Angående: Träff i Östra-Karup. Intill Båstad. ( 30/1 )

Bjare
10 januari 2010 · 945 Inlägg

Ändringar har gjorts och träffen har nu blivit preliminär. Den som styr och ställer är nu: Fordmaffian87
Fordmaffian87 kommer att fylla i tråden längre ner och vid helt spikad planering visas info här, igen.


Aktuellt:
Bokad träff nu den 30:e på bestämd plats enligt karta. Fyll i listan vid intresse!

Senast redigerat av Bjare (20 januari 2010)

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Fordmaffian87
10 januari 2010 ·

Bjare skrev:
SPIKAD TRÄFF DENNA MÅNADEN ! ! !


När:  30:e Januari  kl.17:00 - kl.19:00  (Säg till om önskemål vid sjustering av tid)

Var: Östra-Karup. Sväng av avfarten till Båstad via motorvägen sen är ni framme! 5min från Båstad.

Beskrivning av område: Stora parkeringar, nya carwash-tvätten, belysning, enskilt, mycket snö.

Karta:
http://kartor.eniro.se/m/Mi9xM
http://img192.imageshack.us/img192/1346/weewwe.jpg http://img192.imageshack.us/img192/weewwe.jpg/1/w775.png




*********************************************
Här fyller vi alla i våra namn som planerar att anlända:
*********************************************
Bjare - Passat 1.8t.    +3.st bilar till.
Fordmaffian - Ford granada kombi eller cupé eller 3 Dr ford sierra

Fordmaffian87
15 januari 2010 ·

Ja då ska vi se!.. den nuvarande tiden ( den 30/1 ) gäller så länge ingat annat skrivs här i tråden. Detta datumet KOMMER INTE att ändras efter söndagen den 24/1 för att undvika ev missförstånd.

Träffen kommer innebära att vi ska söka upp en lämplig plats på området och träna "förarutveckling" så att säga och träffa likasinnade. Vi får hoppas att snön och halkan fortfarande ligger kvar vid tillfället utav förklarliga skäl smile Jag och Bjare kommer uppdatera tråden med ev illavarslande väder iakttagelser.. finns de önskemål om aktiviteter man kan göra under träffen är de välkommet..

Vi hoppas att de är en del som kommer då de ju alltid är roligare med flera. Naturligtvis är de inte tillåtet att inta alkohol under träffen, men de vet ni nog redan :pwink

BJARE kommer sköta en del observationer och om de blir mildgrader, men än så länge så ser de bra ut, ett par minus iaf fram till den 19 enligt SMHI och lite snö på söndag kväll bäddar förhoppningsvis för att bli en lyckat månads slut


OBS! Träffen kommer ändå gå av stapeln även om de inte är underlag för de! så ni är välkommna!

Senast redigerat av Fordmaffian87 (15 januari 2010)

Fordmaffian87
20 januari 2010 ·

http://img192.imageshack.us/img192/1346/weewwe.jpgkom igen nu med deltagandet! de kommer bli en mycket rolig dag! alla är välkomna FWD, RWD, AWD! Mvh Fordmaffian Ps: om ni inte känner för de så sprid vidare!

Senast redigerat av Fordmaffian87 (20 januari 2010)

Bjare
20 januari 2010 · 945 Inlägg

Nu snöar det för fullt, fortsätter med snö på fredag och det blir allt kallare.
Finns det intresse så visa det här i tråden tack.  smile

Det drar ihop sig, vi ses där!

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
volvo_grabb
20 januari 2010 · 1 028 Inlägg

davidklang skrev:
Bjare skrev:

SPIKAD TRÄFF DENNA MÅNADEN ! ! !


När:  30:e Januari  kl.17:00 - kl.19:00  (Säg till om önskemål vid sjustering av tid)

Var: Östra-Karup. Sväng av avfarten till Båstad via motorvägen sen är ni framme! 5min från Båstad.

Beskrivning av område: Stora parkeringar, nya carwash-tvätten, belysning, enskilt, mycket snö.

Karta: http://kartor.eniro.se/m/Mi9xM
http://img192.imageshack.us/img192/1346/weewwe.jpg http://img192.imageshack.us/img192/weew … 1/w775.png




*********************************************
Här fyller vi alla i våra namn som planerar att anlända:
*********************************************
Bjare - Passat 1.8t.    +3.st bilar till.
Fordmaffian - Ford granada kombi eller cupé eller 3 Dr ford sierra
davidklang - golf 2 1.8 eller bmw 535i rak sexa

volvo_grabb - volvo 740 T5a eller 740 GL såklart me svetsdiff å ett vrålande varvstopp på ställ!

Har inget å skriva ännu
emi_lia
20 januari 2010 ·

Detta låter skoj ju.. Fan att jag har motorras på min passat sad

Fordmaffian87
20 januari 2010 ·

här är en lite större karta för dom som ev inte hittar smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/133452/842254_h5vuqg.jpg
Större karta big_smile

Länk till eniro så kan ni kolla upp de lite närmre.http://kartor.eniro.se/m/Mwm8i

Senast redigerat av Fordmaffian87 (20 januari 2010)

Bjare
20 januari 2010 · 945 Inlägg

Kul att det trillar fram ett intresse.
Syftet är alltså inte att komma i den flådigaste bilen utan att köra dit med ett fordon och träffas.  smile

Fritt att föra en konversation här också samtidigt som man kan skriva upp sig vid intresse.



Bjare - Passat 1.8t.    +3.st bilar till.
Fordmaffian - Ford granada kombi eller cupé eller 3 Dr ford sierra
davidklang - golf 2 1.8 eller bmw 535i rak sexa
volvo_grabb - volvo 740 T5a eller 740 GL såklart me svetsdiff å ett vrålande varvstopp på ställ!

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Bjare
20 januari 2010 · 945 Inlägg

emi_lia skrev:
Detta låter skoj ju.. Fan att jag har motorras på min passat sad

Ser en SAAB på din sida som ev. kan duga annars.  tongue

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
emi_lia
20 januari 2010 ·

Bjare skrev:

emi_lia skrev:
Detta låter skoj ju.. Fan att jag har motorras på min passat sad

Ser en SAAB på din sida som ev. kan duga annars.  tongue

Zigge hade dugit utmärkt smile Power i den big_smile Men den är tyvärr såld.. Palla inte se den efter skitet som hände mad Dax att fixa min sida kanske hehehee

Bjare
20 januari 2010 · 945 Inlägg

emi_lia skrev:

Bjare skrev:

emi_lia skrev:
Detta låter skoj ju.. Fan att jag har motorras på min passat sad

Ser en SAAB på din sida som ev. kan duga annars.  tongue

Zigge hade dugit utmärkt smile Power i den big_smile Men den är tyvärr såld.. Palla inte se den efter skitet som hände mad Dax att fixa min sida kanske hehehee

Alla tjejer döper sina bilar. Varför?! lol big_smile
Det är inte du som jobbar vid den nybyggda delen i äholm som säljare intill Maxi?

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
emi_lia
20 januari 2010 ·

Bjare skrev:

emi_lia skrev:

Bjare skrev:

Ser en SAAB på din sida som ev. kan duga annars.  tongue

Zigge hade dugit utmärkt smile Power i den big_smile Men den är tyvärr såld.. Palla inte se den efter skitet som hände mad Dax att fixa min sida kanske hehehee

Alla tjejer döper sina bilar. Varför?! lol big_smile
Det är inte du som jobbar vid den nybyggda delen i äholm som säljare intill Maxi?

Jo kanske.. Jobbar iallafall i den "nybyggda" delen smile Men om jag är den du tänker på det vet jag inte hehee.. Klart man ska döpa bilar.. Inte alla.. Men dom som är bra iallafall hahahaa

Fordmaffian87
20 januari 2010 ·

Bjare skrev:

emi_lia skrev:
Detta låter skoj ju.. Fan att jag har motorras på min passat sad

Ser en SAAB på din sida som ev. kan duga annars.  tongue

hihi ja jag lyckades få lite intresse.. har varit ute å spritt lite länkar tongue, Ja å min sambo kom på en liten kul ide, vad sägs om fika + ev grillning? vi kan dra med oss bränne och bullar ev isf om intresse finns ( korv med tillbehör osv står besökarna för) ev intresse skrivs skrivs här i tråden ang. fikat också

Senast redigerat av Fordmaffian87 (20 januari 2010)

Bjare
20 januari 2010 · 945 Inlägg

Ni vet om att det är iskallt ute va?  big_smile
Jag har en dricka med mig i bilen med värmen på högsta speed.
Kan ha en liten springa öppen vid fönstret så jag hör vad ni säger.  tongue

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
S_Henjer
20 januari 2010 · 1 150 Inlägg

Fräckt.. Tycker ni kan fortsätta med dessa träffar genom våren.. SER i stort sätt Östra Karup hemmifrån..

Senast redigerat av S_Henjer (20 januari 2010)

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Bjare
20 januari 2010 · 945 Inlägg

S_Henjer skrev:
Fräckt.. Tycker ni kan fortsätta med dessa träffar genom våren.. SER i stort sätt Östra Karup hemmifrån..

En ifrån Våxtorp kanske?
Kul att du är intresserad. Man behöver inte anlända i ett 'vrålåk' så skriv gärna in dig i listan.

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Fordmaffian87
20 januari 2010 ·

Bjare skrev:

S_Henjer skrev:
Fräckt.. Tycker ni kan fortsätta med dessa träffar genom våren.. SER i stort sätt Östra Karup hemmifrån..

En ifrån Våxtorp kanske?
Kul att du är intresserad. Man behöver inte anlända i ett 'vrålåk' så skriv gärna in dig i listan.

Precis, alla är välkommna även de som kör cykel tongue hahaha.. nämen skämt åtsido. alla är välkommna kvittar vad för bil man kör bara den rullar så.. tongue

S_Henjer
20 januari 2010 · 1 150 Inlägg

Bjare skrev:

S_Henjer skrev:
Fräckt.. Tycker ni kan fortsätta med dessa träffar genom våren.. SER i stort sätt Östra Karup hemmifrån..

En ifrån Våxtorp kanske?
Kul att du är intresserad. Man behöver inte anlända i ett 'vrålåk' så skriv gärna in dig i listan.

Skottorp ser du.. Va kan de ta 4-5 minuter å köra..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
S_Henjer
20 januari 2010 · 1 150 Inlägg

Fordmaffian87 skrev:

Bjare skrev:

S_Henjer skrev:
Fräckt.. Tycker ni kan fortsätta med dessa träffar genom våren.. SER i stort sätt Östra Karup hemmifrån..

En ifrån Våxtorp kanske?
Kul att du är intresserad. Man behöver inte anlända i ett 'vrålåk' så skriv gärna in dig i listan.

Precis, alla är välkommna även de som kör cykel tongue hahaha.. nämen skämt åtsido. alla är välkommna kvittar vad för bil man kör bara den rullar så.. tongue

Bra, äre snö tar jag nog en snöräser..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang