem och pökar i en skön säng ist för i en bil ? tongue
sängen är det fritt och gott om utrymme  jämfört med en bil där det är trångt o varmt.
då menar jag inte skåpbilar osv stora bilar tongue.


är man desperat och jävligt kåt så visst funkar det o köra en snabbis i bilen men aa tongue

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
Merc_ Ät gul snö, de kan vara öl
25 december 2009 · 223 Inlägg

M103 skrev:

Merc_ skrev:
men en BJ under körning är inte heller helt fel wink

Men då får man inte tvärnita. smile

Aldrig provat att tvärnita, dock inte så bra att någon utför detta på en själv när man blir bogserad av ens egen far, och att glömma bort den enkla saken av att han har en backspegel (!!!) i bilen, det kan resultera i pinsamma skratt och "mobbing" från faderns sida =P

Volvo 855R (1996)
RedQueen
25 december 2009 · 12 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:
Doggystyle speciale

Leta upp en handduk, halsduk eller liknanade.

Tjejen ställer sig på alla fyra typ på taket lr vafan du nu vill ha henne, Su som kille tar fram halsduken och drar den framför tjejens höfter och kan då ”hålla tyglarna”. På det sättet kan du kontrollera tjejens kropp och hastighet.

Denna ställning är så otroligt skön sexig och dominant, och samtidigt väldigt enkel

~~~~~~~~~~~~~~~~

Spikmattan http://static.lyckokatten.se/media/2009 … kmatta.jpg

Den som vill ha mest stimuli ligger på spikmatta. Partnern kan köra missionär eller rida. Obeskrivlig orgasm Funkar bra i E-klass kombi.....

~~~~~~~~~~~~~~~~

Slavinnan

Extremt bra om du som kille gillar att ha kontroll
placera din *** i hennes röv och knulla henne så hårt du kan, i den här ställningen betämmer killen allt!

Denna ställning är dock liggande, men allt går om man vill smile

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ängeln ( En till er tjejer ) wink

Den här ställning får dig tjejen att älska mig *host* *host* menade förstås DIN kille ännu mera. big_smile

Du som är tjej ska ligga på din kille, det är som missionären fast det är tjejen som ligger på killen. tongue

Han ska ta sina armar runt och samma sak ska tjejen göra om honom, ni ska ligga så tight som möjligt, han ska nu föra upp bena mot henne och samtidigt trycka henne neråt så han kommer så långt in som möjligt, detta ger en extra skön känsla för tjejen.

Sen är det bara att köra på. Desto fortare desto bättre för dig som tjej. Och eftersom han inte kan komma så långt ut så är det här en perfekt ställning för de killar som ofta kommer fort.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

X-Ställningen

En annan "easy-rider ställning" denna var kallad ”en vinnare för ihållande långsamt umgänge” av Alex Comfort, M.D, i hans bäst säljande bok, Glädjen av Sex. Starta helt penetrerad, med henne sittandes i en bakvänd ridställning. Knäpp ihop dina händer i hennes och flytta dem till sidorna av era kroppar. Sedan lägger hon sig bakåt mellan dina ben, som bör justeras till att ni ”saxar” varandra. Långsamma, lediga vickande rörelser kommer att vara tillräckligt stimulering för att ersätta den begränsade rörelse förmågan. Ni kan variera ställningen genom att antingen du eller hon intar en mer sittande ställning.




Nu vet jag inte om ngn redan skrivit gn av dessa ställningar redan då jag inte läst alla sidor. smile
Hoppas iaf att jag gav er några bra tips!

På taket?! :S
Haha då om nåt lär de ju bli bucklor tongue Såå inte värt det

Jag kan motstå allt, utom frestelser
Aruzo Ace Ventura
25 december 2009 · 1 240 Inlägg

Merc_ skrev:

M103 skrev:

Merc_ skrev:
men en BJ under körning är inte heller helt fel wink

Men då får man inte tvärnita. smile

Aldrig provat att tvärnita, dock inte så bra att någon utför detta på en själv när man blir bogserad av ens egen far, och att glömma bort den enkla saken av att han har en backspegel (!!!) i bilen, det kan resultera i pinsamma skratt och "mobbing" från faderns sida =P

big_smile

Hur mobbad blev du? tongue

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
HighVoltage
25 december 2009 · 246 Inlägg

Mot huven eller bakluckan är bäst wink

Människor med smak kör bilar med flak!
Mitsubishi Lancer "Evo-kombi" (2000)
xXchamXx94 Studerande
27 december 2009 · 727 Inlägg

Hahah konstig fråga, skaffa en stor bil, fäll ner baksätet, och ha sex där big_smile så tips från en 15-årig hahah tongue Är inte det lite svårt med doogie i en bil? Ajah hahah smile

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Strongman
27 december 2009 · 203 Inlägg

Har inte kunnat ha sex i en bil sedan jag ägde en Van..
Bortskämd jovisst, men vilka minnen!

_Wallis_
27 december 2009 · 4 506 Inlägg

Tjejen_i_Volvo skrev:
Hej!
Kom o tänka på en sak... är verkligen seriös med denna frågan.
Vilka sexställningar funkar bäst i bilen?
Sist så satt han i passagerarsätet, som var lite baklutat och jag satt på honom och red. Det var kul, men jag fick sån himla kramp i mitt ben att jag nästan inte kunde trycka ner kopplingspedalen på vägen hem.
Berätta gärna om egna erfarenheter!
Tacksam för svar!
m.v.h
Tjejen_i_volvo

Vänd på steken. Ta passagerar sätet och dra bak det max samt fäll ryggstödet en bit.
Du (tjej) ligger med bena upp i taket eller va fan du nu vill ha dem och killen med bena ner
i fotutrymmet. Funkar fint och är te.x bättre än baksätet där du får bältes låsen i ryggen vilket ej e bekvämt.

Sedan var det ngn som frågade om aktiviteter under färd. Har fått Bj under färd och det var väll så där.
Man njuter ej av det direkt då man får koncentrera sig på trafiken, samt att bussar och lastbilar har en dum höjd vilket ger deras passagerare en bra möjlighet att se in...

//W

Kan du andas kan du dö.
Hassoni
30 december 2009 · 92 Inlägg

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:
Överskattat och jävligt krångligt. Går inte kombinera bra med bilkörning.

Farthållare och avsugning är svaret på långkörning. Resten får vänta till sen.

Köp en Aero och bli tillfredsställd under resan. Typiskt volvoproblem detta...

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Tror han kommer längre med sin 9-3 än du med din 940..

IX ____________________________________
30 december 2009 · 1 340 Inlägg

Hassoni skrev:

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:
Överskattat och jävligt krångligt. Går inte kombinera bra med bilkörning.

Farthållare och avsugning är svaret på långkörning. Resten får vänta till sen.

Köp en Aero och bli tillfredsställd under resan. Typiskt volvoproblem detta...

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Tror han kommer längre med sin 9-3 än du med din 940..

Vem vill ha en tjej som knullar en bara för man har en fin bil?? yikes

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
Hassoni
30 december 2009 · 92 Inlägg

RightFront skrev:

Hassoni skrev:

BrajjAxx skrev:

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Tror han kommer längre med sin 9-3 än du med din 940..

Vem vill ha en tjej som knullar en bara för man har en fin bil?? yikes

En fin bil drar till sig ögon:)

IX ____________________________________
30 december 2009 · 1 340 Inlägg

Hassoni skrev:

RightFront skrev:

Hassoni skrev:

Tror han kommer längre med sin 9-3 än du med din 940..

Vem vill ha en tjej som knullar en bara för man har en fin bil?? yikes

En fin bil drar till sig ögon:)

Från "Gold-Diggers" ja wink

Bara bilen inte är ett vrak så spelar de inte roll vad jag förstår, hellre en Volvo 145 i nyskick än en tre år gammal rostig SAAB som luktar gubbe och läcker in vatten (ingen SAAB människa tar illa upp nu, de var ett exempel)

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
Hillbill Redneck life
30 december 2009 · 357 Inlägg

Hassoni skrev:

RightFront skrev:

Hassoni skrev:

Tror han kommer längre med sin 9-3 än du med din 940..

Vem vill ha en tjej som knullar en bara för man har en fin bil?? yikes

En fin bil drar till sig ögon:)

men är väll f*n inte ögonen man ska pippa;) bättre med en bil som lockar killar eller tjejer beroende på vilket håll men svingar sig åt eller varför inte vara som tarzan som svingar sig åt bägge hållen;) (det sista e snott från full frys)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
Martin 9-3 Fisketokig
30 december 2009 · 2 997 Inlägg

reaser skrev:

Hassoni skrev:

RightFront skrev:

Vem vill ha en tjej som knullar en bara för man har en fin bil?? yikes

En fin bil drar till sig ögon:)

men är väll f*n inte ögonen man ska pippa;) bättre med en bil som lockar killar eller tjejer beroende på vilket håll men svingar sig åt eller varför inte vara som tarzan som svingar sig åt bägge hållen;) (det sista e snott från full frys)

Hehe.

Kan ju för kul berätta att jag hade nästan precis köpt bilen när jag skulle träffa sambon för första gången.

Jag hade sagt att jag körde en Saab, en 93a med betoning på att 93 skulle vara årsmodellen.
Hon sa då att hon gillade Saab och att drömbilen var en Ny Saab 9-3 Aero, svart såklart. smile
Bestämde träff på en parkering och hon stod där när jag svängde in med bilen.

Sen om bilen har hjälp mig vete fan.
Men med tanke på att vi har gemensam ekonomi rakt igenom, hon får knappt köra 9-3an så länge jag själv är nykter samt att vi varit tillsammas i snart 4år och förlovad i 2år så börjar jag tro på att bilen hade mindre och mindre effekt.

big_smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
mr_yeahman Krom-fascisten
30 december 2009 · 439 Inlägg

Jevla saab å så..

Gillar man att göka mycke i bilen så investera i en porrigt inredd Van, typ BDSM-källare tema i bilen.. eller valfritt..
Testat i naturen.. det suger. får man inte en kotte upp i röven har man tur.

Är man en snål jävel och inte vågar ta hem sina fjortizragg så är volvokombi det enda alternativet.. och limma upp spegel i taket därbak..   Den är billigare att äga än van..och det är en volvo..
bonnfjortizarna blir mer kåta i volvo än saab.. Saab = 4ever nerd and virgin..

Glöm för bövlen inte att kränga på all EPA-"styling" som finns att få tag på/egentillverka/modda.. det drar till sig fjortisarna bättre, och håller andra (speciellt Saabhoror) borta från din kärra..

Merclone Leg. Spådam
30 december 2009 · 816 Inlägg

Ett ord som löser alla problem: CAB.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Janneutanb
30 december 2009 · 7 271 Inlägg

Jag kör lastbil med sovhytt, hehehe

Perry86
31 december 2009 · 51 Inlägg

Merclone skrev:
Ett ord som löser alla problem: CAB.

Löser ingenting, riktigt jävla trångt ändå  tongue

Chevrolet Corvette "C4" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang