INFÖR: YstadTräffen 2010 - PREMIÄR 9 April, 20:00

Andreas79
25 januari 2010 · 3 968 Inlägg

För er som missat att läsa reportaget från 2008 i Ystads Allehanda:

Reportage i Ystads Allehanda 2008 om YstadTräffen (på annan träffplats):
http://www.ystadsallehanda.se/article/2 … /601530583

Bilentusiasternas träff i Ystad, film: (annan träffplats)
http://skanemedia.abcdn.net/YA/abPlayer … g_750k.flv


OBS! Numera är träffplatsen som de flesta vet: Världens Ände, Södra Dragongatan 11,
Ystad varje fredag kl 20.00 vår, sommar, höst.
Med start 2010: Fredag 9 April 2010 kl 20.00 -> Vill bara klargöra detta så ingen
blandat ihop träffplatsen med tidigare plats, för er som aldrig varit på YstadTräffen.

Senast redigerat av Andreas79 (25 januari 2010)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
25 januari 2010 · 3 968 Inlägg

firefreak skrev:
En styck Ola, Audi S3 och Nikon D90 kommer... smile

Strålande smile Lägg gärna till på din lista att dina polare kommer med också+några bilar tongue

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
firefreak Eldknast
25 januari 2010 · 915 Inlägg

Andreas79 skrev:

firefreak skrev:
En styck Ola, Audi S3 och Nikon D90 kommer... smile

Strålande smile Lägg gärna till på din lista att dina polare kommer med också+några bilar tongue

Lista?

Tiden är rolig när det går fort... :)
Andreas79
25 januari 2010 · 3 968 Inlägg

firefreak skrev:

Andreas79 skrev:

firefreak skrev:
En styck Ola, Audi S3 och Nikon D90 kommer... smile

Strålande smile Lägg gärna till på din lista att dina polare kommer med också+några bilar tongue

Lista?

Syftar på att du skrev en styck Ola, Audi S3 och Nikon D90 (blev som en lista big_smile)
så menade jag att det e alltid trevligt om du tar med dig polare och fler bilar även du cool

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
firefreak Eldknast
25 januari 2010 · 915 Inlägg

Andreas79 skrev:

firefreak skrev:

Andreas79 skrev:

Strålande smile Lägg gärna till på din lista att dina polare kommer med också+några bilar tongue

Lista?

Syftar på att du skrev en styck Ola, Audi S3 och Nikon D90 (blev som en lista big_smile)
så menade jag att det e alltid trevligt om du tar med dig polare och fler bilar även du cool

Hehe... ok... det ska vi säkert lösa... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)
AnesN Bilmekaniker
25 januari 2010 · 805 Inlägg

Kommer förmodligen!smile

Jensus
25 januari 2010 · 151 Inlägg

har nu läst hela tråden och detta verkar vara jäkligt roligt..
dyker nog upp under sommaren=)

Play It Loud
BMW E46 328 sedan "Bakaxelras som heter duga" (1999)
C-Herbst Sous Chef
25 januari 2010 · 389 Inlägg

kommer smile och iår rullar man en audi tt smile

Memme I'am AWESOME..
26 januari 2010 · 2 783 Inlägg

Kyllan står i ännu, i allafall 2 veckor framöver! Här uppe har vi fan mellan -10 till -8 varje dag! :o hahah

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Saisoku
27 januari 2010 · 191 Inlägg

Finns det inget bra P-hus i Ystad där vi kan köra en liten träff, det är ju för j'vla lång tid kvar!

Eat sleep JDM
ECO_Astra
27 januari 2010 · 173 Inlägg

Ha nu inte för bråttom min bil är inte klar än  cool

Toyota Supra mk4 "2JZ E85" (1996)
Andreas79
27 januari 2010 · 3 968 Inlägg

Topnotch skrev:
Finns det inget bra P-hus i Ystad där vi kan köra en liten träff, det är ju för j'vla lång tid kvar!

Finns inget P-hus inomhus tyvärr... det e riktigt kallt på det stället där det ligger ett så kallat "p-hus",
så långt har Ystad inte kommit i utvecklingen att ha ett inomhus-parkeringshus big_smile

Men något riktigt p-hus i Ystad har jag inte funnit efter alla år än så länge cool

Du får hålla dig till April till träffen startar istället smile

Senast redigerat av Andreas79 (27 januari 2010)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Haakanzon Äppelodlare
27 januari 2010 · 305 Inlägg

Topnotch skrev:
Finns det inget bra P-hus i Ystad där vi kan köra en liten träff, det är ju för j'vla lång tid kvar!

Håller med! Men det vita P-huset brevid spelhörnan kanske hade funkat om alla står med bilarna på fullvärme smile

Andreas79
27 januari 2010 · 3 968 Inlägg

Haakanzon skrev:

Topnotch skrev:
Finns det inget bra P-hus i Ystad där vi kan köra en liten träff, det är ju för j'vla lång tid kvar!

Håller med! Men det vita P-huset brevid spelhörnan kanske hade funkat om alla står med bilarna på fullvärme smile

Just det stället jag tänkte på - dock lite väl kallt denna årstiden tyvärr ändå...

Dåligt av Ystad att inte ha ett inomhus-parkeringshus - det borde de satsat på tongue

Som man kunde haft vinterträffar i...

Senast redigerat av Andreas79 (27 januari 2010)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
27 januari 2010 · 3 968 Inlägg

Snart uppe i 300 medlemmar i gruppen jag startade på Facebook nyligen: YstadTräffen  smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Stefan.n
28 januari 2010 · 113 Inlägg

Kan bli kul wink Jag kommer! Hoppas bilen rullar tills dess, men ska nog inte vara några problem! Count me in wink

s_cehlin Mensa -09
28 januari 2010 · 182 Inlägg

Andreas79 skrev:
Snart uppe i 300 medlemmar i gruppen jag startade på Facebook nyligen: YstadTräffen  smile

Jag har klart också blivit medlem smile Sjukt läckra bilder, längtar som FAAAAN nu till April big_smile

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda
street_racing_90 Audi racing
28 januari 2010 · 634 Inlägg

tror jag kommer åsså smile

Chavy
29 januari 2010 · 59 Inlägg

Andreas79 skrev:

Haakanzon skrev:

Topnotch skrev:
Finns det inget bra P-hus i Ystad där vi kan köra en liten träff, det är ju för j'vla lång tid kvar!

Håller med! Men det vita P-huset brevid spelhörnan kanske hade funkat om alla står med bilarna på fullvärme smile

Just det stället jag tänkte på - dock lite väl kallt denna årstiden tyvärr ändå...

Dåligt av Ystad att inte ha ett inomhus-parkeringshus - det borde de satsat på tongue

Som man kunde haft vinterträffar i...

Det som med är lite synd är att ystads polis och komun är lite känsliga och tycker inte riktigt om att vi har träff där. Tror att när dom testa sist med en träff så blev det lite liv och folket blev bortkörda´....tyvärr....sad

Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Volkswagen Golf MK2 "Retro" (1990)
MrJAM
29 januari 2010 · 1 464 Inlägg

Ford_Taunus_GXL skrev:
Det som med är lite synd är att ystads polis och komun är lite känsliga och tycker inte riktigt om att vi har träff där. Tror att när dom testa sist med en träff så blev det lite liv och folket blev bortkörda´....tyvärr....sad

Är det det vid badet? Och mjae...

Är detta något som är av intresse? Alltså en träff i 'p-huset'?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang