Bil och motor skämt

Kanelbullen
7 november 2010 · 1 722 Inlägg

Manny skrev:
Varför har psyksjuka så hög bensinkostnad?

lollollollol den var också bra tongue
























De tvångstankar....!

lollollol

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
drazen_gti
7 november 2010 · 807 Inlägg

Manny skrev:
Varför har psyksjuka så hög bensinkostnad?
hahahaa

























De tvångstankar....!

lollollol

I'd rather die like a man, than live like a coward
Annevare
7 november 2010 · 189 Inlägg

En man är ute och provar sin nya porche och trycker ner ordentligt, var på en polis bil får syn på han och åker efter. Men man fortsätter och gasa, efter fem minuter tänker manen va fan håller jag på med igentligen och stannar bilen.

Polisen kliver ur bilen går fram till fönstret och säger: Det har varit en jävligt lång dag, varpå det är fredag eftermiddag och jag slutar om 15min. Jag har ingen lust med en massa pappersarbete. Om du har en jävligt bra förklaring låter jag dig åka.

Mannen tänker en kort sekund och säger: Min fru lämnade mig i förgår, för en polis och nu trodde jag du vill lämna tillbaka henne.

Polis önskar mannen en trevlig helg och åker därifrån.

Senast redigerat av Annevare (7 november 2010)

“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson
Spelis
7 november 2010 · 1 926 Inlägg

Hahahah!

Annevare skrev:
En man är ute och provar sin nya porche och trycker ner ordentligt, var på en polis bil får syn på han och åker efter. Men man fortsätter och gasa, efter fem minuter tänker manen va fan håller jag på med igentligen och stannar bilen.

Polisen kliver ur bilen går fram till fönstret och säger: Det har varit en jävligt lång dag, varpå det är fredag eftermiddag och jag slutar om 15min. Jag har ingen lust med en massa pappersarbete. Om du har en jävligt bra förklaring låter jag dig åka.

Mannen tänker en kort sekund och säger: Min fru lämnade mig i förgår, för en polis och nu trodde jag du vill lämna tillbaka henne.

Polis önskar mannen en trevlig helg och åker därifrån.

marlom
7 november 2010 · 4 Inlägg

haha hittade en rolig som en polare skrev till mig tongue

Den bästa motorn i världen är vaginan.

Den startar med ett finger
Den smörjer sig själv
Den klarar av alla storlekar på kolvar
Och den byter olja själv var fjärde vecka!

haha jag tyckte den va ganska bra iaf! wink

Spidermaniac
10 november 2010 · 23 Inlägg

Hur ser man att en bil kommer från Turkiet?

På vindruteturkarna

Hur ser man att en bil kommer från Kina?

På rishögen

Hur ser man att  en bil kommer från Polen?

Polacken

Hur vet man att en bil är från Spanien?

Den är Manuel(l)

Shink
10 november 2010 · 108 Inlägg

Kan vara den bästa tråden på länge big_smile Fyll på gott folk!!

Ja slant på bromsa...
PatrikTurri
10 november 2010 · 139 Inlägg

- Gubbar skulle inte få köra bil när de är över 70.
- Men är det inte farligt att byta plats vid ratten i den farten?


Härförleden stoppade tullen en personbil som ville in i Norge via Svinesundsbron. Det var 5 stycken svenskar som kom åkande i en Audi Quattro. - Vad är det nu då? Varför släpper du inte förbi oss, frågade föraren.
- Nej, nej, nej, det går inte! sade tulltjänstemannen medan han lutade sig in i bilen och räknade på fingrarna. En, två, tre, fyra, ni är fem stycken. Det är en för mycket förstår ni väl?
- Vadå? sa föraren. En för mycket?
- Ja, Quattro, fortsatte tullaren, det vet ni väl att det betyder fyra! Ni får bara vara fyra i den här bilen om ni vill in i landet.
- Men, snälla sa föraren. Det förstår du väl att bilens modell bara heter så? Det har ingenting med antalet passagerare att göra.
- Jo, sa tullaren. Quattro betyder fyra och ni är fem. En måste kliva ur.
Svenskarna i bilen blev mer och mer irrriterade över den nitiske och oförstående tjänstemannen vid Statliga Norska Tullmyndigheten. Ordväxlingen blev mer och mer högljudd men eftersom det inte gav någonting, bad föraren att få tala med tullarens chef. Eftersom nu inte denne tjänstemannen verkade riktigt klok måste väl åtminstone chefen vara det.
- Nä, det går inte, sade tullaren och skakade på huvudet. Han är inte tillgänglig.
- När blir han det då?
- Så snart han har pratat klart med två danskar i en Fiat Uno.

DalleRacing
11 november 2010 · 1 738 Inlägg

En bilist som tagit några glas körde i fel riktning på en enkelriktad gata och blev stoppad av en polis:
- Såg ni inte pilarna?
- Nä, jag såg inte ens indianerna.

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
DalleRacing
11 november 2010 · 1 738 Inlägg

En man och hans fru är ut och kör med bilen och blir stoppad av en polis. Då uppkommer denna konversation.
Mannen: "Vad är problemet, konstapeln?"
Polisen: "Du körde i minst 75 på en 50-väg."
Mannen: "Nejnej, jag körde i 60."
Frun: "Åh, Harry. Du körde i 80." (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: "Du får också böter för ditt trasiga stoppljus."
Mannen: "Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om!"
Frun: "Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor." (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen: "Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte."
Mannen: "Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen."
Frun: "Åh, Harry. Du använder aldrig säkerhetsbälte."
Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker: "Håll käften!"
Polisen vänder sig till frun och frågar: "Skriker din man alltid till dig på det viset?"
Frun svarar: "Nej, bara då han är full

big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
bjornt herr
12 november 2010 · 321 Inlägg

En norsk flög till sverige på semester, väl framme beslöt han sig för att hyra en bil och åka runt lite. Snabbt tog han sig till närmsta mack och hyrde sig en ny volvo.
Nöjd åkte han därifrån.

Efter en halvtimme ser mackägaren en bärgningsbil svänga upp på infarten med norsken och hyrbilen på släp. In kommer norsken arg som ett bi. "- Fan växellådan skar ju efter 2 kilometer på landsvägen!"

Förvånad och förbryllad ger han norsken nycklarna till en annan likadan bil, medans den gamla volvon bogseras till verkstad. Norsken åker iväg från macken och försvinner i horisonten.

Det går ytterligare 20 minuter, och till mackägarens stora fasa ser han hur samma bärgningsbil svänger upp på hans infart igen med samma norsk som flyger ut.
In på macken kommer han fly förbannad.

"-Vafaaaan är det för skitbilar du hyr ut här, växellådan skar efter bara ett par kilometer igen!!" skriker norsken.

Mackägaren är nu helt förvirrad, och har självklart ingen aning om vad som hänt, 2 st nya volvo har växellådan skurit på under loppet av 1 timme.

Han frågar nu norsken hur det alltihopa gått till, om han hört några missljud eller vibrationer innan växellådan skar.

Norsken svarar då; "Nej, den gick som en klocka ända tills jag kom ut på landsvägen, jag la i 1:an, sen 2:an, sen 3:an, sen 4:an, sen varvade jag ur han ordentligt på 5:an, sen la jag i "Racern" (R)

Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
12 november 2010 · 1 035 Inlägg

--Larsson-- skrev:
Säger Alla Avundsjuka Bönder wink

sant sant sant big_smile honda :hunda onsynliga nakna damer annfaller big_smile fiat fis inte akta taket.

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Tubbex
15 november 2010 · 1 517 Inlägg

Roliga skämt haha:D

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang