Stulen 945 i Vänersborg 6 juli.. Letar köpare av delar!

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
30 december 2009 · 153 Inlägg

Hej! Min 945 Polar blev stulen natten till den 6 juli i Vänersborg. Jag undrar därför nu om det finns någon som köpt t.ex svart skinn inredning, D24 tic med polerat insug, m90 till diesel, 960 front (platina beige met.), 960 lister, kofångare bak 965, kicker baslåda 2*12, kicker steg 350w, helt ny panasonic stereo, glastaklucka eller något annat som kan ha kommit från min bil. Även om det finns någon som köpt fälgar Mille miglia VR 19" till volvo där en fälg är 5/112 (mercedes) med 215/35-19 Kumho ecsta av någon runt vänersborg eller så. Är tacksam för alla svar, men ta dom helst via PM, eller mail theonlyone@live.se! Bilder på bilen finns på min profil. MVH// Davve P.s Jag lägger ut efterlysning först nu av strategiska skäl, inte för att jag är efterbliven! D.s.

!!OBS!! JAG VILL INTE HA TILLBAKA MINA SAKER! JAG ÄR BARA UTE EFTER DEN/DOM SOM STAL MIN BIL !!OBS!!

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Tiger1978 Fattig student
30 december 2009 · 1 282 Inlägg

Smart drag att vänta.. Hoppas du får tag på idioterna..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
benicio
14 januari 2010 · 1 Inlägg

varför vill du få tag i dom?? vad kan du göra åt saken?

Turbojesus Flickspanare
18 januari 2010 · 728 Inlägg

Han vill nog ta ett snack med dom där typerna.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
turbo_freak_89
18 januari 2010 · 123 Inlägg

benicio skrev:
varför vill du få tag i dom?? vad kan du göra åt saken?

dum fråga.

Turbojesus Flickspanare
18 januari 2010 · 728 Inlägg

turbo_freak_89 skrev:

benicio skrev:
varför vill du få tag i dom?? vad kan du göra åt saken?

dum fråga.

ja precis. håller med.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
jimbon
19 januari 2010 · 711 Inlägg

Hoppas du lyckas hitta tattarna..

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
23 januari 2010 · 153 Inlägg

Jag misstänker en kille som står mig rätt nära, men jag behöver bevis eller någon som har köpt saker som kan tänkas komma från bilen. Har dels misstänkt honom från början, och alla som jag pratat med har sagt att de hört att det skulle vara denna killen. Så om någon vet minsta lilla så vädjar jag till dessa att berätta, jag kommer absolut inte avslöja något om vem du är eller hur jag fått reda på fakta. Och till dig som undrade vad jag kan göra: Det finns folk som jobbar med att driva in skulder.... Jag tvekar inte en sekund på att sälja vidare skulden till någon som kan samla in den på bättre sätt än jag. Mvh Davve

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
_Wallis_
23 januari 2010 · 4 506 Inlägg

Var den stulen den 6 juni så kan du nog släppa alla förhoppningar om att återfinna den.
De unika delarna kan du dock kanske återfinna om någon köpt dem i så kallad "god tro" (Vilket förövrigt inte gäller rättsligt längre)

För han själv lär ju inte använda något utav det som var lite unikt för din bil, Men lycka till.
Vh W

Kan du andas kan du dö.
tc3e
23 januari 2010 · 165 Inlägg

varför väntade du med att göra en tråd ett halv år senare?? hoppas du iaf får tag på den/dom wink

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
25 januari 2010 · 153 Inlägg

Jag räknar inte med att hitta bilen, och jag tänker absolut inte begära några saker tillbaka ifall jag hittar någon som köpt saker ifrån den som stal bilen. Jag vill bara veta ver de fått dom ifrån.

Och anledningen till att jag lägger ut efterlysning först nu är för att det är större risk att delar har kommit ut ur gömmorna och blivit sålda nu än precis efter stölden...

Mvh Davve

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Rock-Star
27 januari 2010 · 2 982 Inlägg

Bästa draget är att be ngn riktig kompis sätta ut köpes annonser på ex fronten 960 i just där den misstänkta bor.

Skaffa ett kontantkort och en skitmobil på tradera för 100kr. Sen när säljaren ringer så svarar din polare med annat namn som på annonsen och stämmer träff.

Du följer öed och tittar på delarna... Har du tur så får du "chans"

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
27 januari 2010 · 153 Inlägg

Jo de klart men vid detta laget borde allt utav värde vara sålt, så jag letar som sagt efter de som har köpt grejerna från min bil... Om man till exempel köpt en platina-beige front så kan man ju höra av sig och berätta varifrån.. eller som sagt fälgarna, då den uppsättningen med fälgar är väldigt ovanlig då en fälg är till mercedes... Vill inte få tillbaka grejerna, utan få reda på vem som sålt dom... ett telefonnr eller vad som helst.

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang