Bmw 518 I

aly
22 maj 2006 · 84 Inlägg

hej.
jag är en student med lite budget . så jag undrar om denna bil är värd och köpa och senare styla den lite?

http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=82 … splundsbil

liksom om det finns prylar man kan köpa till det?




har redan  ljud systemet och så.

vad jag behöver skulle va  spoiler o sånt.. men till denna bwm är jag osäkert..

BoraV6
22 maj 2006 · 677 Inlägg

Finns väl mycket styling. Men du är medveten om att en bil med den vikten och dom hk blir ifrån körd ordentligt av en Nissan sunny 1,6 från -92

Dom är tokslö och drar där med mycket soppa eftersom du måste gasa fullt överallt för att ta dig ram.

Mycket dåligt alternativ till motor.

ostmacka
22 maj 2006 · 11 Inlägg

Kolla på www.autopower.se
Där har du massor av nyttig information om allting BMW. Om du kollar i modellguiden kan du dessutom se hur mycket soppa den drar och jämföra med andra motoralternativ.

Andree
22 maj 2006 · 827 Inlägg

för klen motor, då blir den lätt tråkig och det e inte kul att lägga ut pengar på en bil som har gått så långt som den har gjort. sj köper jag aldrig en bil som gått över 20000.
köp hellre en 320 e30 dom e billiga o dom dricker nog lika mkt som den 518 om inte mindre om man har en lätt fot, men om man vill så rör dom ju på sig. men om du vill ha en stor bil köp en peugeot 605, dom e jävligt billiga nu o dom e tacksamma att styla wink

Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
Dodge Charger "440" (1972)
Andree
5 juli 2006 · 827 Inlägg

poppe skrev:
BoraV6: Visst fan är dom slö, men att dom dricker mkt soppa var då en grym överdrift.

Man åker riktigt bra i dessa vagnar även om dom är slö, kolla så att kamremmen är bytt, bytesintervallen är var 4000;e mil.

Andree: Att råda han att köpa en 320 E30 är ju rätt korkat när dom dricker lika mkt som en 325;a och går i princip lika bra som en 318.

Jag tycker du ska leta tag på en 318is 16V jag, riktigt underhållande bilar som inte dricker mkt soppa.

Tack för mig, hej!

Men en 325 kostar betydligt mer att äga och han hade ju ont om pengar och om han kollat på en 518 tror jag att han kan nöja sig med en 320 när det gäller hk, korkad kan du va!

Dodge Charger "440" (1972)
Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
Andree
14 juli 2006 · 827 Inlägg

poppe skrev:

Andree skrev:

poppe skrev:
BoraV6: Visst fan är dom slö, men att dom dricker mkt soppa var då en grym överdrift.

Man åker riktigt bra i dessa vagnar även om dom är slö, kolla så att kamremmen är bytt, bytesintervallen är var 4000;e mil.

Andree: Att råda han att köpa en 320 E30 är ju rätt korkat när dom dricker lika mkt som en 325;a och går i princip lika bra som en 318.

Jag tycker du ska leta tag på en 318is 16V jag, riktigt underhållande bilar som inte dricker mkt soppa.

Tack för mig, hej!

Men en 325 kostar betydligt mer att äga och han hade ju ont om pengar och om han kollat på en 518 tror jag att han kan nöja sig med en 320 när det gäller hk, korkad kan du va!

Just därför bör han satsa på en 318.
Billig i inköp, billig i drift och går i princip lika bra som en 320.

Tänk innan du svarar.

va e det för 320 du kört då, som går likadant som en 318?! o en 318 trötnar man på jävligt fort
"tänk innan du svarar"...ohh nej du glenn

Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
Dodge Charger "440" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang